Mies palasi opetuksen saaneena takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikenlaista sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaikenlaista sattuu

Vieras
Miesystäväni lankesi eksänsä houkutuksiin ja lupauksiin ja jätti minut palatakseen tuon entisensä luo. Kauaa ei onni kuitenkaan kukoistanut, kun eksä itse otti oman edellisen eksänsä takaisin ja jätti mieheni kuin nallin kalliolle.

Tuo nainen piiritti miestäni kuukausia, heti siitä asti,kun hän sai selville seurustelumme. Ja kun sai miehen takaisin, leikki loppui siihen. Ilmeisesti nainen vain kokeili, onnistuisiko. Naurettavaa pelleilyä ihmisten tunteilla.

Minä otin miehen takaisin. Hän häpeää lankeamistaan ja tajuaa nyt eksänsä juonikkuuden. Meillä on taas kaikki kunnossa ja suhteemme kukoistaa.

Varokaa kieroja, manipuloivia eksiä.

Ja mies pääsee hölmöilyistään taas kuin koira veräjästä, eikä hänessä tietenkään ole mitään vikaa... Paha exä, hyi hyi kun meni manipuloimaan miehen itselleen!

Ihan oikeasssa, drella. Eihän onnessaan oleva nainen tajua, että manipuloitavaksi ei ole pakko ryhtyä ja että siihenkin leikkiin tarvitaan kaksi.

Kunhan ei vastakin sattuisi kaikenlaista ja tällainen mies hoksaa jonkun toisen manipuloivan naisen, hehhee! On taas sinisilmäisyys kunniassaan.

Sama tarina, mutta minä EN ottanut enää takaisin.

Joka kerran lähtee tekee sen varmasti toistenkin - sellaseenko pitäs luottaa!?

Ja ei se exavokki varmasti yksin ollut syyllinen siihen heitin uudelleen yritykseen vaikka häntähän sitä tietennii syytettiin manipuloinnista ynnä muusta ja häntä koipien välissä yritettiin takasi. Vaan en ottanut ja päivääkään en ole katunut.

Heppu on yritellyt nykysen ihmis-suhteensa aikana soitella ja tulla käymään sillä syyllä että nykysen kans menee huonosti ja niitä näitä vitseistä tuttuja syitä.

Tuntuu hyvältä, kun tietää mistä pääsi eroon vaikka aluksi meinasin vähän olla katkera. Että sinänsä se eksä teki kyllä ainakin minun tapauksessani palveluksen.

Olisit kuule jättänyt sinäkin sen äijän takasin ottamatta, en usko että tuosta nyt hyvää seuraa.

Eihän tietenkään ketään väkisin viedä, en kuvittelekaan. Tietenkin miesystäväni oli lepsu toope kun sortui eksän vikittelyihin. Nainen oli jo historiaa, mutta änki yhtäkkiä takaisin, ja miesystävä meni totaalisesti hämmennyksiin.

Pidän kuitenkin eksää pääsyyllisenä tapahtumiin: miksi hän halusi mieheni taas itselleen, vaikka itsekin oli jo uudessa suhteessa? Lopetti suhteen mukamas ottaakseen miesystäväni takaisin mutta eipäs lopulta ottanutkaan. Siksakkia menee päättömästi.

Miesystäväni (seurustelukumppani, ei puoliso) ei ole mitenkään helposti vedätettävissä, mutta nyt pääsi niin käymään. Silti, annan hänelle anteeksi tämän kerran. Jos hän hölmöilee uudelleen, sitten se on menoa. Mutta jokainenhan tekee virheitä ja virheistään kuuluu kai oppia jotain?

Miksi jotkut tahtovat viedä toiselta kumppanin vain huvin vuoksi ja urheilun kannalta, sitä tässä vaan ihmettelen.

Vielä uskot, ettei ole helposti vietävissä!!! Voi sinua reppanaa, sääliksi käy. Mutta kyllä elämä opettaa olemaan vähemmän sinisilmäinen, usko tai älä.

Alkuperäinen kirjoittaja - - ap:
Miksi jotkut tahtovat viedä toiselta kumppanin vain huvin vuoksi ja urheilun kannalta, sitä tässä vaan ihmettelen.

Sitä tosiaankin voi ihmetellä, mutta ihmismieleen mahtuu paljon isompiakin ihmettelemisen aiheita, joten tässä viidakossa sinun tapahtumaasi voisi aivan hyvin verrata kaupassakäyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Sitä tosiaankin voi ihmetellä, mutta ihmismieleen mahtuu paljon isompiakin ihmettelemisen aiheita, joten tässä viidakossa sinun tapahtumaasi voisi aivan hyvin verrata kaupassakäyntiin.

Minusta kaupassa käynti on paljon ihmeellisempi asia kuin exän takaisin ottaminen.
Kerron kiinnostuneille exäni kuulumiset. Aika usein kysytään vieläkö mies on "sen naisen kanssa."
Vastaan aina että on kyllä ja hyvä että on. Nostan naiselle hattua, että hän on jaksanut miehen rinnalla. Olisi kamalaa ottaa mies takaisin. Tilaa ei ole tarpeeksi ja elintavat voivat käydä naapureiden ja kai minunkin hermoille.

