?
:(
Vieras
Kuinka päästä tilanteesta yli? Olen seurustellut miehen kanssa pian 6 vuotta. Aamulla selvisi, että miehellä ja parhaalla ystävälläni on ollut toukokuusta lähtien seksisuhde! Parhaimmillaan ovat paneskelleet useita kertoja päivässä. Mies muutti huhtikuun lopulla töiden takia samaan kaupunkiin tämän ystäväni kanssa ja minä jäin lapsen kanssa tänne... Mies on ollut kaikki vapaansa täällä ja tiesin kyllä että on läheinen ystäväni kanssa, mutta aina väittivät vain että kahvittelivat. Tyhmänä uskoin, koska tämä ystäväni on kihloissa... vaikka onkin pettänyt miesystäväänsä moneen otteeseen ja julkisesti siitä puhunut.
Noh, mieheni ei ala myöntämään mitään seksisuhteesta, sanoo että olen kuvitellut kaiken tai kuullut keksittyjä juttuja... Vaikka asiasta kertoi juurikin tämä ystäväni, jonka kanssa mies oli pettänyt. Seksisuhde kuulema on päättynyt n. kuukausi sitten ja mies oli pistänyt välit poikki. Nykyään kuulema on uudessa seksisuhteessa jonkun toisen kanssa??
Mitä voin tehdä?
Noh, mieheni ei ala myöntämään mitään seksisuhteesta, sanoo että olen kuvitellut kaiken tai kuullut keksittyjä juttuja... Vaikka asiasta kertoi juurikin tämä ystäväni, jonka kanssa mies oli pettänyt. Seksisuhde kuulema on päättynyt n. kuukausi sitten ja mies oli pistänyt välit poikki. Nykyään kuulema on uudessa seksisuhteessa jonkun toisen kanssa??
Mitä voin tehdä?