Mies on käyny vieraissa ja saanu lapsia toisen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petetty"

Vieras
Tuossa se tulikin. Aviomiehellä on ollu suhde toisen naisen kanssa ja naisella on kaksi lasta. Ja mun mies on niiden isä!!! Ja selvis että miehelläni on ollu muitaki naisia. Aluks heitin miehen pihalle mutta jotenki se luikerteli mun elämääni takas idiootti nähtävästi kun olen. Että annoin kaiken anteeks. Ja enemmänki syytän noita naisia. Miksi naiset sekaantuu varattuihin miehiin? Mies on nyt valmis tekemään just niinku mä sanon että saatais suhde toimii ja luottamus takas mutta onnistuukohan tuo koskaa? Olen sanonut miehelleni että jos minun kanssa haluaa olla niin ei saa tavata lapsiaan ja mua niin v******* kun joutuu maksaa niistä elareita.
Millä oikeudella se ämmä voi vaatii elareita kun on varattuu miestä käyny vokottelemaan. Onkohan ketää jolla olis samanlaisia kokemuksia. Muuttuko mies? Saitteko suhteen pelastettua? Kuin pitkää meni ennenkuin luottamus palasi?

Olette molemmat sairaita. Sinä siksi, että olet ottanut tuon miehen takaisin ja yrität lapsiltakin viedä isän sekä elatuksen. Taidatte kai ansaita toisenne ja surkean avioliiton, sillä mies ei tule muuttumaan.

Ette voi ikinä selvitä josset pysty elämään asian kanssa, josset hyväksy niitä lapsia, ja anna lasten tutustua isään. Ei se ole lasten vika, että äiti on tutustunut varattuun.
Ja niinköhän mies on kertonutkaan olevansa varattu...?
Miten pystyt antamaan itsellesi anteeksi, kun tajuat sun aiheuttaneen sen ettei lapsilla ole isää..

Sairaita? Enhän mä nyt ottais miestäni takasin jos en oikeasti sitä rakastais. Ja kun omille tunteilleni en voi mitää. Ja annoin miehen itse päättää että jos haluaa minun kanssa olla niin sillon ei saa tavata lapsia ja mies valitsi minut. Ja nähtävästi sitä ei edes nuo lapset kiinnosta kuin päätös oli nii helppo. Ja mitä noihin elareihin tulee niin se ämmä alko vaatii niitä kun tajus että mies pysyy minun kanssa. Aika säälittävää touhua häneltä. Yrittää vain erottaa meitä että saisi mieheni. Silloin kuin heillä tämä suhde oli niin mieheni oli hyvin masentunut ja sairas oli kertonut tämän sille naiselle. Että ei osaa ajatella selkeästi. Joten kyllä minun mielestäni tämä on enimmäkseen naisen vika. Mutta kun pakko niitä haaroja levitellä niin kantaisi edes vastuun itse.

[QUOTE="petetty";30795676]Sairaita? Enhän mä nyt ottais miestäni takasin jos en oikeasti sitä rakastais. Ja kun omille tunteilleni en voi mitää. Ja annoin miehen itse päättää että jos haluaa minun kanssa olla niin sillon ei saa tavata lapsia ja mies valitsi minut. Ja nähtävästi sitä ei edes nuo lapset kiinnosta kuin päätös oli nii helppo. Ja mitä noihin elareihin tulee niin se ämmä alko vaatii niitä kun tajus että mies pysyy minun kanssa. Aika säälittävää touhua häneltä. Yrittää vain erottaa meitä että saisi mieheni. Silloin kuin heillä tämä suhde oli niin mieheni oli hyvin masentunut ja sairas oli kertonut tämän sille naiselle. Että ei osaa ajatella selkeästi. Joten kyllä minun mielestäni tämä on enimmäkseen naisen vika. Mutta kun pakko niitä haaroja levitellä niin kantaisi edes vastuun itse.[/QUOTE]

Seliseli. Hyvin olet omaksunut miehesi tyylin.

