Mies pihtaa..

  • Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti
Myy
Olisko kellään vinkkiä siihen miten haluttoman miehen saa lemmekkäälle tuulelle. Miehellä nyt jonkin sortin kuiva kausi menossa ja seksiä saa ehkä kerran kuussa jos niinkään usein. Keskusteltu on, mutta kun ei kuulemma vaan huvita. Ja lääppiä ei saa, koska kesällä on koko ajan muka niin kuuma että se hikoiluttaa liikaa..(?)

Enkä kaipaa sellasia ""Jätä se paska tai etsi rakastaja""-tyylisiä neuvoja, vaan jos jollain on ollut vastaava tilanne joskus, niin ois kiva kuulla miten teillä on siitä selvitty.
 
Acton Man
Ota hieman reippaampi ote? Pane ukkosi seljälleen suihkun jälkeen ja sido kädet ja jalat kiinni. Peitä myös silmät jollain vaikka huivilla. Sivelet, nuolaset ja annat kovettuneiden nänniesi osua jalkoihin vatsaan jne. Varovasti voit koskettaa myös pyhimmälläsi sääriä. Etenet kuitenkin määrätietoisesti parrua. Taitavat kädet tekevät nautinnosta vastustamattoman ja suu räjäyttää pään...Joko hoidat homman loppuun tai kun kepakko on viritetty nouset ratsaille ja annat laukata. Suostuttele tuohon ja varmasti kääntyy uusi lehti erotiikkanne salaisessa kirjassa.
 
Jessi
Valitettavasti en osaa antaa neuvoa, mutta veit kyllä sanat suustani. Mulla on ihan vastaava tilanne, ollaan oltu reilu vuosi yhdessä. Vastauksena saan vain, että tää vaihe menee pian ohi... Alkaa vain olla niin turhautunut olo, koska mä olen todellakin odottanut. Sitä paitsi aina, jos on ollut seksiä, niin mä olen tehnyt aloitteen. Saanko udella, kuinka kauan ootte ollu yhdessä?
 
ehrottelija
no mitäs jos pörräät kämpässä alasti aina silloin tällöin -varsinkin näin helteillä se on ihan ""ymmärrettävää""? Tai sitten söpöillä rintsikoilla ja tangoilla varustettuna? Minä en kyllä saa kovinkaan pitkään pörrätä kun ukko on ehdottelemassa kanki pystyssä. Varsinkin suihkun jälkeen kun olo ei ole nihkeä ja sitten siinä keittiössä pyllistelee sopivasti...
 
Myy
Neljä vuotta takana. Mietin, että onko äijä jo kyllästynyt vai olenko minä se outo, joka ei ymmärrä tällaista seesteistä parisuhdetta... Ollaan asuttu yhdessä nyt vuosi ja melkein heti muuton jälkeen ne halut alkoi hiipua, tai oikeastaan jo silloin kun päätettiin alkaa etsimään asuntoa. Ja minä en edes ollut se aloitteellinen osapuoli silloin, en seksissä enkä yhteen muuttamisessa.
Miten teillä?
 
Myy
Siis ongelma ei ole se, ettenkö minä tekisi aloitetta, mutta jos nyt sitten yritän vaikka kopeloida jalkovälistä tms. niin käsi vaan siirretään kylmästi pois... Mikä tuntuu tosi inhottavalta ja saa aikaan a) itsesääliä, b) kiukkua.
 
Kohtalotoveri
Ihan sama ongelma meillä. Ollaan oltu yli 4v yhdessä ja ainakin 2v seksiä ollut keskimäärin kerta/kk, minun aloitteestani. Täysin samat piirteet kuin teillä: mies vaan tönäisee pois, jos yritän jotain, ja sanoo ettei jaksa.

Meillä mies paahtaa nykyisin kahta työtä, että olisi joku tekosyy (väsymys) heluttomuuteen. Syyn täytyy kuitenkin olla muualla, koska mies oli haluton jo silloin, kun teki yhtä työtä.

Mitkään viettelyt ei auta: olen yrittänyt keikistellä uusissa sexyissä alusvaatteissa, kun mies tulee kotiin. Sain palkaksi vain hermotunutta naurua. Olen yrittänyt sängyllekumoamista ja seksivideoita ja -leluja ja strippausta ja suostuttelua ja raivoamista ja kyyneleitä ja.... Lopputuloksena vaan paha mieli kummallakin.

