Mies on kohtelias

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herranterttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herranterttu

Vieras
muille naisille, mutta ei julkisesti koskaan minulle. Kotona on melko mukava, omissa oloissaan. Kaupassa, matkoilla ja kaikkialla hän huomioi aina jotain naista, avustaa jopa kaupan kassalla, lentokentällä lentoemäntää, jonka pitäisi auttaa matkustajia. Hän voi antaa paikkansa tai pysähtyy auttamaan, kaikkialla ja aina. Liftari otettiin kyytiin kysymättä minulta jne jne.

Minään pettäjänä en häntä pidä, mutta huomiota pitaa saada. Ei riitä, että minä koetan huomioida aina kun se vähänkin on luontevaa.
Onko tuttua ja mitä ajattelette?

Samanlainen on minun mieheni, tosin sillä erotuksella, että on aina kohtelias ja huomaavainen myös minulle. Ei se minulta ole pois, että on kohtelias myös muille naisille.

Samanlainen on minun mieheni, tosin sillä erotuksella, että on aina kohtelias ja huomaavainen myös minulle. Ei se minulta ole pois, että on kohtelias myös muille naisille.

Eihän tämä vertaudu ap:n tilanteen kanssa lainkaan. Sinun miehesi on normaali hyväkäytöksinen mies, mutta ihan normaalia ei mielestäni ole että kaikki MUUT naiset huomioidaan paitsi oma puoliso.

Viimeksi muokattu:
Oletko maininnut asiasta miehellesi? Ehkä hän ei ole tullut ajatelleeksi asiaa. Minä olen sikäli onnellisessa tilanteessa, että mieheni on kohtelias myös minulle. Minä en kuitenkaan ota sitä itsestäänselvyytenä, vaan muistan aina välillä mainita, kuinka "erityiseksi" se saa minut tuntemaan itseni, kun hän auttaa minulle takin päälle, avaa ovet, kantaa kauppakassit yms.

Oletko maininnut asiasta miehellesi? Ehkä hän ei ole tullut ajatelleeksi asiaa. Minä olen sikäli onnellisessa tilanteessa, että mieheni on kohtelias myös minulle. Minä en kuitenkaan ota sitä itsestäänselvyytenä, vaan muistan aina välillä mainita, kuinka "erityiseksi" se saa minut tuntemaan itseni, kun hän auttaa minulle takin päälle, avaa ovet, kantaa kauppakassit yms.
Mies kantaa edes omat "kassinsa..."

Viimeksi muokattu:

Vanhana saat sitten tuota erityiskohtelua kun miehesi vaihtaa vaippasi,kylvettää ja leikkaa kyntesi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä