Mies oli eilen pikkujouluissa...

  • Viestiketjun aloittaja olio
  • Ensimmäinen viesti
olio
Ja tuli tänään kotiin. Puhalti äsken promillemittariin yli 2 promillea vielä tässä vaiheessa ja on ihan naamat vieläkin ja niin hemmettin ärsyttävällä päällä.

Onneksi kohta lähden itsekin pikkujouluihin niin ei tartte täällä kärvistellä. pari tuntia pitää vielä saada kulumaan... Ja telkkarinkin se pirulainen on vallannut itselleen. Ja kaatoi vielä punkutkin äsken lattialle. Ärsyttävä ukko.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Se on saattanu ottaa tänäänkin mukia :D
No juu niin on kuulemma 2 siideriä. MUTTA avasi tuossa juuri punkkutonkan (josta siis puolet varmaan lattialla prkl.)
Ollu aika isoja siidereitä :D Heh, nyt äkkiä laitat ittes valmiiksi, ja jätät äijän mesoamaan yksinään.
Kyyti tulee joskus 45 min päästä ja sitten sanon adios ja lähden likkaporukan pikkujouluihin. Ja huomenna se saa kyllä palvella mua kun mä makaan krapulassa, en aio eväänikään liikuttaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyyti tulee joskus 45 min päästä ja sitten sanon adios ja lähden likkaporukan pikkujouluihin. Ja huomenna se saa kyllä palvella mua kun mä makaan krapulassa, en aio eväänikään liikuttaa.


:D :D Nyt vaan sulkeudut vessaan meikkaamaan, saa äijä örveltää yksinään. Hauskaa iltaa :wave: :wave:
Meikkaan vasta myöhemmin kun käydään likkojen kanssa eka saunassa. Kivaa on kyllä varmasti :) Hitto kun tuo ukko laulaa kokoajan.. argh! Hauskaa iltaa sullekkin :wave:
 

Yhteistyössä