On sellainen olo, että minussa on jotain vikaa. Minusta on tullut 2 vuodessa ärtynyt, sitä se puutteessa eläminen teettää... Ja mies on saanut siitä uuden tekosyyn haluttomuuteensa. Ei huvita rakastella, kun minä en lauleskellen pese hänen likaisia sukkiaan ja siivoa ja leivo jne. Ja kun ei ole seksiä, ei ole enää motivaatiota rakentaa kotia.

Tosin olen yrittänyt sitäkin, että kun mies tulee kotiin, on siivottu lattiasta kattoon, liedellä tuoretta pullaa ja tyttöystävä sievässä sisäkönasussa. Mies söi ruoan ja pullan, joi kahvin, katsoi 2h telkkaria, röyhtäisi ja meni nukkumaan. Kun ei maha täynnä jaksa rakastella.

Että kertokaa mullekin, mikä auttaisi. Ollaan juuri täytetty 30v.
 
Se auttaisi....
..että veivaisit papparaisen kartanolle ja etsisit uuden vireän oriin.

Sori, mutta terve 30 vuotias mies joka lössähtää tuollaiseksi parissa vuodessa ei siitä juuri enää tokene.

 
viehko
Mies on siitä kummallinen otus, että sillä on tuo nk. tahdosta riippumaton. Jos ei toimi, niin siitä ei sitten oikeasti tule mitään, vaikka mitä tekisi. Puhumattakaan siitä, että ei ole edes haluja. Nainen sentään pystyy joustamaan tahdon voimalla, vaikka ei aina niin halujakaan olisi.

Toisin kuin miehet antavat ymmärtää, heilläkin on näiden keskustelukerhojenkin mukaan ajanjaksonsa jolloin seksi ei ihan oikeasti kiinnosta eikä haluja ole. Se aiheuttaa ahdistusta, koska yleinen kuva on se, että aina pitäisi olla valmis ja innokas. Sitten, jos nainen siinä pörrää, ehdottelee ja jopa vaatii, niin koko homma menee pilalle. Mies voi ruveta miettimään eroa, kun ei kerran pysty. Julkisesti saattaa kuitenkin ilmoittaa, että nainen ei sytytä, toinen nainen on parempi, suhteessa on sitä taikka tätä vialla - viestinä se, että tilanne on jotenkin naisen syy.

Minun ehdotukseni on se, että jätä ukko hetkeksi rauhaan. Älä pyöri aiheen ympärillä, vaan tehkää ihan muita asioita. Tilanne helpottuu jonkin ajan kuluttua ja, jos ei, niin sitten kallonkutistajalle, terapeutille, lekuriin tai yhtenä vaihtoehtona ero, jos suhde ei ole vakava.
 
Jessi
Kieltämättä itselllänikin on käynyt mielessä, että onko mies kyllästynyt siitä huolimatta, että hän vakuuttelee, ettei halua ketään muuta ja että haluaa olla vain ja ainoastaan mun kanssa. Itse olen toisinaan turhautuneena syyllistynyt asian jankuttamiseen.. Tiedän, tyhmäähän se on, eikä todellakaan auta asiaa. Haluan vain jotain vastauksia, koska tää todellakin menee ohi (vai meneekö ollenkaan). Joskus mietin, että onko meillä sittenkin halut epätasapainossa, toivottavasti ei. En tiedä, miten kestäisin tällaista jatkuvaa ""ponnistelua"" ko. alueella. Varsinkaan, jos ei synny mitään tuloksia.. Kuitenkin haluamme olla yhdessä jne.

Olemme tunteneet toisemme hyvin muutaman vuoden ja seurustelleet vähän yli vuoden. Ollaan käytännössä asuttu koko ajan yhdessä. Nyt on yhteinen kämppä. Tätä passiivista kautta on kestänyt nyt n. puoli vuotta. Esim. viime kesänä hän yleensä teki aloitteen.. Vaikka en mä itsekään ollut mitenkään passiivinen. Toisaalta silloin ainakin sillä saattoi olla vähemmän stressiä. Nykyisin kun yritän tehdä aloitetta, niin vastauksena on, ettei yksinkertaisesti jaksa, maha on täynnä, niin ei pysty ""hytkymään"" tai että väsyttää. Että näin..
 
Myy
Voi VITTU!
Nyt ei enää tarvi ihmetellä syitä haluttomuuteen:
Eilen mies jätti spostinsa vahingossa auki kun meni suihkuun ja päätin sitten selata sen läpi. (En kaipaa nyt moraalisaarnaa toisen yksityisyyden kunnioittamisesta.) Joko arvaatte mistä on kysymys?
 
Mamma
Käsittääkseni olette aika nuoria. Minä ukkoineni heilun viisissäkymmenissä, mutta ongelma on sama.

Ei meillä koskaan kovin kiihkeätä ole ollut, mutta alkuaikoina syitä löytyi, kuten opiskelupaineet, rahahuolet ja pienet lapset, jotka kyllä uuvuttivat molemmat vanhemmat.

Enää ei syitä ole, ei opiskella, mukavat sopivan haasteelliset työt molemmilla, rahahuolet historiaa ja lapset lentämässä pesästä.

Kuvittelin aikoinani, että tästä se sitten alkaa, se oikea yhteinen aika, kun ollaan vielä hyväkuntoisia ja nuorekkaita ja kaikkien tutkimusten mukaan seksuaalisen aktiviteetin pitäisi edelleen olla ihan elävää. Ja onhan se, ainakin minulla, mutta miehellä ei.

Tuntuu, ettei ole keinoa saada häntä innostumaan, ei kai ole oikein ollut koskaan. Yksi lysti mitä minulla on päällä vai onko mitään, ei vaikutusta. Ei auta matkat, ei viini kynttilän valossa ei puheet ei suora toiminta.

Riitaa ei ole, oikeastaan olemme ihan hyviä kavereita ja halailemme, mutta niin epäeroottisesti kuin ikinä. Asiasta on juteltu ja mieheni lupaa yrittää. Joskus jos toimeen käydään heti, hän yrittääkin ja homma hoituu, mutta aina ei heti ole tilaisuutta ja se on sitten sama, kuin ei mitään.

Kolmisenkymmentä vuotta olemme olleet yhdessä enkä erotakaan halua, koska paljon hyvääkin on muilla elämän aloilla: lapset, harrastukset, koti ja pitkä yhteinen historia. Oikeastaan tämä on ainoa asia, joka mättää ja on kai mätännyt aina. Voitteko kuvitella, etten koko yhdessäoloaikana ole kertaakaan antanut pakkeja, mutta itse olen niitä kyllä saanut.

On ollut ahdistavaa kuulla kun vuosia on selitetty, että naiset pihtaa miehet ei, kuin jonakin kuolemattomana faktana ja kuitenkin se on toisin päin, ainakin meillä.

Olisihan se ollut mukavaa kokea elämässään kiihkeä ja innokas mies, mutta haaveeksi taitaa jäädä.

Mutta en minä ole halunnut jäädä katkeroitumaan. Koska tein päätökseni, etten eroa, aloin etsiä muuta sisältöä elämääni. Sublimaatiotahan se on, mutta toisaalta on palkitsevaa saada aikaan asioita. Minulla on laaja ystäväpiiri, paljon harrastuksia, matkustelen, luen ja teen kaikkea käsilläni. Kyllä näinkin voi elää ja varsin tyytyväisenäkin.

Mutta te nuoret, joilla ei lapsia ole ja jotka haluatte vilkautta ja kiihkoa erotiikkapuolelle, miettikää tarkkaan, pitäisikö vaihtaa. Sillä melkein kolmenkymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei ole todennäköistä, että kiihkeys lisääntyisi vuosien myötä, päinvastoin.



 
kekkuli (n)
""Voitteko kuvitella, etten koko yhdessäoloaikana ole kertaakaan antanut pakkeja, mutta itse olen niitä kyllä saanut.

On ollut ahdistavaa kuulla kun vuosia on selitetty, että naiset pihtaa miehet ei, kuin jonakin kuolemattomana faktana ja kuitenkin se on toisin päin, ainakin meillä.""

Yhdyn täysin! Meillä on vasta viisi vuotta takana, ja tämä on ihan arkipäivää =) Tosin ukkohan ei sitä myönnä... Minä se oon aina joka pihtailee... Joo, kyllä =)

Ilmeisesti miesten mielestä naisen pitää olla aina märkänä ja valmiina! Ja jos ei ole, niin eiköös sitä mökötetä vielä seuraavakin päivä...

Eipä sillä että kaikki miehet nyt on tuollasia, mutta tässä on todistettu että ainakin kaksi =)
 
Milla
Joskus haluttomuuden syy saattaa olla alkava masennus. Onko miehelläsi taipumusta alakuloisuuteen? Masennustapauksessa lääkärissä käynti ja hoidon aloittaminen on tarpeellinen.
 

Yhteistyössä