joo v###u hyvät joulut vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
mies päätti sitte jouluaaton kunniaksi vetästä väsyttävää lääkettä himppu ennen ysiä, kävin äsken tiuskimassa sille siitä(meillä kun piti aikuisten kesken lasten mentyä nukkuu olla kivaa kaksisteen), mut meni sit mielummin nukkuu ku ois ollu mun kanssa. ai että kun on kivaa vitutuksen kanssa viettää aattoiltakin.

4vuotias pikkumies jo alko kitisee kun mä rähjäsin asiasta miehelle(siis ihan asiallisilla sanoilla, mutta ärtyneellä ja vihaisella äänensävyllä) onpahan nyt sitte tästä joulusta muistoina

a. ärtymys,pettymys.vihan tunteet
b. huono omatunto kun oon rähjänny muutenki tänään,lähinnä tolle vanhemmalle lapselle

mä oon kipeä, kuumetta ja kurkku kipua. päivisin ei ole juuri yhtään kahenkeskistä aikaa ja iltasin sitä näköjään taas vältellään. :headwall: v###u sanon mä jos en saa tarvitsemaani kaksinkeskistä aikaa, hellyyttä yms niin miten mä jaksan arkea?:'(

en muutenkaan jaksaisi oon aika uupunut. ja turhaan puhun miehelle tän iltasesta ei oo eka kerta ja anteeksi pyynnöistä ei oo mitään hyötyä jos toistaa käytöstään ja osoittaa että haluaa paeta kahdenkeskistä aikaa. oishan se ihan kauheaa jos vaimo erehtyis haluamaan intiimimpää kanssa käymistä. oi tätä avio onnea on takana jopa muutama päivä.

siis ei se sillä tavalla kipeä ole että ei voisi ottaa em klo 22 tai 22.30 lääkkeensä (sille ei ole määrätty kellon aikaa, iltalääkkeenä se on just siks ku väsymys on yleinen sivuvaikutus). että todellakin otti vältellääkseen kahen keskistä aikaa. tekis mieli repii se sängystä ylös. kun pilaa mun yöunet tällä. kun oli vielä erikseen puhuttu tänään että tehään jotain kivaa kaksin. että mä olen vihanen ja surullinen. pitäs nukkuu ku huomenna täytyy jaksaa vauvan ja vanhemman lapsen kanssa :'(

Yhteistyössä