mies petti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Kuinka päästä tilanteesta yli? Olen seurustellut miehen kanssa pian 6 vuotta. Aamulla selvisi, että miehellä ja parhaalla ystävälläni on ollut toukokuusta lähtien seksisuhde! Parhaimmillaan ovat paneskelleet useita kertoja päivässä. Mies muutti huhtikuun lopulla töiden takia samaan kaupunkiin tämän ystäväni kanssa ja minä jäin lapsen kanssa tänne... Mies on ollut kaikki vapaansa täällä ja tiesin kyllä että on läheinen ystäväni kanssa, mutta aina väittivät vain että kahvittelivat. Tyhmänä uskoin, koska tämä ystäväni on kihloissa... vaikka onkin pettänyt miesystäväänsä moneen otteeseen ja julkisesti siitä puhunut.

Noh, mieheni ei ala myöntämään mitään seksisuhteesta, sanoo että olen kuvitellut kaiken tai kuullut keksittyjä juttuja... Vaikka asiasta kertoi juurikin tämä ystäväni, jonka kanssa mies oli pettänyt. Seksisuhde kuulema on päättynyt n. kuukausi sitten ja mies oli pistänyt välit poikki. Nykyään kuulema on uudessa seksisuhteessa jonkun toisen kanssa??
Mitä voin tehdä?

Erosta olen jo maininnut, pieni lapsi ja koirat vain hankaloittaa tilannetta...

Sinä, joka kysyit että olenko varma siitä ettei ystäväni valehtele; olen saanut muutaman kuvan mieheni lähettämistä tekstiviesteistä joissa oli kysellyt tyyliin "milloin taas sekstaillaan"... lisäksi ollaan tunnettu tämän ystävän kanssa n. 10 vuotta eikä meillä ikinä ole ollut pienintäkään riitaa. En siis usko että valehtelisi :(

Erosta olen jo maininnut, pieni lapsi ja koirat vain hankaloittaa tilannetta...

Sinä, joka kysyit että olenko varma siitä ettei ystäväni valehtele; olen saanut muutaman kuvan mieheni lähettämistä tekstiviesteistä joissa oli kysellyt tyyliin "milloin taas sekstaillaan"... lisäksi ollaan tunnettu tämän ystävän kanssa n. 10 vuotta eikä meillä ikinä ole ollut pienintäkään riitaa. En siis usko että valehtelisi :(

Mikä se sellanen ystävä on sitte?

• Tykkää
Reactions: Pinki
Mä jättäisin molemmat. Ihme käärme sun ystävä, täysin anteeksiantamatonta toimintaa... Ja mitä sä tollaisella miehellä teet. Voit jättää sen nyt, kun sulla on vielä elämää ja mahdollisuuksia jäljellä tai näivettyä hänen rinnallaan.

olisi ollut parempi näin, mieheni on pettänyt vuosikausia, mieheni pettää koko ajan, mieheni on auervaaraa, miehelläni ei pysy muna housuissa, kun tapaa naisen?
Miehesi on sika, jätä se hyvä ihminen, eihän tuollaista kannata sietää, miksi olet kynnysmatto, nyt nainen leuka pystyyn, ja äijä pihalle uusi elämä alkakoon...
Mikäs ihmeen parisuhde se tuollainen on, jossa mies juoksee muna pystyssä vieraissa koko ajan!?

Mä jättäisin molemmat. Ihme käärme sun ystävä, täysin anteeksiantamatonta toimintaa... Ja mitä sä tollaisella miehellä teet. Voit jättää sen nyt, kun sulla on vielä elämää ja mahdollisuuksia jäljellä tai näivettyä hänen rinnallaan.

Hyvä ystävähän tuo on, koska paljasti miehen todellisen luonteen. Olisiko ollut parempi, että asia olisi tullut ilmi vasta 10 vuoden päästä?

Huh, voi luoja että mulla sappi kiehuu. Ihan sen vuoksi koska ajattelen tilannetta omalle kohdalleni... Siinä menis sekä ystävä että mies. En voisi olla ystävä sellaisen kanssa, joka lähes pahimmalla tavalla pettää luottamuksen.

Et sinä eikä kukaan tuollaista ansaitse! Sinuna minä eroisin vaikka se ei varmasti helppoa ole. Mutta varmasti jossakin on sinulle mies joka kunnioittaa sinua oikeasti. :)

Kiitos vastauksista!
Yritin miehen kanssa asiasta jutella rauhallisesti mutta veti yhtäkkiä hirveät kilarit siitä että kuulemma puutun hänen yksityiselämäänsä liikaa? :O ystävän kanssa olen pystynyt ihan avoimesti jutella asiasta (on omien sanojensa mukaan hyvin pahoillaan tapahtuneesta). Oon kai liian kiltti kun pystyisin antaa tuon anteeksi molemmille. Mutta täytyis varmaan vaan pysyä vahvana ja erota? Mies jokatapauksessa on taas lähdössä toiselle paikkakunnalle töihin joten sinne sitten jääköön minun puolestani :/

unohtui kai mainita että mies siis on nyt pari viikkoa ollut täällä, ei toisella paikkakunnalla. Ja käsittääkseni täältä on uuden seksikumppaninsa löytänyt...
Aika vähäsen on ollut kotona, aina jossain "kahvilla kaverin luona" tai "autokaupassa" tai "jouluostoksilla". Iltaisin "saunomaan ja parille poikien kanssa"... usein jäänyt myös yöksi tai pariksi sinne.
Voikohan se mitenkään liittyä asiaan että esti minut facebookissa n. viikko sitten..? jos onkin löytänyt uuden naisystävän :(

unohtui kai mainita että mies siis on nyt pari viikkoa ollut täällä, ei toisella paikkakunnalla. Ja käsittääkseni täältä on uuden seksikumppaninsa löytänyt...
Aika vähäsen on ollut kotona, aina jossain "kahvilla kaverin luona" tai "autokaupassa" tai "jouluostoksilla". Iltaisin "saunomaan ja parille poikien kanssa"... usein jäänyt myös yöksi tai pariksi sinne.
Voikohan se mitenkään liittyä asiaan että esti minut facebookissa n. viikko sitten..? jos onkin löytänyt uuden naisystävän :(
En usko että liittyy asiaan mitenkään.

Salasuhde kaataisi liittomme. Mutta en kyllä näe yhtäkään syytä jatkaa ystävyyttäkään naisen kanssa joka on ollut noin petollinen. Mieluummin olen ilman ystävää kuin kyyn kaveri.

Ymmärrän, mutta mun elämässä lapset ja ystävät on tärkeimmät. Mielummin annan, tai ainakin yritän antaa anteeksi kun jäädä vihaiseksi ja katkeraksi.

Yhteistyössä