Mies on ihan vainoharhainen... :/

  • Viestiketjun aloittaja Mitäköhän seuraavaksi
  • Ensimmäinen viesti
Mitäköhän seuraavaksi
Tulin lapsen kanssa kotiin, oltiin ystäväni luona kylässä muutama tunti. Mies tuli pussaan minua ja kysyi tai sanoi oikeastaan vakavissaan että "olet juonut jotain" Minä että joo kahvia, vai mitä sie tarkotat? mies että "siis jotain viinaa, olet juonut, mitä helvettiä tämä on" Okei, tämän jälkeen alkoi pelottaa, en tosiaan ollu juonut mitään viinaa hyvänen aika, siis mitä ihmettä mies alkoi sekoilla. Sitten mies sanoi että "tupakkaa olet ainakin polttanut" Minä että no en ole, olen ollut vuoden reilu irti tupakasta, miksi ihmeessä olisin polttanut, häh? Sitten mies oli hiljaa, mutta epäili jotain ihme paskaa... Oikeasti RAIVOSTUTTAVAA!
Sitten menin vessaan kakkoselle, eli viivyin pitempään. Tulin vessasta ja mies kysyi "mitä ihmettä teit vessassa, et vetänyt pönttöä, mitä teit?" Minä vedin pöntön todellakin, mies ei ollut vain kuullut mutta jaksoi inttää etten vetänyt ja kysyi monta kertaa mitä tein, mitä tein! Onko tää ihan sairasta? Kun välillä en ota selvää sanooko huumorilla, tuskin, on sen verran vakava ilme ja se ääni.... huh huh...
 
"vierailija"
Onko aiemmin ollut epäluuloinen? Joku tuossa ehdotti psykoosia ja kyllä minullakin tuli jonkinlainen mielenterveydellinen juttu mieleen, jos tämä ei ole aiemmin ollut lainkaan miehen tyylistä. Kysypä mieheltä suoraan, että mikä hänellä nyt on, kun noin käyttäytyy.
 
"aloittaja"
No ei se sano mitään kun kysyn, käyttäytyy vain niin että hän saa tai hänellä olisi oikeus kysyä ihan tyhmiä ja käyttäytyä noin....
Muutenkin joo, kun alan miettiä, joudun kertoon hälle kaikesta. Jos mulle tulee esim tekstari niin joudun melkein lukeen sen miehelle, ei riitä että joo äitini kysyy kuulumisia tyyliin. Jos hälle tulee viesti ja kysyn, niin saan aina vaan vastaukseksi että työjuttuja tässä ilpon kanssa. Ja juu, aina jos mies ei oo minua vahtimassa niin saan jotain ihme syytelyjä päälleni, tai vihaisia kysymyksiä, tyyliin "pääsitkös taas juoruuan minusta" tai " olet outo, mitä sielä kylässä tapahtui" vaikka ei olisi tapahtunut mitään, enkä ole outo, miesi te kuvittelee kaiken :(
 
Hakattu n.
Kuulostaa ihan siltä, kuin olisit liitossa mun exäni kanssa. Tuosta seuraava askel on se, että tulee turpaan ja lujaa. Nyt perheneuvolaan ja vähän äkkiä! Ja jos mies ei tule niin jätät sen. Ja muista: jos päädyt eroon niin älä koskaan kerro mustasukkaiselle miehelle jättämisaikeesta etukäteen, vaan häivyt kun mies ei ole kotona! Siinä on moni nainen menettänyt henkensä, kun on uskonut "ettei se mitään tee".
 
Ilmeisesti se mies salailee sulta paljon asioita... Näin mä ajattelisin tuollaisen ihmisen kohdalla. Potee syyllisyyttä omista salailuistaan ja se ilmenee noin.

Usein mustasukkaisimmat ihmiset pettää itse.
 
opi
Ilmeisesti se mies salailee sulta paljon asioita... Näin mä ajattelisin tuollaisen ihmisen kohdalla. Potee syyllisyyttä omista salailuistaan ja se ilmenee noin.

Usein mustasukkaisimmat ihmiset pettää itse.
Toi mullekin tuli mieleen. Pettävän miehen käytöstä! Itsellä huono omatunto ja se sitten saa epäilemään toistakin ja näkemään valheita siellä missä niitä ei ole.
 
"tyty"
Outoa... Mita sit jos oisitki juonu viinaa... tai polttanu. Eikai ne nyt mitaan henkkoht loukkauksia miesta kohtaan ole... Ja mita ihmetta salaista nyt oisit siella vessassa voinu tehda... Ihme juttuja:O Ei oo nyt jollain ihan kaikki muumit laaksossa:(
 
Täytyy tähän vielä sanoa että mun äiti oli tollanen. Ja ihan käytti fyysistäkin väkivaltaa.

Kannattaa vakavasti miettiä lähtemistä. Ja mies varmastikin suuntaa myös lapseen aikanaan tuon saman käytöksen.. Että varovaisuutta siinäkin suhteessa.

Muoks. tuli siis vaan mieleen... On myös älytön valehtelemaan. Enkä ole varma että tajuaako edes kaikkia valheitaan. Kerran karjui meillä niin että lapset säikähti (sanoin hälle jossain kasvatuksellisessa asiassa vastaan) ja hakkasi nyrkkiä pöytään, kun sitten suutuin siitä (koska meillä ei niin käyttäydytä) niin katsoi mua ja sanoi että "ootko sä ihan seko? En todellakaan tehnyt tuollaista.." eli ihan kuin oikeasti sillä olisi vintti pimennyt riehumisen ajaksi...
 
Viimeksi muokattu:
dfhd
Veikkaisinpa että joko mies pettää ja valehtelee itse, siks syyttää sua, tai sitten sillä on huonoja kokemuksia edellisistä suhteista.... mut ei kumpikaan ole ok. Mun yks tuttu on sellanen et sillä on edelliset suhteet ollut sellaisia et kumpikin pettäneet, ja uudessa suhteessaan on myös pettänyt, mutta nykyinen kumppani todellakin 100% luotettava eikä petä, silti syyllistää tätä koko ajan ja epäilee vaikka toinen olis vaan töissä! Ja ei, se ei ole parantunut edes yli kymmenen vuoden aikana, joten sinuna mä en tuohon suhteeseen jäisi.
 

Yhteistyössä