mies ollu 7h pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan!!!

Vieras
lähti asentaan kaverilleen KOLMEA IKKUNAA tossa neljän aikaan eikä sitä kuulu eikä näy, ei vastaa puheluihinkaan! kaksi kertaa oon koittanu soittaa, mutta ei.. sit laitoin viestiä et olen huolissani, mut ei vastaa...
mua nyt hirvittää enkä pysty rauhoittumaan unille.. mulla ei ole sen kavereiden numeroita enkä tiedä kehtaisinko soitellakaan vaikka jostain enirolta ne saisinkin....? jos ei olekaan mitään hätää niin oon sit vaan naurettava kun häiritsen kavereita kun ei mies vastaa.. muttakun tää ei ole sen tapaista.... hittovie se kuulee kyllä kunniansa kun tulee kotiin!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHH....
(ja ei kiitos mitään toinen nainen-paskaa!)

No talkoissa on tapana juoda ittensä känniin, grillailla ja saunoa...Siinä vaiheessa vaimo aina unohtuu kun on kivaa :( Eikä miehillä tule mieleen, että joku voisi olla huolissaan...

++: lle: noi ikkunat on nopeita, laittoivat eilen 5 ikkunaa muutamassa tunnissa... nyt kyse kolmesta...
ja ölasdk: kyse ei ole talkoista vaan miehen piti äkkiä käydä laittaan ne ikkunat..

Alkuperäinen kirjoittaja ölasdk:
No talkoissa on tapana juoda ittensä känniin, grillailla ja saunoa...Siinä vaiheessa vaimo aina unohtuu kun on kivaa :( Eikä miehillä tule mieleen, että joku voisi olla huolissaan...

Ap:han sanoi että ei ole hänen miehensä tapaista tuollainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
"apua mun mies on ollut 3h lääkäirssä soittamatta onkohan sillä pää poikki jo.. "

Noin vittumainen akka on tullut jätetyksi...

eli nään näkyjä kun mies istuu tuossa selän takana sohvalla B)

Niin näät, lääkärissähän sä sanoit sen olevan.

Vai oliko tuo lääkärijuttu "hyvä vitsi"? Sitä sekompi sinä olet ja sitä varmemmin sun miehes lemppaa sut vielä jos on vähänkään fiksu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rane V.:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane V.:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos on unohtunut puhelin autoon?

Yleensä jotain tämänsuuntaista.
Aamuäree on...enpäs löydäkään sanaa... Aamuäree on.

:o Mitä mä ny oon???

:heart:

s010.gif

tiedän tunteen, itsekin huolestun, jos miehellä kestää totutusta poiketen huomattavasti kauemmin. ja se tosiaan ilmoittelee aina, jos menee pidempään jossain, ettei tarvitse huolestua.. huomioiva kun on :)

ap:lle tsemppiä, yritä pitää pää kylmänä, josko se mies kohta kotiutuisi. poliisithan eivät mitään tee asialle ennen kuin huomenna (?) mut ei kannata sellaisia vielä lähteä spekuloimaan.

Yhteistyössä