mies otti poikansa asumaan meille

ja en saa komentaa niitä.
mies saa muka komentaa mun lapsia. antaa molemmille selkää jos kitisee tai tappelee lapset tyttö 2v8kk mun ja poika 3v3kk miehen.

sen ex oli sanonu että ei se pärjää lapsien kanssa no ei kyllä pärjääkään, kun ei jaksa tytön 2v8kk ja pojan 3v3kk tappelua

miehellä 2lasta poika 4v8kk ja poika3v3kk

ja eikö tuon ikäisillä 2v8kk ja 3v3kk ole aina tappelua ja kuuluu ikään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Ööh...Vissiin toinen lasi punkkua mulle liikaa, ku en ny oikein tajunnu tuosta sun tekstistä mitään. :/ Mies lyö lapsia vai siis täh ?? :eek:
Sama täällä! :eek: Mut anyway, kyllä lapset aina tappelee keskenään oli ikäeroo sit minkä verran vaan. Meillä poika 17v ja tyttö 8v, osaa matsata oikeen kunnolla. Mutta toi että saavat selkäsaunan....huhhuh! :'(

 
ei se nyt vielä selkää ole antanut. mutta mä tosiaan otin tytön pois katsomasta kun sen 4v pelas ja pienet tappeli, poika repi paidasta ja toinen ei tehny mitään.

mies on että mun lapset uskoo ja mun taas eim ja mies on että ei sen pojat koskaan tee mitään
 
vieras
Laatikaa säännöt. Sinun ja miehesi kodissa sinä ja miehesi olette aikuisia ja määräätte kaikkia alaikäisiä huollettavianne.

Lyöminen on kielletty jne, ja jos kenen tahansa lapsi lyö, niin aikuinen puuttuu asiaan. Aikuistenkin pitää reagoida samalla lailla, ja lasta ei saa lyödä myöskään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Ööh...Vissiin toinen lasi punkkua mulle liikaa, ku en ny oikein tajunnu tuosta sun tekstistä mitään. :/ Mies lyö lapsia vai siis täh ?? :eek:
Sama täällä! :eek: Mut anyway, kyllä lapset aina tappelee keskenään oli ikäeroo sit minkä verran vaan. Meillä poika 17v ja tyttö 8v, osaa matsata oikeen kunnolla. Mutta toi että saavat selkäsaunan....huhhuh! :'(

ja kun mun tytöt ei ole nykysen. ja tuon kanssa saan nyt joulukuussa vauvan.
on kyllä mies sekoomassa kun ei jaksa kuunnella lasten tappeluu ja kitinää.
myös kaikki pienikin ääni kellon tikitys tai joku vinkuu niin ei voi nukkuu tai olla missään huoneessa kun hajoo pää
 
en ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja pesukarhu:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Siis täh?? Kuka nyt on kenenkin lapsi ja minkä ikäisiä?
miehellä siis pojat 3v3kk ja 4v8kk

ja mulla tytöt 7v3kk, 4v7kk ja 2v8kk
Ja siis ketkä tappelee? Sun nuorin ja miehen nuorempi? Ja kaikki asuu saman katon alla? Ja vauva tulossa? Onnea vaan, mutta aika sikiäviä ja ehtiviä olette...
 
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Saanko ihan udella että miksi otitte ne pojat teille asumaan? Jos miehen ex:kin on sanonu et mies ei kestä lapsia? :whistle:

poikien äiti alkoholisti.
poikien äiti oli sanonu siis näin että et pärjää ja isä hoitanu poikia enemmän kun äiti, ja että siis äiti ei pärjää siksi otimme pojat ja myös siksi kun äiti alkoholisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja pesukarhu:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Siis täh?? Kuka nyt on kenenkin lapsi ja minkä ikäisiä?
miehellä siis pojat 3v3kk ja 4v8kk

ja mulla tytöt 7v3kk, 4v7kk ja 2v8kk
Ja siis ketkä tappelee? Sun nuorin ja miehen nuorempi? Ja kaikki asuu saman katon alla? Ja vauva tulossa? Onnea vaan, mutta aika sikiäviä ja ehtiviä olette...
siin mun nuorempi ja miehen nuorempi. kaikki siis saman katon alla.
vauvakin tulossa juu
 
Alkuperäinen kirjoittaja pesukarhu:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Saanko ihan udella että miksi otitte ne pojat teille asumaan? Jos miehen ex:kin on sanonu et mies ei kestä lapsia? :whistle:

poikien äiti alkoholisti.
poikien äiti oli sanonu siis näin että et pärjää ja isä hoitanu poikia enemmän kun äiti, ja että siis äiti ei pärjää siksi otimme pojat ja myös siksi kun äiti alkoholisti
Selvä, mutta sit teidän on kyllä aika laatia yhteiset pelisäännöt ennen vauvan syntymää, tai kohta nuppi keikahtaa teillä kaikilla. Ja pidemmän päälle siinä voi käydä sitten huonosti. Tää on ihan kun jostain Nanny 911 ohjelmasta....

 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Ööh...Vissiin toinen lasi punkkua mulle liikaa, ku en ny oikein tajunnu tuosta sun tekstistä mitään. :/ Mies lyö lapsia vai siis täh ?? :eek:
Sama vika vaikka olen ihan selvänä :D
Munkin pitäis vissiin juoda jotain kun en mä meinaa millään ymmärtää että mistä tässä ketjussa on kyse. :eek: Mä menen vaan ihan sekaisin noista lapsista ja ikämerkinnöistä ja kuka se olikaan kun ei tullut kenen kanssa toimeen... :eek: :ashamed:
 
hmmm
Se Nanny 911 tulee varmaan pian Suomeen ( kuten kaikki vastaavat sarjat), niin voit jo ilmoittaa teidät. Joo vilskettä on varmasti ja pienet tappelee, murkkuiässä ne sitten vasta tappeleekin... Koittakaa tosiaan laatia yhdessä perheensäännöt
 

Yhteistyössä