Mies oli googlettanut jotain naista baari-illan jälkeen, olenko paranoidi??

  • Viestiketjun aloittaja Näkemyksiä please!
  • Ensimmäinen viesti
Näkemyksiä please!
Avasin su-aamuna miehen ipadin (lapsemme katsoo siltä videoita, eli saan ihan luvan kanssa käyttää sitä), jossa oli jäänyt netti auki erään naisen kuvahaun kohdalta. Kun kysyin mieheltä kuka tämä nainen on, hän keksi ensin jonkun naurettavan tekosyyn, jonka myönsi sitten tekosyyksi, kun sanoin ihan suoraan että tuo on tekosyy. Tämän jälkeen väitti naisen olevan "vanha tuttu", jonka numeron oli huomannut olleet edelleen puhelimessaan "ensimmäisenä listalla" ja oli hetken mielijohteesta päättänyt googlata mitä nainen puuhaa nykyään. No, tuokin oli tekosyy, koska miehen puhelimen muisti on synkronoitu ipadiin ja ko. nainen ei todellakaan ole siellä ensimmäisenä listalla.
Edellisenä iltana mies oli ollut ulkona myöhään baarissa.
Mitä ajattelisitte itse vastaavassa tilanteessa? Olenko paranoidi, kun jotenkin epäilyttää... miehen tyyliin ei kuulu uteliaisuuttaan googlailla naisia.
 
muahh
No muuten en olisi mut noi tekosyyt on tyhmiä. Ois kai voinu sanoa, että tapas jonkun jota googlaili. Se on nykyään niin helppoa, että sitä tekee ihan ajanvietteeksi ilman mitään kiinnostuksia. Tekee munkin mies sitä jostai harrastusporukan uusista naisista. Sanoo vielä avoimesti, ja selittää esim samalla kun tekee vaikka että "se on jostain mun läheltä kotoisin, aika outoa kun en tunne" tai "hirveitä pissislomakuvia".
Se on vaan utelias, eipä tuosta nyt voi ketään hirttää.

Ehkä sun mieskin vaan oli mutta panikoitui?
 
"janita"
Onko tää joku ihan normaali käytäntö googletella tapaamiaan ihmisiä?

Mun mies kertoi työkaverin tekevän tätä ja pidin ihan hulluna! Oli googlettanu jonkun huutonet ostajan työpaikan, aviomiehen, lapset, auton jne.... Ja työkaverin puolisokin oli ollut ihan täpinöissään mukana googlettelemassa.

Eihän tää oo normaalia?
 
Sen naisen nimi siis kuitenkin on miehen luurissa?

Jospa tää nainen oli nähnyt miehesi llan aikana baarissa ja koettanut soittaa sille. Mies ei muistanut koko akkaa ja ihmetteli et "kuka vittu" ja sit googlasi. -Ja poisti sen puhelun. Ei oo enää ensimmäisenä listalla.
 
haloja
soittakaa paranoid!!


Ei vainen, kai sen nyt tajuaa mitä se tarkoittaa. Se on kiinnostunut siitä naisesta. Voi olla että tutustui siihen baarissa.

Mutta onko se maailmanloppu, sen päätät sinä. Minusta ihminen ei muutu munkiksi tai nunnaksi vaikka on naimisissa.
 
Qvie ras
Tunnen monta ihmistä jotka googlaavat huvikseen muita ihmisiä. Mutta nuo tekosyyt tekevät asiasta sellaisen, että siinä on selvästi miehesi mielestä jotain peiteltävää.
 
[QUOTE="janita";30704217]Onko tää joku ihan normaali käytäntö googletella tapaamiaan ihmisiä?

Mun mies kertoi työkaverin tekevän tätä ja pidin ihan hulluna! Oli googlettanu jonkun huutonet ostajan työpaikan, aviomiehen, lapset, auton jne.... Ja työkaverin puolisokin oli ollut ihan täpinöissään mukana googlettelemassa.

Eihän tää oo normaalia?[/QUOTE]

No huuto.net-tyypin googlailu vaikuttaa tosi typerältä. Mutta kyllä esim. uusia tuttuja voi googlata, työn kautta tulleita kontakteja, tms. Joskus joku voi uteliaisuuttaan googlata ihmisen, josta muut ovat puhuneet. Ja toki googlataan niitäkin, jotka syystä tai toisesta kiinnostavat itseä.
 
kolmen mutsi
Mä tunnustan olevani hupigooglailija. Vielä en ole salasuhteesta kiinni jäänyt. :D

Vakavasti, rauhoitu ja keskustele miehesi kanssa. Jos ei suostu siihen tai keskustelun aikana käyttäytyy tavallisesta poikkeavalla tavalla, niin vetäisin jo tietyn johtopäätöksen.
 
"..."
Kyllä mullakin on tapana googlailla ihmsiä, miehiä ja naisia.
Jos tapaan vaikkapa juuri siellä baarissa ja olen jutellut jonkun kanssa, niin saatan myöhemmin katsoa millainen tyyppi on verkkotietojen perusteella. :)
Ehkä se mies oli tavannut sen naisen illanvietossa ja aatteli huvikseen sitten tämän. En nyt tuosta hermostuishi.. saahan ihmisistä olla kiinnostunut? Vai eikö saa?
 
asdfgh
Sinuna olisin varuillani.
Eihän tuo välttämättä mitään meinaa mutta kuten kerroit ettei
googlaaminen ole tunnusomaisinta miehellesi ja nyt on - on se
erittäin omituista käytöstä.
 

Yhteistyössä