Mies painostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
...antamaan meidän kohta 11kk tytön hänen tädilleen yöksi hoitoon jotta päästään konserttiin.Tädillä itsellään on 3 vilkasta poikaa ja hänen kotinsa on vieras tytölle,on käynyt siellä kylässä muutaman kerran kanssamme.Viimeksi kun oli mummolassa yötä 1kk takaperin niin siitä seuras monen päivän huuto eikä päästänyt minua silmistänsä.Mulle on aivan selvää että tää täti ei ole vaihtoehto vaan pyytäisin omaa äitiäni yöksi meille tytön kanssa (hoitanut tosi paljon häntä) ja sitten olisimme aamulla kotona kun lapsi herää..Mutta mies on niin helvetin lapsellinen että häntä hävettää kieltäytyä kun täti on kerran lasta pyytänyt yökylään...kun ei mene jakeluun et kyseessä on vasta vauva!

No kyllä 11kk on vielä pieni.

En koskaan antaisi noin pientä lapselle vieraaseen paikkaan yökylään.

Jos miehen tädillä on lapsia itsellään hän kyllä ymmärtää, kun sanot, että lapsi on vielä pieni yökyläilemään muiden kuin ihan tuttujen luona ja siksi pyydätte äitisi tällä kertaa teille.
Voitte sitten kyläillä tädin luona useasti ja kun lapsi kasvaa isommaksi pääsee tädin luo.

Miehelle sanot, että ajattelee lasta eikä omaa napaansa

tää täti on itse ollut tosi tarkka omiensa suhteen mut aina jaksaa kysellä mun pientä yökylään,et ei se tajua...mut aivan sama toisaalta,teen just niinku musta on paras ja tyttö pysyy kotona..

Yhteistyössä