Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Minun mies ei käy. Sanoo että ajatuskin prostituoidun kaikenlaista kuhisevasta alapäästä kuvottaa. Kyllä täytyy olla aika epätoivoinen jos käy. Ja kondomi....kyllähän yhdynnässä ollaan niin lähekkäin että mä en kyllä uskaltais ajatellakkaan minkään potentiaalisen sp-tautipotilaan kanssa mihkään ryhtyväni!
Mihinkäs sinun käsityksesi prostituoidun "kuhisevasta" alapäästä perustuu? Oletko koskaan nähnyt sellaista? Minäpä olen kymmenittäin! Olen nähnyt myös kymmeniä suomalaisia "puhtaita" siviilipillujakin.
Empiirisellä kokemuksella voin sanoa, että prostituutin pimppi on puhdas ja hyvin ajeltu, tuoksuu raikkaalta, eikä sitä saa ilman kumia. Amatööri-suomitytön värkki on poikkeuksetta törtteinen, hiivainen ja haisee kuselta, mutta paljaalla sitä saa.
Hinnaltaan ovat yhtä kalliita / halpoja molemmat. Sama satanen menee prostituutille kuin amatööri-suomitytällekin - tosin jälkimmäiselle tarjottujen drinkkien, snagarikäynnin ja taksin muodossa. Lisksi pitää antaa katteettomia lupauksia jälleennäkemisestä ja soittelemisesta.
Kumpi sitten on kunniallisempaa? Eikö muka yhtälailla tule iskuna "puun takaa", jos seurustelukandidaatti kertoo joskus iskeneensä naisia baarista?