[QUOTE="petetty";30795789]Anteeksi että tulin tänne "avautumaan" halusin vaa purkaa sydäntäni ja kuulla onko yhtään samanlaista kohtalo toveria. Jotka olisivat voineet kertoa miten heille kävi. Tämä tilanne tappaa minut.
Tiedän hyvin että mieheni on tehnyt ison vihreen ja katuu tätä kovasti. Ja yritämme selvitä tästä yhdessä. Näiden teidän vastaustenne perusteella minä olisin tämän jutun hirviö. Mies ei näitä lapsia halunnut ja teki selväksi tälle naiselle mutta tämä nainen kuitenki päätti lapsensa pitää ja kun ei saanut miestäni niin heti alkoi rahaa vaatimaan. Mieheni haluaa olla minun kanssani ja perustaa perheen minun kanssani. Minä haluaisin vaan palata siihen kuin ei ollut näitä lapsia ja tätä naista. Haluan vaan vanhan elämäni takaisin. Luulin tosiaan että täältä saisin tukea ja tsemppiä mutta tulikin vain haukkuja. En voi muuttaa näkemystäni mutta minusta minä olen tässä se uhri. Minua on petetty ja huijattu. Kyllä säälin niitä lapsia koska heillä tuollainen äiti. Ei varmaankaan lapsista mitään normaaleja tule. Mutta eihän kukaan voi olettaa että minä alkaisin leikkimään jotain ihanaa äitipuolta heille. Ja että me mieheni kanssa väkisin niitä jouduttaisi hoitamaan. Moniko teistä ottaisi miehenne salasuhteesta syntyneet lapset kotiinne ja hoitaisitte heitä rakkaudella. Kun tiedätte miten he ovat saaneet tähän maailmaan tullut. Hehän muistuttaisivat joka kerta minua tästä salasuhteesta.[/QUOTE]
Sinä et tule unohtamaan suhdetta, et vaikka kieltäisit lapsien olemassa olon. Miehesi vannoo sinulle nyt yhtä, mutta haluatko elää ihmisen kanssa, joka joku päivä saattaa syyttää sinua siitä, että hän on onneton? Sinua on kyllä petetty ja huijattu, niin ehkä myös sitä toista naista. Miehesi on sitten ehkä syyntakeeton, kun on ollut masentunut, mutta ei hänkään syytön ole.
Katso nyt asiaa suoraan. Toinen nainen on myös saanut luultavasti kuulla valheita mieheltäsi. Miehesi on halunnut pitää hänet varalla ja vakuutanut jättävänsä sinut. Muttei jättänytkään. Sinulle hän vakuuttaa nyt, että tuo oli virhe ja hän haluaa vaan sinut. Ok, entäs sitten kun seuraava masennus iskee tai nykyinen paranee? Hän "luottaa" sinun anteeksi antoon ja menee taas vieraisiin. Haluatko tuhlata elämäsi tuollaisen "rakkauden" vuoksi? Ja ne lapset tässä syyttömiä ovat, älä heille kosta. Petettyjä olette moelemmat naiset, sinä tietysti lainkin edessä, kun olit se ensimmäinen, mutta ei sen toisenkaan osa juhlallinen ole... Rakkaudesta hänkin varmaan ne jutut uskoi.