Eihän tietenkään ketään väkisin viedä, en kuvittelekaan. Tietenkin miesystäväni oli lepsu toope kun sortui eksän vikittelyihin. Nainen oli jo historiaa, mutta änki yhtäkkiä takaisin, ja miesystävä meni totaalisesti hämmennyksiin.

Pidän kuitenkin eksää pääsyyllisenä tapahtumiin: miksi hän halusi mieheni taas itselleen, vaikka itsekin oli jo uudessa suhteessa? Lopetti suhteen mukamas ottaakseen miesystäväni takaisin mutta eipäs lopulta ottanutkaan. Siksakkia menee päättömästi.

Miesystäväni (seurustelukumppani, ei puoliso) ei ole mitenkään helposti vedätettävissä, mutta nyt pääsi niin käymään. Silti, annan hänelle anteeksi tämän kerran. Jos hän hölmöilee uudelleen, sitten se on menoa. Mutta jokainenhan tekee virheitä ja virheistään kuuluu kai oppia jotain?

Kuulehan ap. Ei se mies mennyt hämmennyksiin. Se käytti tilaisuutta hyväkseen. Se olisi mieluummin ollut eksänsä kuin sinun kanssasi. Ja kun eksä näytti vihreää valoa, meni takaisin hänen luokseen. Mutta, kun eksä teki bänät, tuli sinun luoksesi takaisin, kun ei halunnut yksinkään olla.....onko tuollainen käytös sinun mielestäsi hölmöilyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikenlaista sattuu:
Miesystäväni lankesi eksänsä houkutuksiin ja lupauksiin ja jätti minut palatakseen tuon entisensä luo. Kauaa ei onni kuitenkaan kukoistanut, kun eksä itse otti oman edellisen eksänsä takaisin ja jätti mieheni kuin nallin kalliolle.

Kuulostaapa monimutkaiselta...

Miten paljon niitä exiä tähän oikein mahtuu, ilmeisesti suhteet ovat olleet aika lyhytaikaisia, sillä jos vaikka nyt, kymmenen vuotta eroni jälkeen, alkaisin vikitellä exääni takaisin, hän luultavasti nauraisi tunnin pelkälle ajatukselle ja sen jälkeen tilaisi valkotakkiset paikalle hulluuteni vuoksi, sillä niin paljon on vettä virrannut siltojen alta eromme jälkeen, eikä hän varmasti jättäisi nykyistä vaimoaan. (Ei, en siis missään nimessä edes haluaisi exääni takaisin, enkä missään nimessä pettäisi enkä jättäisi nykyistä miestäni, tämä oli vain teoreettisesti todettu).

En usko, että ottaisin takaisin miehen, joka jättäisi minut entisen puolisonsa vuoksi ja palaisi sitten takaisin, kun entinen heittääkin ulos. Minulle tulisi väkisinkin mieleen, että olen vain se Plan B miehelle, joka ei osaa olla yksin.

Mutta kiva, jos teillä homma toimii ja onnea tulevaisuudellenne!

Alkuperäinen kirjoittaja Onpas exiä:
En usko, että ottaisin takaisin miehen, joka jättäisi minut entisen puolisonsa vuoksi ja palaisi sitten takaisin, kun entinen heittääkin ulos. Minulle tulisi väkisinkin mieleen, että olen vain se Plan B miehelle, joka ei osaa olla yksin.

Niin, yhtä lailla en uskoisi, että ottaisin mieheni takaisin, jos hän jättäisi minut kenen tahansa vuoksi - ei kyseessä tarvitsisi olla ex-puolisonsa, vaan yhtä lailla joku uusi - ja yrittäisi palata takaisin, kun uusi naisystävä saisikin tarpeekseen...

Otat takasin tommosen miehen, joka uittaa välillä munaansa eksänsä haarojen välissä, ja sitten tulee uikuttaen sun luokses takaisin?

Voivoi, oletpas helppo, ja sinisilmäinen.

Taidat olla tälle miehelle vain pelkkä pano, siltä kuulostaa. Aika epätoivoinen sunkin täytyy olla, jos tommosen huolit takasin.

Sinuna en yhtään ylpeilis sillä, miten otit miehen takas, käyttää sua vain hyväksi, mutta joku ei sitä näytä tajuuvan.

Voihan video..onko jotkut naiset todella näin typeriä ja säälittäviä, että syyttävät toista naista siitä, että _mies haluaa_ panna heitä ja ehkä jopa aloittaa suhteen?! Siis eihän miehellä seiso, ellei hän oikeasti halua tätä ex:ää! kiva varmaan nyt tyytyä siihen second best -asemaan ja aina muistaa mielen perukoilla, että ex veti ´jo kertaalleen pidemmän korren.

