mies oli ryyppyreissullaan ja sen puhelin soitti itsestään mulle :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yliluonnollistako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yliluonnollistako

Vieras
lähti perjantaina ja tuli tänään aamulla kotio.
eilen illalla sen luuri soitti kun ne oli menossa kaverille nukkumaan illalla itsestään. ensin ei kuulunut mitään ja huhuilin, sitten yhtäkkiä mies sanoi: tekis toisaalta mieli mennä käymään tos baaris viel jos sieltä löytys joku muija! sitten puhelu loppui ja soitin perään, ja väitti ettei oo sanonu sellasta et sen kaveri sano, vängättiin ja sit myönsi et sano mut et löytys muija sen kaverille.. vängättiin taas ja sano et no sano niin, mut ei oo tarkottanu.

kiva fiilis päästää se juomaan joskus jos sil tollaset mieles ja tekeekin jotain.
hassuinta täs on et sil on prepaid-liittymä ja sil oli eilen päiväl loppunu puheaika ja silti sen puhelin soitti..

ei miehes puheaika sit vissiin ollu loppunu, sanonu varmaan vaan niin ettei tarvii soitella ku on viihteellä?

Mun siskon mies soitti kans kerran vahingossa, puhelin oli taskussa tjn.. ja sielt kuulus vaan jotai et "en mä viitti soittaa sille ku se valittaa kuitenki vaan" :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja sä tietysti uskot sen selityksiin.......
lähtee pe ja tulee su kotiin.
Ei onnistuis meillä.

siis sen mä tiedän et on ryypänny kaverinsa kans ja ollu baaris ja kaksin siel yötä. piti tulla jo eilen. meni sen viimesen puhelun jälkeen nukkuun kun sen auto oli siellä ja tuli aikasin kotio aamulla.
mut oli kyl kiva tietää tällanen, pistää epäilyttään kyl..
ihan ku ois kohtalo et se puhelin soitti mulle itestään..

kamalia ukkoja teillä ja vielä te teette niille lapsia, herranjestas. ja jos vielä paksuna ja muitaki lapsia niin ukkos lähtee moneksi päivää ryyppäämään... ei tosiaan. minkä ikäisiä olette? älä ny kuites usko sen juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Ihan selvä kohtalo kuule. Sinun oli tarkoitus saada selville, millainen elin miehesi on. ;)

näin mäkin aattelin.. mut kun se oli pelkkä puhe vaan..niin vähän hankalaa nyt.. ainaskaan juomaan en sitä päästä piiiitkään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan selvä kohtalo kuule. Sinun oli tarkoitus saada selville, millainen elin miehesi on. ;)

näin mäkin aattelin.. mut kun se oli pelkkä puhe vaan..niin vähän hankalaa nyt.. ainaskaan juomaan en sitä päästä piiiitkään aikaan.

Musta tollanen kahlitseminen on typerää :/

kuullostaa ihan siltä kuin olisit hänen äiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
kamalia ukkoja teillä ja vielä te teette niille lapsia, herranjestas. ja jos vielä paksuna ja muitaki lapsia niin ukkos lähtee moneksi päivää ryyppäämään... ei tosiaan. minkä ikäisiä olette? älä ny kuites usko sen juttuja.

no kun jo sanoin et 10 vuotta seurusteltu ja ihan hyvin mennyt. eilenhän tää vasta tapahtu. mistä mä oisin 10 vuotta sitten voinu tietää. enkä mä ny tätä raskauttakaan saa kesken.

ja kun lapsia on niin ei sitä pelkän puheenkaan takia voi perhettä rikkoo..
paskamaista vaan tollanen ylläripuhelu.

No aika tyypillistä. Miesten kesken tätä asetelmaa pohdittu ja jotenkin käsitys yksiavioisuudesta on hirveän absurdin oloinen. Siis mitä nämä sofian sohvan ymv. jutut "muiden naisten katselu kaupungilla virkistää omaa parisuhdetta" - oikein ovat!:D:D Se on ihan sama, miten hehkeä nainen itsellä on, niin kylmä fakta on se, että oikeasti parisuhteessa tulee se kyllästymisvaihe väistämättä. Se on sitten puhtaasta mielenlujuudesta kiinni, pettääkö vai ei.

En pitäisi välttämättä mitenkään poissuljettuna vaihtoehtona avointa parisuhdetta, jossa säännöt ovat joustavammat.

Mitäs sitte kun sen puhelin ei ens kerralla (tuskin lopettaa juomista ikinä) soita sulle? Miten sä voit katella miestä, joka ei tule yöksi kotiin? Anna kun arvaan, ootte pohjois-suomesta kotosin..

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:

ahaa.. no en todellakaan päästä helpolla sitä tän jälkeen :D
mikäs siinä on ihmeellistä..

Kuten joku jo täällä sano että kuulostat äidiltä :whistle:
JOs toinen pettää haluaa ni kyllä ne vaan keinot keksii :/

Kuten joku jo täällä sano että kuulostat äidiltä :whistle:
JOs toinen pettää haluaa ni kyllä ne vaan keinot keksii :/

jep äiti mä oonki..mut lasten..miehen en halua olla. mulla on se vika et mä päästän sen yleensä helposti juomaan. mut joo nyt muksuille ruokaa ja ulos..

Alkuperäinen kirjoittaja tämä vain miesnäkökulma:
No aika tyypillistä. Miesten kesken tätä asetelmaa pohdittu ja jotenkin käsitys yksiavioisuudesta on hirveän absurdin oloinen. Siis mitä nämä sofian sohvan ymv. jutut "muiden naisten katselu kaupungilla virkistää omaa parisuhdetta" - oikein ovat!:D:D Se on ihan sama, miten hehkeä nainen itsellä on, niin kylmä fakta on se, että oikeasti parisuhteessa tulee se kyllästymisvaihe väistämättä. Se on sitten puhtaasta mielenlujuudesta kiinni, pettääkö vai ei.

En pitäisi välttämättä mitenkään poissuljettuna vaihtoehtona avointa parisuhdetta, jossa säännöt ovat joustavammat.

Eli sua ei toisin sanoen haittais vaikka vaimosi kävisi vieraissa? Sun täytyy sit etsiä nainen joka hyväksyy myös vieraissakäymisen. Oma mieheni ei ikinä hyväksyisi pettämistä, enkä kyllä minäkään. Miehetkin, niinkuin naisetkin kun omaavat hieman erilaisia luonteita ja moraaleja..

Yhteistyössä