Mies pelkää sotkua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paljaalla kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paljaalla kiitos

Vieras
höh kävin sitte hommaamassa e-pillerit mut vissiin ihan turhaan... ku mainitsin siitä miehelle että eikös olekin kivaa kun ei tarvi käyttää kondomia... sano vaan että "no hyi mitä sotkemista".... :O

ihme kun on ennen kelvannu sotkemisetkin......

mä olisin niin onnellinen jos sen kumin vois heittää menee... mies kestää liian kauan sen kanssa toosakin hajoo siinä ku akti kestää ikuisuuksia.... mä tykkään taas siitä sotkusta ;)

En ole vielä törmännyt mieheen ketä ei haluaisi paljaalla mieluummin. Totta kyllä, että kumilla tulee vähemmän sotkua, mutta yleensä se ei miehiä haittaa. Nainen yleensä ne lakanat vaihtaa ja pesee sotkeentuneen värkkinsä itse :D.

no mikäli sillä on tauti niin mulla on se tauti sitte myös.. mä luulen että se vaan pelkää että tulen raskaaksi.. meillä kävi pieni läheltä piti tilanne 4kk sitten.... onneksi ei sitten ollutkaan vahinkoa sattunut...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mikäli sillä on tauti niin mulla on se tauti sitte myös.. mä luulen että se vaan pelkää että tulen raskaaksi.. meillä kävi pieni läheltä piti tilanne 4kk sitten.... onneksi ei sitten ollutkaan vahinkoa sattunut...
No sitten. Se siinä varmasti on. Puhu sen kanssa ja lupaa muistaa ottaa pillerit säännöllisesti.

tai sekin voi olla että se ei halua että syön pillereitä koska niitä joita olen joskus syönyt on kaikki aiheuttaneet jotain inhottavia vaivoja... se ajattelee niin negatiivisesti että kun ne edellisetkään ei sopinu niin miks nämäkään passais yhtään sen paremmin....

Yhteistyössä