Mies on idiootti..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo, pistä mäelle vaan. Oma "katto myöhemmin" jo neljä vuotta sitten kun kihloista puhuttiin. Se maaginen "kattellaa joku päivä"-päivä ei oo vieläkää tullu. Mä kattelen myöhemmin tän vuoden loppuu, jos ei mitää saa tehtyä muutaku väkipakon edes, pistän pihalle kattelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja dirlandee:
joo, pistä mäelle vaan. Oma "katto myöhemmin" jo neljä vuotta sitten kun kihloista puhuttiin. Se maaginen "kattellaa joku päivä"-päivä ei oo vieläkää tullu. Mä kattelen myöhemmin tän vuoden loppuu, jos ei mitää saa tehtyä muutaku väkipakon edes, pistän pihalle kattelemaan.

:) Mä kattelen tän ehtoon loppuun... Jos ei näy, niin saa mennä... Pakko se on, ei saa antaa sen luulla et mua voi kohdella ihan miten tahansa. Kynnysmatoks en ala.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mitä on tätä palstaa lukenut niin moni tekee tuossa vaiheessa lapsen, sen kun luullaan parantavan kaiken. Mutta jos jo nyt huomaat mikä sen prinssin takan piilee niin nosta kytkintä!

Voi Timppa, Timppa..... :o

Sähän oot oikeessa!! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mitä on tätä palstaa lukenut niin moni tekee tuossa vaiheessa lapsen, sen kun luullaan parantavan kaiken. Mutta jos jo nyt huomaat mikä sen prinssin takan piilee niin nosta kytkintä!

Voi Timppa, Timppa..... :o

Sähän oot oikeessa!! :attn:

Niin tosiaan on oikeessa, mut ei tässä sentään olla lasta tekemässä tähän suhteeseen. Eikä kyllä nyt ole enää yhteenmuuttokaan haaveena. Siinähän sitä sit sais kattella juomista oikein läheltä. Enkä tosiaan lapseni takia tekis niin. Se ratkasu on vaan niin vaikee, kun on vuoden aikana tottunu yhdessä oloon. Yksin olo pelottaa.

mitä tohon juomiseen tulee, niin harva ihminen pystyy vaikuttaa juojan tapoihin. Ainakaan itse en jaksaisi sellaista jossa minun pitäisi piilotella toisen juomiset lapseltani eikä voi elää normaalia elämää toisen "katotaampa joskus" asenteen takia.

Yksinolo pelottaa ja kiintymys on kova, jokainen vaikeassa suhteessa ollut tietää miten vaikeaa on erota, vaikka haluaisi mutta ei aluksi pysty. Usko pois, hengität paljon vapaammin myöhemmin, kun teet päätöksen, etkä enää jarruttele. Ajattele, että "parempi ilman, saamme elämämme kunnon järjestykseen ja voin keskittyä lapseeni" koska lapsihan se on sinulle kuitenkin tärkein, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja H3idi:
... koska lapsihan se on sinulle kuitenkin tärkein, eikö?

Tottakai lapsi on tärkein! Mutta tää ikuisen optimistin ja romanttisen luonteen takia mietin, että jos mies kuitenkin heräisi, tajuaisi huomaamaan, aikuistuisi... Järki sanoo ettei se siitä muutu, mut mut...

Ajatus kypsyy pikkuhiljaa... Ei tää näinkään enää voi tosiaan jatkua. Puhelimessa yritän asioista puhua, ja omista tunteistani, mut mies totee et "siinäpähän tunnet sit". Ja suuttuu, ei näe itse mitään vikaa tässä suhteessa. Ja mä vaan haluaisin nyt voida puhua asioista niinku kaks aikuista ihmistä. Tuntuu et jankkaan vaan samoista asioista kuin pikkumukulan kans.

