Mies on käyttänyt ohjelmaa, jolla on saanut mun salasanat urkittua...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Miten tollanen ohjelma toimii? Se on ladannut netistä jonkun sellasen ohjelman, jolla saa vakoiltua käytössä olevat salasanat, ja nyt se tietää kaikki mun tunnukset ja on käynyt jopa mun työsähköpostissa... :( Vaihdoin suurimman osan noista salasanoista (Facebook, sähköpostit jne.) mut voiko se saada ne uudelleen tietoonsa? Olen poistanut kaikki sivuhistoriat ja evästeet nyt joka kerran kun olen ollut koneella, mut voiko se saada nää uudet salasanat myös jollain tavalla tietoonsa?

No aika mahotonta, kun se koodi minkä sivustot on sun salasanasta tehneet on tosi vaikeeta kursia kokoon. mAHDOLLISTA, MUTTA VAIKEAA! Ootko varma että on päässy noihin just sitä kautta? Ettei sulla lukis ne jossain tai olis arvattavissa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten tollanen ohjelma toimii? Se on ladannut netistä jonkun sellasen ohjelman, jolla saa vakoiltua käytössä olevat salasanat, ja nyt se tietää kaikki mun tunnukset ja on käynyt jopa mun työsähköpostissa... :( Vaihdoin suurimman osan noista salasanoista (Facebook, sähköpostit jne.) mut voiko se saada ne uudelleen tietoonsa? Olen poistanut kaikki sivuhistoriat ja evästeet nyt joka kerran kun olen ollut koneella, mut voiko se saada nää uudet salasanat myös jollain tavalla tietoonsa?
Todennäköisesti voi jos käytät niitä kotikoneelta, jossa ohjelma on ladattuna...

ap
Joo käytän kotikoneelta nettiä ja noita tunnuksia päivittäin. Tosi kiva. Eli mä tuun kyl nyt jatkossa kieltämään miehen käyttämästä tota konetta. Muutin siihen jo käyttäjäprofiilin salasanankin, niin ettei se pääse koko windowsiin sisälle. V*tuttaa!

ccc
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Kyllä voi, jos kyseessä on esim. ohjelma, joka tallentaa kaikki näppikselle naputtamiset.
AAIVAN! Tämä onkin sitten helposti tehtävissä. Hölmö minä ajattelin ettei olisi päässy sun konetta käyttämään :headwall:
no itse asiassa on ihan helppoa :D

ap
Siitä on tullut vainoharhainen ja luulee, että petän sitä! Eniten vituttaa se, että se on mennyt myös mun työsähköpostiini sisälle. Ei ole hyvä, että käy lukemassa firman asioita...

maisa
Siitä on tullut vainoharhainen ja luulee, että petän sitä! Eniten vituttaa se, että se on mennyt myös mun työsähköpostiini sisälle. Ei ole hyvä, että käy lukemassa firman asioita...
rikollistahan tuo on

enni
voisitko kysyä siltä et miksi on kiinnostunu sun sähköposteista tai jotain kun ihmettelen et miksi urkia toisten tietoja vai onko niin että hänelle on heränyt epäilys jostakin sellaisesta mitä hän haluaa tietää yleensä näihin urkkimisiin liittyy mustasukkaisuutta, selaileeko se sun kännykkääsikin..kannattaisi puhua asiasta ja mistä tiedät että se on miehesi joka käy urkkimassa tietojasi?????

ap
Kyllä voi, jos kyseessä on esim. ohjelma, joka tallentaa kaikki näppikselle naputtamiset.
Ihanaa! Siis tällasiakin ohjelmia on olemassa? Eikö sivuhistorioiden tms. poistaminen auta tätä ohjelmaa vastaan? Pitää varmaan käydä kone läpi ja poistaa kaikki tuntemattomat ohjelmat siitä. Se tietokone on nimittäin minun.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
rikollistahan tuo on
Niinpä... jo yksityissähköpostin luku on rikos saati sitten yrityksen.

ccc
Ihanaa! Siis tällasiakin ohjelmia on olemassa? Eikö sivuhistorioiden tms. poistaminen auta tätä ohjelmaa vastaan? Pitää varmaan käydä kone läpi ja poistaa kaikki tuntemattomat ohjelmat siitä. Se tietokone on nimittäin minun.
ei auta historian poistaminen koska tallentaa kaikki kirjoitukset

ap
Alkuperäinen kirjoittaja enni:
voisitko kysyä siltä et miksi on kiinnostunu sun sähköposteista tai jotain kun ihmettelen et miksi urkia toisten tietoja vai onko niin että hänelle on heränyt epäilys jostakin sellaisesta mitä hän haluaa tietää yleensä näihin urkkimisiin liittyy mustasukkaisuutta, selaileeko se sun kännykkääsikin..kannattaisi puhua asiasta ja mistä tiedät että se on miehesi joka käy urkkimassa tietojasi?????
Mies sanoi, että on jo pidemmän aikaa lukenut mun posteja ja facebookia. Ja hyvin tiedän, etten ole tehnyt mitään, joten en ole hänelle jäänyt kiinni. Kevättalvella melkein petin häntä ja kai hän luulee, että teen sen jossain vaiheessa, vaikka olen luvannut olla hänelle uskollinen. Silti vituttaa (vaikka periaatteessa mun oma vika...) ettei hän voi luottaa, vaan kyylää salaa mun elämää, joka kuitenkin pyörii hänen ympärillään.

vieras
Epäilen että se ohjelmaa tallentaa välittömästi tunnukesi ei välimuistien/sivuhistorioiden kautta.

vaimo
ihme touhua,meillä on molemmilla tiedossa toistemme salasanat joka postiin tai naamakirjaan. Tosin siis ollaan naimisissa ja kaikki muukin on yhteistä, mut ei kumpikaan kyl käy vakoilemas toistensa posteja, monesti kyl pyydän miestä et kattoo onks mulle tulle sähköpostia jos on koneella tai mies pyytää mua kattomaan omansa.. miksi niitä salailemaan jos ei oo mitään salattavaa? jos mies raukka epäilee tollasta niin oisit näyttänyt sille kaikki postis ja näyttänyt ettei mitään epäiltävää oo..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
ihme touhua,meillä on molemmilla tiedossa toistemme salasanat joka postiin tai naamakirjaan. Tosin siis ollaan naimisissa ja kaikki muukin on yhteistä, mut ei kumpikaan kyl käy vakoilemas toistensa posteja, monesti kyl pyydän miestä et kattoo onks mulle tulle sähköpostia jos on koneella tai mies pyytää mua kattomaan omansa.. miksi niitä salailemaan jos ei oo mitään salattavaa? jos mies raukka epäilee tollasta niin oisit näyttänyt sille kaikki postis ja näyttänyt ettei mitään epäiltävää oo..
Oon näyttänytkin, mutta ei riitä. Ja sillon kun haluan sille näyttää niin ei usko. Luulee, et poistelen kaikki epäilyttävät viestit. Se ei vaan tiedä, ettei mitään viestejä koskaan ole ollutkaan. No ehkä se nyt sit tietää, kun on tarpeeksi pitkään kyylännyt, koska ei ole voinut mitään epäilyttävää löytää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Osaako kukaan sanoa minkänimisiä tällaiset ohjelmat ovat, jotta osaan poistaa oikeita ohjelmia koneeltani?
key log
Kiitos! tarkistan koneeni, josko siitä löytyy tommonen!
Ihmettelinkin aikasemmin kun aika riidellessä mies tiesi ihmeen hyvin mun elämästä ja kirjeenvaihdosta kaikkien kanssa... Selityskin löytyi sitten lopulta...

Yhteistyössä