[QUOTE="petetty";30795676]Sairaita? Enhän mä nyt ottais miestäni takasin jos en oikeasti sitä rakastais. Ja kun omille tunteilleni en voi mitää. Ja annoin miehen itse päättää että jos haluaa minun kanssa olla niin sillon ei saa tavata lapsia ja mies valitsi minut. Ja nähtävästi sitä ei edes nuo lapset kiinnosta kuin päätös oli nii helppo. Ja mitä noihin elareihin tulee niin se ämmä alko vaatii niitä kun tajus että mies pysyy minun kanssa. Aika säälittävää touhua häneltä. Yrittää vain erottaa meitä että saisi mieheni. Silloin kuin heillä tämä suhde oli niin mieheni oli hyvin masentunut ja sairas oli kertonut tämän sille naiselle. Että ei osaa ajatella selkeästi. Joten kyllä minun mielestäni tämä on enimmäkseen naisen vika. Mutta kun pakko niitä haaroja levitellä niin kantaisi edes vastuun itse.[/QUOTE]

Jos sun miehes ei aikaisemmin maksanut elareita, niin kuka ne lapset sitten elätti?

JUu, ja tietenkin on sen vieraan naisen vika. Sun miehes on itse asiassa uhri. Jess!

Nainen tiesi että miehelläni on minut. Kyllä monesti epäilinki että mies kävisi vieraissa mutta en silloin halunnut uskoa sitä. Ja aina kuin mieheltäni kysyin niin kiisti asian ja sanoi tarvitsevan vaan vähän tilaa kuin oli niin masentunut. Itse mietin niin että jos en näe enkä kuule niistä lapsista mitään niin joku päivä voin unohtaa että he ovat olemassa ja voin unohtaa koko jutun. Koska rakastan miestäni ja haluan vain palata entiseen elämäämme. Olemme aina haaveilleet isosta talosta ja lapsista. Ja jos pystyn unohtamaan kaiken tämän paskan niin voi meidän haaveista tulla totta. Ja se tässä harmittaa kuin haluaisimme ostaa talon niin eipä nyt oikeen pysty kuin mies joutuu noita elareita maksamaan. Miksi se ämmä onnistuu pilaamaan kaikki minun jutut?

Toivoisin itsekkin että tämä ei olisi totta...
Ekasta lapsesta nainen ei vaatinut mitää. En tiedä saiko mitään elareita tuosta ekasta. Kun alkoi odottaa toista ja mies ei jättänytkään minua niin johan mies joutui dna kokeisiin molemmista ja nyt sitten joutuu maksamaan elarit kummastaki. Että kyllä minusta tuo nainen tässä on kiero.

Anteeksi että tulin tänne "avautumaan" halusin vaa purkaa sydäntäni ja kuulla onko yhtään samanlaista kohtalo toveria. Jotka olisivat voineet kertoa miten heille kävi. Tämä tilanne tappaa minut.
Tiedän hyvin että mieheni on tehnyt ison vihreen ja katuu tätä kovasti. Ja yritämme selvitä tästä yhdessä. Näiden teidän vastaustenne perusteella minä olisin tämän jutun hirviö. Mies ei näitä lapsia halunnut ja teki selväksi tälle naiselle mutta tämä nainen kuitenki päätti lapsensa pitää ja kun ei saanut miestäni niin heti alkoi rahaa vaatimaan. Mieheni haluaa olla minun kanssani ja perustaa perheen minun kanssani. Minä haluaisin vaan palata siihen kuin ei ollut näitä lapsia ja tätä naista. Haluan vaan vanhan elämäni takaisin. Luulin tosiaan että täältä saisin tukea ja tsemppiä mutta tulikin vain haukkuja. En voi muuttaa näkemystäni mutta minusta minä olen tässä se uhri. Minua on petetty ja huijattu. Kyllä säälin niitä lapsia koska heillä tuollainen äiti. Ei varmaankaan lapsista mitään normaaleja tule. Mutta eihän kukaan voi olettaa että minä alkaisin leikkimään jotain ihanaa äitipuolta heille. Ja että me mieheni kanssa väkisin niitä jouduttaisi hoitamaan. Moniko teistä ottaisi miehenne salasuhteesta syntyneet lapset kotiinne ja hoitaisitte heitä rakkaudella. Kun tiedätte miten he ovat saaneet tähän maailmaan tullut. Hehän muistuttaisivat joka kerta minua tästä salasuhteesta.