Mä niin toivoin et tästä olis tullu jotain. Ei yksinhuoltajan elämä niin rankkaa ole ku mitä väitetään, mut syliä tämäkin äiti kaipaa, ja naisena olemista... Mut nyt kun oikein ajattelee, en mä sitä hellyyttä saa siltikään, vaikka mies onkin. Ennemmin paskaa niskaan kerta toisensa jälkeen, mitä ei sinkkuna ollessa tapahtunut. Tosi surullista... Eikä ketään kelle puhua. Ainoo ystävä jolle saattaisin voida puhua, on nyt niin onnen huumassa uuden miehensä takia, ettei hänkään jaksa kuunnella. Ite kyl olen kuunnellu monet itkut, mut eipä hän nyt ehdi kun mä tarvitsisin olkapäätä.

Onneks on edes tämä palsta, niin saa kirjottaa ajatuksia "paperille"... Ehkä joku lukee, ehkä ei. Kiitos. :)

Siinä miehesi on oikeassa, että olet vastuussa omista tunteistasi/tuntemuksistasi...

Mutta miksi ihmeessä haluat tuntea riittämättömyyden ja hylätyksi tuntemisen tuskaa aina uudelleen ja uudelleen.

Sitä asiaa voisit kysyä itseltäsi ja vaikkapa kokea heräämisen tunteen!!!

Että Sinun Ei Tarvitsisi tuntea näitä vaikeita tunteita päivästä toiseen ja viikosta viikkoon. Kuinka kauan aiot ja Haluat roikkua löysässä hirressä? Mieti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ja onko miehellä omia lapsia?

Kolmekymppisiä ollaan, mies nelisen vuotta mua vanhempi. Lapsia hänellä on kaks, mulla yks, joista jo mainitsinki edempänä.

Torstaina mies tosiaan yllätti. Hänellä on ollut tänne avaimet jo pidemmän aikaa, ja kun tulin töistä kotiin, oli ruoka melkein valmiina ja pullat leivottuna... Tämmösten hetkien takia kai oon jaksanu tässä suhteessa, vaikka niitä tosi harvoin on olluki (tämmönen ylläri oli kyl ensimmäinen laatuaan). Ehkä mies tajus osan mun tunteesta, kun puhelimessa puhuin. Ehkä hän kuitenkin yrittää? Vai onko tää taas helppo keino pitää mut hetken aikaa tyytyväisenä, etten lopettais koko juttua? Pieni juttuhan toi ruoanlaitto sinänsä on, mut olen tosiaan kertonu ja näyttäny, et arvostaisin ihan arjen pieniä juttuja, enkä vaadi kuuta taivaalta... Useimmiten vaan tuntuu, et mitä tahansa pyydänki, hän vaan periaatteen vuoks tekee just päinvastoin. Ihan vaan siks ku pyydän jotain.

Olisitko vain läheisriippuvainen eli kaipaat seuraa, hellyyttä ja läheisyyttä? Ei tuollaista porsasta voi oikeasti rakastaa. Sinulla vain on lähelläsi sellanen mies, jonka olet sattunut tietyssä tilanteessa saamaan.

Ala kunnioittaa itseäsi ja toiveitasi ja nosta lopullisesti kytkintä. Sun ei ole hyvä olla.

Jaahas, tarttis sit laivalle lähtee sen kans... Tää reisu on ollu tiedos pidemmän aikaa, mut nyt en enää odota tätä innolla. :/ Huominen päivä menee miehen juomista katsellessa. Ite en ota mitään, kun menen tiistaiaamuksi töihin. Mut tänään taidan riipasta, kunhan saan auton parkkiin terminaalin parkkikselle...

Ehkä saatan olla läheisriippuvainen, kun oon jaksanu näinkin kauan sietää paskan kaapimista naamalta. Mut niin taitaa olla moni muukin, mieskin ehkä? En tosiaan tiedä miksi hän ei ole lähtenyt, kun kerran tunteitakaan ei enää ainakaan näytä. Kaippa sitä pillua helpommallakin saa, joten sen ei luulis olevan syynä. Nyt perkele vituttaa, kännissä se nytkin jo on...