P
pettynytpetetty
Vieras
Niin, paljastui että miehellä ollut suhde jo jonkin aikaa. Mun maailmalta putos pohja. Esikoinen on reilu 2 v ja olen raskaana. Mistä saan apua tähän tilanteeseen? Siis itselleni? En halua ainkaan vielä kenenkään läheisen kanssa tästä puhua, vaan tarvitsisin jonkun ulkopuolisen, mieluiten ammattilaisen. Kysynkö neuvolasta? Oman neuvolantätini kanssa en varmasti rupea tätä puhumaan, en muutenkaan tule hänen kanssaan juttuun, saati että tätä puhuisin. Mutta voinko pyytää jollekin lähetettä kertomatta tarkemmin? Mistä yksityiseltä puolelta löytäisi auttajaa? Rahasta ei ole kiinni ja lapsenhoitoapua kyllä löytyy.
Ja kiitos, en tarvitse mitään kommentteja tyyliin jätä se paska, pettää se uudestaan kuitenkin tms, nyt en aio halua ketjua ja mielipiteitä siitä miten mun pitäs käytännössä nyt toimia muuta kuin sen osalta että mistä saan keskusteluapua itselleni.
Onko kokemuksia? Vastaavassa tilanteessa olleet, kenen kanssa puitte asiaa ja mistä apu löytyi?
Kiitos!
Ja kiitos, en tarvitse mitään kommentteja tyyliin jätä se paska, pettää se uudestaan kuitenkin tms, nyt en aio halua ketjua ja mielipiteitä siitä miten mun pitäs käytännössä nyt toimia muuta kuin sen osalta että mistä saan keskusteluapua itselleni.
Onko kokemuksia? Vastaavassa tilanteessa olleet, kenen kanssa puitte asiaa ja mistä apu löytyi?
Kiitos!