Voi vitalis.Sieltä se tuli nokka vuotavana ja niiskuttaen.Yskien.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"akka"

Vieras
Tuttavani poika on pitkään halunnut tulla meille yöksi mutta on pahasti sairastanut yskää,nuhaa,kuumetta,enteroo jne jne Mä en ole sit ottanut häntä meille koska en tahdo lasteni sairastuvan.En siis mitenkäään hysteerisesti välttele kun pienin lapsista täyttää pian kolme vuotta mutta en ole ottanut koskaan kotiin sairaita yökylään.Lapsen äiti sen tietää todella hyvin ja on siirretty sitä kyläilyä juuri tuon takia.Kysyin sitten itse häntä yökylään kun lupasin hänen tulla sitten kun on parantunut.Siellä hän kokoajan niiskuttaa,ihan kokoajan ja pyyhkii kirkasta räkää hiaansa.Yskii myös vähän väliä ja mua niin vituttaa.Miksi se ei mene vanhempien jakeluun et sairaita lapsia ei tuoda yökylään.kyllä mä nyt olen taas vihainen vaikka en tietenkään sitä tuolle pojalle näytä mitenkään.

Sama tilanne täällä meilläkin.Tytön ystävä tuli yöksi ja sairaana.Mä aion palauttaa kotiinsa takaisin vaikka töykeää ehkä mutta mä en vaan ymmärrä millään!!!!!

mä oon niin himmari etten viitti palauttaa tota poikaa.Piti passittaa niistämään jo kun jatkuvasti niiskuttaa.Kumpa mä olisin n iin rohkee et saisin ton kotiinsa.mä en jaksa jos noi lapset sairastuu ja jos tarttuu niin sit saa kyllä kuulla kunniansa.

miksi et vaan soita sille äidilleen ja sano sille että poika on sairastunut ja että tuot sen kotiin? helppoa ja niin mä ainakin haluaisin että jos mun tyttö on jossakin kipeänä niin se palautettais kotiin jos olisi kipeä.-

[QUOTE="äiti";22009255]Meilläkin tytön kaveri oli viikko sitten yökylässä kipeänä. Ärsytti jo silloin ja vielä enemmän nyt kun tytöllä on korvatulehdus ja silmätulehdus =([/QUOTE]

Varmaan ärsyttää,en ihmettele lainkaan.Mä kyllä olen niin helvetin pistetty jos tarttuu.Varsinkin kun olen sanonut siitä etten tahdo sairaita lapsia kylään mistään hinnasta niin sit tuodaan vaan.Mitä sellaanen vanhempi ajattelee joka tuo vaikka tietää??!!Onko päässä vikaa kunnei tajuta??!!

[QUOTE="una";22009284]miksi et vaan soita sille äidilleen ja sano sille että poika on sairastunut ja että tuot sen kotiin? helppoa ja niin mä ainakin haluaisin että jos mun tyttö on jossakin kipeänä niin se palautettais kotiin jos olisi kipeä.-[/QUOTE]

Ei hän välitä.Itse toi tossa kymmenen aikaan pojan ja se oli jo silloin tuossa kuosissaan.On kritisoinut minua tuossa asiassa kun mä kierrän sairasteluja et tarttuuhan ne koululaisille koulussakin mut se on ihan vitun sama se.Tarttuu tarttuu mut en mä vartavasten tahdo tarttuvan!!!!

Varmaan ärsyttää,en ihmettele lainkaan.Mä kyllä olen niin helvetin pistetty jos tarttuu.Varsinkin kun olen sanonut siitä etten tahdo sairaita lapsia kylään mistään hinnasta niin sit tuodaan vaan.Mitä sellaanen vanhempi ajattelee joka tuo vaikka tietää??!!Onko päässä vikaa kunnei tajuta??!!

eihän ne jotkut välitä.Ihan sama kun saavat vaan lapsen pois jaloista viikonlopuksi

Yhteistyössä