Mies petti ja mitäs nyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kirjoitin tänne aikaisemmin kun mies puhelimessa kertoi pettäneensä. Nyt ei kuitenkaan haluaisikaan erota ja aloittaa kanssani alusta. Meillä on kaksi pientä lasta. Tämä tapaus oli kuulemma yhdenillan juttu ja jatkui sitten noin kuukauden päivät mailien välityksellä. Kerran olivat kahvilla kun mies kertoi että haluaa pelastaa aviolittonsa. Mies kirjoitti mailin nähteni jossa sanoi kertoneesa vaimolleen ja haluansa jatkaa kanssani ja ettei halua enää mitään yhteydenottoja.

Mitä tehdä? Mies haluaisi yrittää. Itse en ole varma. Lähden nyt viikonlopuksi pois ja mietimme asiaa rauhassa. Aikaa on ja se ei ole ongelma. Lapset mietityttää kovasti sillä isä on todella tärkeä ja hyvä isä lapsilleen.

Voiko luottamusta enää rakentaa? Ja kannattaako tämän jälkeen vielä yrittää? Pettämisestä + muistakin asioista johtuen meillä kriisi kestänyt noin 3kk ja vasta nyt alkoi purkautumaan kun mies kertoi asiasta.

Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia tälläisestä asiasta.

 
mieti pystytkö elämään sen tiedon kanssa :( Jos haluut jatkaa(itse ehkä yrittäisin lasten takia) niin älä enää puhu siitä,yritä unohtaa,vaikka se onkin vaikeeta :(
Vaikea mun on tietty neuvoa kun ei mulle o sattunut tollasta...
 
ap
Mitäs sitten jos itselle tulee samanlainen tilanne vastaan ja en voi olla uskollinen? Tämä asia hieman pelottaa kun ajattelen tulevaisuutta. Madaltuuko oma rajani pettämisen suhteen
 
No se on ihan susta itsestä kiinni. Mää yrittäisin ainakin sinuna, jos ei mitään tule, niin ei mahda mitään, mutta yrittäisin silti kaikin voimin!

Olette taistelleet nyt 3kk, älkää antako sen kaatua nyt vaan taistelkaa liittonne kuntoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs sitten jos itselle tulee samanlainen tilanne vastaan ja en voi olla uskollinen? Tämä asia hieman pelottaa kun ajattelen tulevaisuutta. Madaltuuko oma rajani pettämisen suhteen
Tuskin se sen kummemmin madantuu, jos et itse sitä itsellesi sallisi.
 
ap
Lähinnä kai siksi et suhteemme on ollut aina hankala. Paljon riitoja ja ongelmia. Olemme käyneet pariterapiassakin ja todella yrittäneet kauan. Tuntuu vain aika turhauttavalta
 
päivien viemää
Itse aikanaan yritin.Ei siitä tullut enään mitään.Miehen pettäminen ei pyyhkiytynyt mielestäni koskaan,se seurasi aina mukana.Ero oli paras ratkaisu.Sitä mieltä olen edelleen.
Kyllä siinä koko liitto hajosi kun petti.
Ei mikään enää korjaannu entiselleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs sitten jos itselle tulee samanlainen tilanne vastaan ja en voi olla uskollinen? Tämä asia hieman pelottaa kun ajattelen tulevaisuutta. Madaltuuko oma rajani pettämisen suhteen
Turha sitä on etukäteen surra. Sitten teet niin kuin haluat.
 
vieras
Yrittäisin vielä.
Jos tulis vielä pettämistä tai sun elämä niin henkisesti vaikeeks tän asian kans tai luottaminen ei palautuisi, niin sit eroaisin.
Hankalaa, kun ette asu suomessa, ja jos et haluais sinnekään yksin jäädä...
Tsemppiä.
 

Yhteistyössä