?
..
Vieras
Mies on täys idiootti. Jatkuvasti narisee, milloin mistäkin, ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään. Yleinen elämänasenne tuntuu olevan semmonen negatiivinen. Kotona on nykyään ihan mukavaa sillon kun se ei oo kotona, kun tulee niin pienilläkin eleillä ja sanoilla saa taas negatiivisen ilmapiirin. Se on ihan kakara. Halusi pitkään vauvaa ja nyt olen raskaana, ihan alussa. Silti kaiken keskipiste on hän ja hänen ongelmat, minulle ei heru sympatiaa, ei ollenkaan. Yksikin päivä olin työpäivän jälkeen niin väsynyt että menin suoraan nukkumaan. Tuli herättämään mut kahdesti. Ja sitten ihmettelee miksi hermostun kun mun pitäisi olla hereillä, ettei hänellä ole tylsää! Ja taaaas kerran kaikki on minun syytäni. No, eilen avautui kuinka perseestä meidän seksielämämme on AINA ollut. Jaha, taas uutta ongelmaa pukkaa.. Hän ei jaksaisi kuulemma hinkuttaa minua, mun pitäs hyökkäillä himosta huutaen hänen päälleen, jotta häntä kunnioittaisin... Että minä olen itsekäs, kun nautin ja hän saa siitä paskasta touhusta vaan vähän jotain huonoa... Eipä oo tyytymättömältä niiden touhujen jälkeen näyttänyt. Lyttäsi kyllä niin nollaksi noilla kommenteilla, ettei kyllä varmasti heru enää ikinä :/ Tekis mieli erota, kun on tommonen paskaläjä miehenä. Ainiin, ja hänen mukaansa hän rakastaa mua ihan hirrrrrveesti. Kertoo siitä joka päivä. Mutta joka päivä myös loukkaa ja saa mielen vittuununeeksi. Ennen tätä raskauttakin, ei tämä ole vain hormoonien syytä. Joo, mitäs menin raskautumaan tommoselle ja plää plää. Enpä oiskaan.