Koska miehey tajuaa että pitää katsoa peiliin jos akka nalkuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kato jos mies on mies ja hoitaa itse omat sotkunsa, pesee vaatteensa, pistää roskat roskiin, vie sen roskapussin roskalaatikkoon, laittaa kengät joko kenkätelineeseen, tai mihin tahansa missä niihi ei kompuroi. Kuivaa sen pöntön rinkulan jos ei osaa persettä pestä kastelematta sitä.
Niin eipä tarvii naisen valittaa, kun ei ärsytä.

Miesten pitäs tajuta että äiti on ÄITI , vaimo on vaimo, ei äidin jatke.
Vaimo ei elä siksi että saa siivota sian jäljet, jotta sika voi sitte itkee muille äijille kuinka hänellä on niin kurjaa ku vaimo nalkuttaa.

Kuinka moni mies kattelis vaimoa joka nukkuu klo 14-15 joka päivä, ja kattois vierestä ku mies raataa. Yrittämättäkään tehdä omaa osuutta. Tuskin yksikään mies sitä kattois.

Niin ja minä olen se joka on avannut tukossa olevat viemärit, tukossa olevan pöntön, kiristänyt huonekalujen ruuvit ja mutterit. Vaihtanut auton renkaat (tosin tässä mies kiristi lopuksi), siivonnut pihan, tein lumityöt. Pesin herran vaatteet, kakaroiden vaatteet, omat. Siivosin miehen sotkut, roskat roskiin. Hoidin koirat, muut eläimet, imuroinnin, moppauksen. Tiskit Lasten pesut 9/10 , harjasin jopa miehen hiukset. Jne

Onko joku ihme että saatsna joskus karjuin väsyneenä miehelle?? Kuin tyhmii ukot on ?
Ei voi vaan makaa laiskana vuodesta toiseen ja kuvitella että siitä ei seuraa mitään!

Niin ja minä olen se joka on avannut tukossa olevat viemärit, tukossa olevan pöntön, kiristänyt huonekalujen ruuvit ja mutterit. Vaihtanut auton renkaat (tosin tässä mies kiristi lopuksi), siivonnut pihan, tein lumityöt. Pesin herran vaatteet, kakaroiden vaatteet, omat. Siivosin miehen sotkut, roskat roskiin. Hoidin koirat, muut eläimet, imuroinnin, moppauksen. Tiskit Lasten pesut 9/10 , harjasin jopa miehen hiukset. Jne

Onko joku ihme että saatsna joskus karjuin väsyneenä miehelle?? Kuin tyhmii ukot on ?
Ei voi vaan makaa laiskana vuodesta toiseen ja kuvitella että siitä ei seuraa mitään!
Taas iso kasa nalkutusta, vaikka miehiä ei ole mailla halmeilla.

Milloin naiset tajuavat olla tasaväkisiä suhteessa, eikä vedota naureskellen laiskuuteensa ja sottapyttyisyyteensä. Multa menee maku koko hommaan jos toista ei kerran koske siivoushommat.

Yhteistyössä