[QUOTE="petetty";30795789]Anteeksi että tulin tänne "avautumaan" halusin vaa purkaa sydäntäni ja kuulla onko yhtään samanlaista kohtalo toveria. Jotka olisivat voineet kertoa miten heille kävi. Tämä tilanne tappaa minut.
Tiedän hyvin että mieheni on tehnyt ison vihreen ja katuu tätä kovasti. Ja yritämme selvitä tästä yhdessä. Näiden teidän vastaustenne perusteella minä olisin tämän jutun hirviö. Mies ei näitä lapsia halunnut ja teki selväksi tälle naiselle mutta tämä nainen kuitenki päätti lapsensa pitää ja kun ei saanut miestäni niin heti alkoi rahaa vaatimaan. Mieheni haluaa olla minun kanssani ja perustaa perheen minun kanssani. Minä haluaisin vaan palata siihen kuin ei ollut näitä lapsia ja tätä naista. Haluan vaan vanhan elämäni takaisin. Luulin tosiaan että täältä saisin tukea ja tsemppiä mutta tulikin vain haukkuja. En voi muuttaa näkemystäni mutta minusta minä olen tässä se uhri. Minua on petetty ja huijattu. Kyllä säälin niitä lapsia koska heillä tuollainen äiti. Ei varmaankaan lapsista mitään normaaleja tule. Mutta eihän kukaan voi olettaa että minä alkaisin leikkimään jotain ihanaa äitipuolta heille. Ja että me mieheni kanssa väkisin niitä jouduttaisi hoitamaan. Moniko teistä ottaisi miehenne salasuhteesta syntyneet lapset kotiinne ja hoitaisitte heitä rakkaudella. Kun tiedätte miten he ovat saaneet tähän maailmaan tullut. Hehän muistuttaisivat joka kerta minua tästä salasuhteesta.[/QUOTE]

Moniko ottaisi tuollaisen miehen takaisin? Moniko veisi lapsilta isän, oli ne kenen tahansa? Moniko syyttäisi tilanteessa naista, joka ei ollut varattu, sen sijaan, että syyttäisi omaa miestä, joka oli/on varattu? Sä et nyt tässä ole se uhri, sori vaan, vaan ne lapset. Turha kerätä sääliä, kun olet vain itsekäs inisijä.

Ei kukaan käske sun leikkii heille äitipuolta. Mutta aika julmaa, että vaadit miestä luopumaan lapsistaan. Ja mies on yhtälailla idiootti kun tähän vaadimukseen suostui. Itse en tekisi lapsia miehen kanssa, joka on hylännyt omat aikaisemmat lapset!
Ja kait sä nyt tajuat, että ei niitä lapsia enään olemattomaksi saa? Joten ihan turhaa haikailla tota "niin kun ennen" elämää..

[QUOTE="petetty";30795789]Anteeksi että tulin tänne "avautumaan" halusin vaa purkaa sydäntäni ja kuulla onko yhtään samanlaista kohtalo toveria. Jotka olisivat voineet kertoa miten heille kävi. Tämä tilanne tappaa minut.
Tiedän hyvin että mieheni on tehnyt ison vihreen ja katuu tätä kovasti. Ja yritämme selvitä tästä yhdessä. Näiden teidän vastaustenne perusteella minä olisin tämän jutun hirviö. Mies ei näitä lapsia halunnut ja teki selväksi tälle naiselle mutta tämä nainen kuitenki päätti lapsensa pitää ja kun ei saanut miestäni niin heti alkoi rahaa vaatimaan. Mieheni haluaa olla minun kanssani ja perustaa perheen minun kanssani. Minä haluaisin vaan palata siihen kuin ei ollut näitä lapsia ja tätä naista. Haluan vaan vanhan elämäni takaisin. Luulin tosiaan että täältä saisin tukea ja tsemppiä mutta tulikin vain haukkuja. En voi muuttaa näkemystäni mutta minusta minä olen tässä se uhri. Minua on petetty ja huijattu. Kyllä säälin niitä lapsia koska heillä tuollainen äiti. Ei varmaankaan lapsista mitään normaaleja tule. Mutta eihän kukaan voi olettaa että minä alkaisin leikkimään jotain ihanaa äitipuolta heille. Ja että me mieheni kanssa väkisin niitä jouduttaisi hoitamaan. Moniko teistä ottaisi miehenne salasuhteesta syntyneet lapset kotiinne ja hoitaisitte heitä rakkaudella. Kun tiedätte miten he ovat saaneet tähän maailmaan tullut. Hehän muistuttaisivat joka kerta minua tästä salasuhteesta.[/QUOTE]

No, aika monikin nainen on tuollainen että vaatii elareita. Sellaista se miehen elämä on. Tämä nainen kai ajatteli että mies on hänen kanssaan kasvattamassa lapsia yhdessä. Hän onkin sinun kanssa, joten hänen on maksettava elatusta, tällä tavalla auttaa tätä naista kasvatuksessa.

