V
vaimo mörököllille
Vieras
olin parin kaverini kanssa perjantaina kuuntelemassa yhtä bändiä,viimeksi olen ollut viihteellä kesällä joten en siis turhan usein käy missäään. mies suuttui kun lähdin ja eilen sitten lähti mitään sanomatta jonnekin melkein 3 tunniksi,kun tuli teki itelleen ruokaa (ei edes lapselle),mun ruoka ei kelvannut ilmeisesti. on puhumaton..
mä en jaksa aina tehdä aloitetta ja alkaa yrittää saada miehestä irti keskustelua..
hän varmaan suutahti myös siitä kun tulin taksilla kotiin eikä mun tilillä ollut taksiin tarpeeksi rahaa,jouduin lainaamaan meidän säästöpossusta loput.
mä en sano ikinä mitään kun mies menee saunailtoihin,enkä kai saisikaan.tuntuu tosi samanarvoiselta
mä en jaksa aina tehdä aloitetta ja alkaa yrittää saada miehestä irti keskustelua..
hän varmaan suutahti myös siitä kun tulin taksilla kotiin eikä mun tilillä ollut taksiin tarpeeksi rahaa,jouduin lainaamaan meidän säästöpossusta loput.
mä en sano ikinä mitään kun mies menee saunailtoihin,enkä kai saisikaan.tuntuu tosi samanarvoiselta