Mies ollu jo kohta kolme tuntia sairaalassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuuli

Vieras
Isänsä joutui eilen sairaalaan äkillisesti. Soittivat tänään, että hyvä olisi nyt lähiomaisilla tulla käymään.Tilanne ilmeisesti huono, en oikein tiedä. Ovat nyt sisarukset ja miehen äiti siellä sairaalassa. Odotan itse uutisia sairaalasta, en osaa oikein mitään tehdä. Jotenkin outo fiilis. Lapset nukkuu ja mulla lammas palaa uunissa. Olen yrittäny soittaa, mutta puhelin kiinni. Jospa se kohta ilmoittelis...

Odottele rauhassa.Sairaalassa menee oma aikansa ja siellä joutuu varmaan laittamaan kännyn kiinni.Saattaa olla,että tämä on viimeinen kerta,kun näkee isänsä elossa,eli aikaa saattaa mennä helposti tunteja.Keskity nyt johonkin muuhun,kyllä miehesi siulle sitten ilmoittelee.Ole vaikka täällä palstalla,kunnes lapset herää.:-)

jos pyydetään lähiomaiset paikalle, ei yleensä hyvältä näytä... jos jotain tosi ikävää sattunut niin voihan ukkosi olla vetämässä peet olalle..kokeile välillä vaikkä miehen siskolle/veljelle tms.. jaksuja! :hug:

Mutta on tämä vaan niin uskomatonta. 62 vuotiasr. En osaa en mitään tehdä...Soitin miehen siskolle, mutta ei sekään vastaa, ei ollut puh.auki. Taitaa tilanne siis olla aika huono? Ihan äkillisesti eilen vaan, ilmoittivat sitten meille. Sairauskohtaus, en oikein tiedä. Yö oli kriittinen ja sitten soittelivat tuossa päivällä, että nyt pitää tulla. En voi kirjottaa, alkaa itkettämään kun miettii.

Yhteistyössä