P pieniperhonen Uusi jäsen 07.05.2013 5 0 1 10.10.2013 #1 http://sophisticatedpair.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/dailyboost.jpg
H Horny Man Jäsen 01.06.2007 75 1 8 11.10.2013 #2 On... En sen kummemmin ala kertomaan mitä tunteita ja ajatuksia herättää minussa...
L Lentosotamies Uusi jäsen 13.10.2013 1 0 1 13.10.2013 #4 On!Miksi kysyt tuollaista? Varmaan aika harva mies sanoo häntä rumaksi!
Diggaaja Aktiivinen jäsen 17.04.2012 383 60 28 13.10.2013 #5 Tuota noin. Sanoisin että mielyttävän näköinen, nätti. Makujahan on monenlaisia, ja minusta ei kaunis, mutta siis erittäin miellyttävän näköinen.
Tuota noin. Sanoisin että mielyttävän näköinen, nätti. Makujahan on monenlaisia, ja minusta ei kaunis, mutta siis erittäin miellyttävän näköinen.
S SuperiorSlick Uusi jäsen 15.10.2013 3 0 1 15.10.2013 #6 Turhan isoluinen kapistus... eli ei ole seksikäs.
L Lennon Fan Jäsen 19.10.2013 34 0 6 Helsinki 19.10.2013 #7 Alkuperäinen kirjoittaja pieniperhonen: http://sophisticatedpair.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/dailyboost.jpg Click to expand... Olisi oikein viehättävä ilman photoshoppiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja pieniperhonen: http://sophisticatedpair.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/dailyboost.jpg Click to expand... Olisi oikein viehättävä ilman photoshoppiakin.