Mies on taas ylitöissä eikä saa edes palkkaa siitä.

  • Viestiketjun aloittaja oav
  • Ensimmäinen viesti
oav
No ei mies voi vaan nostaa rahaa pitää maksaa firman maksujakin. Lapsi uskoo miestä eikä minua ei tottele yhtään. Mies sen lapsen halusikin minä tiesin etten jaksa tätä uhmaikää.
 
Keittiönoita
No ei mies voi vaan nostaa rahaa pitää maksaa firman maksujakin. Lapsi uskoo miestä eikä minua ei tottele yhtään. Mies sen lapsen halusikin minä tiesin etten jaksa tätä uhmaikää.
Sellasta se toki vähän on, kun on vasta aloittelemassa. Mutta suosittelen lämpimästi, että ei myöhemminkään nosta kaikkea mahdollista itselleen heti palkkana. Voi tulla sairaspäiviä ja niiltä ei tietenkään tule tienattua mitään, mutta on ihan kiva, jos kuitenkin voi nostaa normaalin palkan eikä pienempää palkkaa. Puhumattakaan siitä, että haluaisi pitää vähän lomaa...ei silloinkaan tienaa mitään, mutta on ihan jees, jos palkan voi siltäkin ajalta maksaa. Muussa tapauksessa on pitkin vuotta pakko pistää rahaa säästöön, jotta pärjää perheensä kanssa nekin päivät, joilta rahaa ei tule.

*muoks* Ja lisään vielä, että joinain kuukausina ei välttämättä olekaan riittävästi töitä tai asiakkaille tulee maksuvaikeuksia ja maksavat laskunsa myöhässä. Silloinkin täytyy pystyä maksamaan firman laskut sekä elättämään perheensä, kun ei sullakaan tuloja ole.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä