Mies on pelastanut pientä pupua tänään:)))))))))))

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun olimme ajaaneet autolla mies näki että harakka hyökkäsi pientä pupua,mies teki u-kännös ja juoksi autosta pois ja heitänyt harakkan päälle kivi ja kaikki mitä oli maassa,onneksi harakka lensi pois ja pupukin juoksi pois myös,mies kertoi että hän kuuli miten pieni pupu-vauva on itkenyt sielä :'( :'(

Voi että, mua ihan naurattaa ja hymyilyttää, kun sinulla on niin kiva mies. Vai että ihan pupun itkua kuuli... :D Älä ikinä hukkaa sitä miestäs, se on tosi arvokas.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Hienoa että miehesi välittää eläimistä ja myös tekee asioiden eteen jotain,on toi luontoelämäki aika hurjaa

Mun mies aina jarruttaa, jos oku eläin meinaa jäädä alle... Tosin joskus se pelottaakin, kun äkkiä tekee rajun ohjausliikkeen ja jarruttaa. no joskus se toimii nopeemmin, kun sen järki, mutta sillä on hyvä sydän kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi että, mua ihan naurattaa ja hymyilyttää, kun sinulla on niin kiva mies. Vai että ihan pupun itkua kuuli... :D Älä ikinä hukkaa sitä miestäs, se on tosi arvokas.

Olikohan pientä vittuilua taas sullaki?Varmasti onki Savannille sopivin mies!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis voi jumalauta.täällä joku sanoo jotain ja sit ekaks on se yks ja saatanan sama harmaa vittuilemas asiasta ku asiasta.Eikö sulle jumaliste mikää kelepaa????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei todellakaan, vaan mua oikeesti rupes hykerryttämään. Mua hykerryttää Savannan kirjoitustyyli ja toi, että mies oli kuullut pupun itkua. Ja tosissaan olen sitä mieltä, että Savannalla on aika kiltti mies joka on ehdottomasti monen mojovan suukon arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Ootteko koskaan kuulleet ettei pitäs puuttua luonnon tasapainoon.
Taitaa se pupuvauva itkee siel nyt vielä kovempaa jos jäi kärsimään.
Onko nyt sellanen sankarillinen olo?

:kieh: :headwall: :headwall: :headwall: ihan sama jos mä näen mä itsekin pelastan aina :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
se oli niin ihana pupu ihan vauva ilman äitia :'( mies odottanut pupua kun hän halusi auta hänelle,mutta pupu juoksi pois,toivottavasti kaikki on kunnossa pupun kanssa :(

Varmaan pupun äiti oli lähistöllä.

En minäkään villieläinten luonnolliseen elämään lähtis puuttumaan.
Eihän kukaan teitäkään kaupassa tule kivittämään kun ostatte makkarapaketin (vaikka sietäs kyllä ).
Luonnossa on luonnonlait.
Ihmisen laeissa se parantamisen vara luuraa ja kärsimys.

Niin, eläin se on harakkakin, se pupu olisi ollut sille ruokaa.

Lainaa

Tää on vähän eriasia kuin kilpikonnien joukkovaellus veteen =)
Älä kato liikaa luonto-ohjelmia!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

:kieh: :headwall: :headwall: :headwall: ihan sama jos mä näen mä itsekin pelastan aina :kieh:

Taidat olla aika vieraantunut luonnosta?
Eikä se päänhakkaamisesta auta, pupu todennäkösesti jäi kärsimään ja harakka jäi ilman sapuskaa.

Mä pelastin kerran pienen oravanpoikasen harakoilta ja variksilta. Ne ajoi sitä takaa ja se anto mun ottaa sen syliin. (kyllä se vähän mua purikin, mutta sain sen kiinni ihan helposti) Päättelin, ettei sillä ollut emoa, kun se oli niin kauhean pieni ja jotenkin surkea. Annoin sille ruokaa, mutta sen kävi huonosti. Sen jalka oli kai murtunut ja laitoin siihen lastan. Se kuoli kuitenkin samana iltana, mun sisko sanoi, että varmaan sillä oli sisäinen verenvuoto, kun reidessä on isoja verisuonia ja siihen oli reiteen sattunut. :'(

Ihan hassua, että mä itkin sitä pientä oravaa. se olis kuollut, vaikka en ois ottanut sitä. Otin sen sen takia, kun sillä oli murtunut jalka.

Yhteistyössä