Mies on jatkuvasti puhelimella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja nyt muutaman viikon aikana on alkanut viettämään puhelimella aikaa koko ajan. Jos yritän keskustella jostaki niin huomio on puhelimella ja sitä selataan koko ajan. Olen ottanut asian puheeksi ja nyt on sitten alkanut kuittailemaan, että no en ainakaan ollut instagramissa kun ihan kokkausohjeita etsin.
kertokaapa miten kannattaa toimia tästä eteenpäin,kun se puhelin on kasvanut käteen kiinni ja kaikki aika menee siihen niin että ei ole enää mitään läheisyyttä. Eikä siihen kainaloon huvita mennä, kun tuntuu että häiritsen sen some elämää. Puhe ei mene perille asti tästä asiasta.

Joko on heittänyt perinteisen: ”Noh, empä ainakaan istu baarissa ja aja vaimoa ja lapsia hankeen?😁

Puhelinriippuvuus on perseestä!😤
Hommaa teille vaikka yhteinen harrastus/järjestä yhteistä menoa niin saatte viettää aikaa irl!🤗❤️ Liika somemaailma ei ole ihmiselle hyväksi!

sillee omani olen löytänyt. Ikinä en etsisi netistä
Luen kirjaa, jossa mies ja nainen väärinkäsityksen seurauksena alkavat kirjoittaa toisilleen sähköpostissa, Olen jo katsonut kirjan loppuratkaisun.
Pari ei myöhemmin tapaa toisiaan elävässä elämässä. Eräänä päivänä sähköpostiin tulee vastaus ”osoite on muuttunut, ja kaikki viestisi tuhotaan”.
Jos olisin hakenut miehen netistä, luultavasti harmittelisin miksi en laittanut johonkin nettisovelluksen kohtaan ruksia, tai olisi pitänyt laittaa ruksi kriittiseen ruutuun.

Yhteistyössä