mies pesee omat pyykit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhymä

Vieras
siis mitä tuolla tarkoitetaan jos sanotaan että mies pesee omat pyykkinsä ja sen on sitten ilmeisesti hieno asia? Eikö miesten vaatteitta voi pestä samassa kuin muun perheen?

No jotku miehet on niin tarkkoja ettei anna kenenkään muun pestä vaatteitaan :) Tai sitten haluaa tasapuolisuuden nimissä hoitaa omansa. Tai sitte eukko on niin käsi pyykinpesijä ettei uskalla antaa niitä pilattavaksi?

mutta jos perheessä on lapsiakin niin kukas ne lapsen vaatteet pesee eikä tuo ole muutenkin vaikeaa kun pitää olla omat pyykkikorit tai lajitella pyykkiä pestessä että tää on sun sitä en pese... meillä ainakin on yhteinen kori johon kaikki viskoo omansa ja sitten siitä se pesee se joka ehtii... yleensä minä kun tässä kotona olen eli siis meillä ei mies omiaan pese. Tottapuhuen suuttuisin jos mies pesisi vain omansa ja jättäisi mun ja lasten vaatteet likaisiksi! Mies tasapuolisuuden nimissä siivoaa ja hoitaa lapsia, muttei yleensä pyykkejä ehdi pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
siis mitä tuolla tarkoitetaan jos sanotaan että mies pesee omat pyykkinsä ja sen on sitten ilmeisesti hieno asia? Eikö miesten vaatteitta voi pestä samassa kuin muun perheen?

No..meillä tuo jossain vaiheessa tarkoitti,että mies pesi ihan omasta tahdostaan työvaatteensa.
Työpaikalla vielä sekin.

Muutoin tulisi mieleen,että hullun hommaa lajitella jokaisen vaatteet erikseen. : )

Yhteistyössä