Terve. Olenpas saanut julmetut haukut ja naurut niskoilleni. Eli olen tyhmä, kun annoin miehelle anteeksi ja olen nyt onnellinen? Joopa joo. Eikös jo Raamattu opeta, miten tärkeää on anteeksianto ja ylpeytensä nieleminen? Näillä palstoilla tuntuu lähinnä kosto olevan paras ratkaisu kaikkeen harmiin. Ja jos ottaa harha-askelen tehneen takaisin, on pelkkä pano ja raukka. Voi ihmetys.

Miksi muuten aina ekana haetaan seksi ja paneminen esille, kun joku vaihtaa suhdetta tai puolisoa? Ovatko teillä ihmissuhteet ihan pelkkää panemista? Sen vuoksiko olette suhteissa ja sen puutteen vuoksi vaihdatte? Eikö henkinen puoli merkkaa kenellekään mitään?

Jos ja kun olet uskovainen, niin miksi täältä haet hyväksyntää. Tiedät itse mitä teet ja sillä siisti.

Muistele kuitenkin näitä kirjoituksia joskus kymmenen vuoden kuluttua, kun elämä on saattanut opettaa kummin päin se on, heiluttaako koira häntää vai häntä miestä.

Jos kerta ap :tä ei se paneminen haittaa (ihanko miehesi kertoi ettei nainut exäänsä vaan raamattua lukivat?), niin onko sitten parempi, että miehesi preferoi exänsä sinun edellesi henkisesti? Onnea vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja - -ap:
Terve. Olenpas saanut julmetut haukut ja naurut niskoilleni. Eli olen tyhmä, kun annoin miehelle anteeksi ja olen nyt onnellinen?

Jos mies jätti sinut reilusti, niin mielestäni et ole tyhmä. Kaikkihan me onnea tavoittelemme. Ihminen on erehtyväinen ja ehkäpä hänellä oli pieni 'mutta' siellä jossain takaraivon perukoilla olemassa, eikä ollut täysin varma oliko kaikki kortit katsottu ed. suhteessa. Ehkäpä suhteenne nyt on jopa varmemalla pohjalla kuin aiemmin, kukapa tietää.

Reilulla tarkoitan sitä, että jättikö hän sinut ennen pettämistä? Jos piti selän takana peliä, niin siinä tapauksessa olisin tutka pystyssä pitkän aikaa, sillä pettäminen vaatii aivan erityistä luonnetta. Ihastuahan voi kuka tahansa ja koska tahansa, mutta normaali (minun mittapuuni mukaisesti) ihminen hillitsee ja hallitsee halunsa, eikä ole viettiensä viemä.

Täällä oli muuten jokin aika sitten ketju, jossa mies oli lähdössä exänsä luokse -oletko sama, ap,?

Vai että oikein raamattu tähän vedetään mukaan, no ap. se näyttääkin olevan varsin uskonnollinen, kun ottaa tuollaisen miehen takaisin. Uskot varmaan kaiken mitä se mies sinulle sepustaa.

Älä tule tänne itkemään, jos et hyväksy sitä tosiasiaa, että todellakin olet miehelle vain jokin lohduke, kunnes taas tulee jotain parempaa tilalle.

Turhaan koitat tehdä siitä miehesi exästä jotain viettelijätärtä, miehesi teki sen valinnan, että palasi tämän naisen luokse, TIETOINEN VALINTA.

Kokemuksesta voin sanoa, että jos mies tekee niin, että ottaa eksänsä takaisin, kunnes eks-nainen jättää hänet, ja mies luikkuu sinun luoksesi, niin ei mene kauaa, kuin taas tämä mies on joko saman eks-naisen kanssa, tai jonkun muun paremman. Hakee vain sinusta väliaikaista lohdutusta.

Olen ollut miehen kanssa, joka jätti minut, otti eksänsä takaisin, kunnes sai tietää, että eksä petti, sitten minä taas kelpasin tueksi ja olkapääksi ja väliaikaiseksi lohdukkeeksi. Kunnes, kuinka ollakaan, mies sanoi, ettei haluakaan olla kanssani, vaan haluaa olla yksin. Ja taas hetken päästä hän oli tämän eksän kanssa. Kunnes kuuli että nainen oli pettänyt häntä taas.
Mua ei enää voisi vähempää kiinnostaa koko tyyppi. Näköjään tietyt yksilöt eivät pääse eksistään eroon koskaan, vaan palaavat aina takaisin. Kuten varmaan käy tässäkin tapauksessa.

Ex- mieheni uusi nainen taas kertoi minulle, että HÄNEN miehensä saa tehdä ihan mitä haluaa, kun kerroin, että olimme taas harrastaneet seksiä exäni kanssa. Exä on siis löytänyt sen todellisen timantin!:)
Minäkin etsin seksini nykyään muualta, vaikka tiedän, että ex-mies olisi käytettävissä, jos haluaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Tää maailman meno on kyllä aika kylmää touhua seurata. Exiä viedään kuin pässiä narussa. Ja nyxät seisoo vieressä tai jahtaa omia exiään.

Olen samaa mieltä.
Ja tämäkin kyseinen mies on monen mielestä se "hyvä ja kunnollinen" ...

Uusimmat

Yhteistyössä