Kuules AP, jos ole todellinen henkilö, niin usko vaan kovasti jotta voit saada sen kivan talon ja lapsia, hyvän miehen! Mutta et tuon nykyisen retkun kanssa.
Anna sen olla ja heitä pihalle. Sattuu varmasti mutta mieti minkä arvoinen olet? Ansaitseko tuollaista?
Jätä se mies omaan arvottomuuteensa makselemaan ruokkoja ja menkööt sen lumppunsa luo lasten isäksi. :) Kaikille paras ratkaisu.
Mietippäs, jos nyt menisit naimisiin ja hulluna makselisit asuntolainaa, samalla kun äijä maksaa niitä elareita.. niillä lapsilla on myös perimisoikeus mieheesi. Lopulta maksaisit tuon toisen naisen lapsille taloa...... En suosittele!

Sinulla on varmaan vielä aikaa ryhdistäytyä ja katsella kunnollinen mies, lapseton sellainen jonka kanssa perustaa perhe ja koti. Suosittelen lämpimästi!!!

LUE oma kirjoittamasi teksti. Lue, ikäänkuin ulkopuolisena... Kerroit, että miehelläsi on ollut muitakin naissuhteita tämän "toisen naisen" lisäksi. Nyt kun tilanne on paljastunut, mies katuu ja haluaa olla sinun kanssasi. Miksi? Ja mielestäni isompi kysymys on että kuinka KAUAN?? Olen varmasti ikävä, kun sanon, että mies "tarvitsee" sinua jollain tasolla ( ehkäpä se pieni omakotitalo, siisti elämä...). Kuitenkin - etenkin kun mies on pettänyt useampaan kertaan - mies odottaa tilanteen rauhoittumista ja taas löytyy joku naikkonen, joka ihan väkisin vie miehesi.

Anna miehen mennä. Älä suostu elämään valheessa, äläkä unohda, että miehellä on ne lapset. Lapsilla on oikeus isäänsä ja sinulla mieheen, joka rakastaa VAIN sinua!

Rakastat miestäsi, vai olet riippuvainen? Tarvitsette molemmat toisianne ja ansaitsette toisenne totisesti!
Meinaatko oikein, että ihan alusta asti ne toiset naiset on tienneet sinusta?
Minäpä kerron miten se menee: Mies joko kertoo suoraan, että on vielä naimisissa, mutta suhde on paska ja ero tulossa just tai sitten sinusta ei ole alkuun edes kerrottu. Kyllä se mies on ihan itse valintansa tehnyt. Ei ne muut naiset sitä ole käsiraudoissa sänkyynsä vieneet.

Sinä et tule unohtamaan suhdetta, et vaikka kieltäisit lapsien olemassa olon. Miehesi vannoo sinulle nyt yhtä, mutta haluatko elää ihmisen kanssa, joka joku päivä saattaa syyttää sinua siitä, että hän on onneton? Sinua on kyllä petetty ja huijattu, niin ehkä myös sitä toista naista. Miehesi on sitten ehkä syyntakeeton, kun on ollut masentunut, mutta ei hänkään syytön ole.
Katso nyt asiaa suoraan. Toinen nainen on myös saanut luultavasti kuulla valheita mieheltäsi. Miehesi on halunnut pitää hänet varalla ja vakuutanut jättävänsä sinut. Muttei jättänytkään. Sinulle hän vakuuttaa nyt, että tuo oli virhe ja hän haluaa vaan sinut. Ok, entäs sitten kun seuraava masennus iskee tai nykyinen paranee? Hän "luottaa" sinun anteeksi antoon ja menee taas vieraisiin. Haluatko tuhlata elämäsi tuollaisen "rakkauden" vuoksi? Ja ne lapset tässä syyttömiä ovat, älä heille kosta. Petettyjä olette moelemmat naiset, sinä tietysti lainkin edessä, kun olit se ensimmäinen, mutta ei sen toisenkaan osa juhlallinen ole... Rakkaudesta hänkin varmaan ne jutut uskoi.

[QUOTE="petetty";30796301]Eipä silti, olen minäkin haarukkaani availlut muille miehille, mutta en sentään lapsia ole saanut![/QUOTE]

Kuten sanottu, ansaitsette toisenne ja tuhoon tuomitun parisuhteenne, mutta miehen lapset ansaitsevat vähintäänkin elatuksen. Harmi vaan, että isänsä on paska, eikä kykene rooliinsa.

Yhteistyössä