Liima siksi, että kaikki olivat varattuja.
Seuraavaksi olisin koettanut Happoa. :|
Seuraavaksi olisin koettanut Happoa. :|
On sulla joskus sentään kumi unohtunu ku neljä lasta on tullu. Vai ootko vaan niin elastinen että siitä toi kumimies tulee. :xmas: Mutta hyvä ku oot uskaltanu kuvas laittaa rohviiliin. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kumimies:onkos mun nimimerkki hyvä?
hyvä kuva muuten. kivan näköinen mies.Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:On sulla joskus sentään kumi unohtunu ku neljä lasta on tullu. Vai ootko vaan niin elastinen että siitä toi kumimies tulee. :xmas: Mutta hyvä ku oot uskaltanu kuvas laittaa rohviiliin. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kumimies:onkos mun nimimerkki hyvä?
hei, hei.. äläs nyt pelihousujas revi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
totta, vain tosi mies uskaltaa panna kuvan profiiliin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:hyvä kuva muuten. kivan näköinen mies.Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:On sulla joskus sentään kumi unohtunu ku neljä lasta on tullu. Vai ootko vaan niin elastinen että siitä toi kumimies tulee. :xmas: Mutta hyvä ku oot uskaltanu kuvas laittaa rohviiliin. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kumimies:onkos mun nimimerkki hyvä?
Niillä on se aika kuukaudestaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:hei, hei.. äläs nyt pelihousujas revi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Miten nämä palstan miehet on niin riivatun herkkänahkaisia..
no heeeiiii kamoon..eipä nyt ihan mahdottomasti yleistetä..Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:hei, hei.. äläs nyt pelihousujas revi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
kerran unohtui, loput kolme on ihan tarkoituksella tehtyjä =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:totta, vain tosi mies uskaltaa panna kuvan profiiliin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:hyvä kuva muuten. kivan näköinen mies.Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:On sulla joskus sentään kumi unohtunu ku neljä lasta on tullu. Vai ootko vaan niin elastinen että siitä toi kumimies tulee. :xmas: Mutta hyvä ku oot uskaltanu kuvas laittaa rohviiliin. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kumimies:onkos mun nimimerkki hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miesystävät...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tänne vois tulla lisää miehiä, olis paljon mielenkiintoisempaa. No niin miehet, houkutelkaa miesystävännekin tänne :xmas:
*raati harkitsee vielä*Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:no heeeiiii kamoon..eipä nyt ihan mahdottomasti yleistetä..Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:hei, hei.. äläs nyt pelihousujas revi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
oon ainaki iha kiltti..kai..
Siinäkö se sun pääs nyt onAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Päätön on ihq!! Kattomaalia naamaan kommentti jaksaa vieläkin naurattaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Älä nyt sano että säkin vedit herneet nekkuun ja laitoit koneen pesismailalla paskaksi kuten toi Jack..Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
No jos sen pää tommonen on niin en yhtään ihmettele että on tahtonut leikata sen irti..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siinäkö se sun pääs nyt onAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Päätön laulaa serenadiaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No jos sen pää tommonen on niin en yhtään ihmettele että on tahtonut leikata sen irti..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siinäkö se sun pääs nyt onAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No jos sen pää tommonen on niin en yhtään ihmettele että on tahtonut leikata sen irti..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siinäkö se sun pääs nyt onAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Mutta kenelle?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päätön laulaa serenadiaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No jos sen pää tommonen on niin en yhtään ihmettele että on tahtonut leikata sen irti..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siinäkö se sun pääs nyt onAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joku nimimerkillä elukka esitteli eilen illalla rintakarvojaan
en laula vaikka haulikolla uhkaisit :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päätön laulaa serenadiaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No jos sen pää tommonen on niin en yhtään ihmettele että on tahtonut leikata sen irti..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siinäkö se sun pääs nyt onAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
SeliseliAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:älkääs nyt kuvitelko mitään palkokasveja mun nokkaan .
tuli vaan sössittyä tän koneen kanssa niin että häipy noi työkalupalkit yläältä ja alaalta , en osaa niitä palauttaa prkl