Mies/nainen, jos saisit yön kenen tahansa kanssa, kenet ottaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Väännän sinulle harmajaiselle rautalangasta: Katsos kun meistä moni on ollut sen verran älykäs, ettei olla välttämättä rekkauduttu tänne yksityisyyttämme täydellisesti suojataksemme esim. toimivalla ja aktiivikäytössä olevalla s-postiosoitteella, josta oma nimi selviäisi..

Ne muutkin (ex. Kalamies, m1es, 9MM jne), jotka ehkä näin tekivät niin eivät tietenkään enää voi käyttää entistä nikkiään, kun tällainen ennalta arvaamaton muutos tehtiin. Voihan heillä toki olla joku muukin syy, mutta minulla nyt ainakin on tällainen tilanne.

So simple. Got it?

setis
No me nuoremmat osattaisiin kyllä tehdä joku sähköposti vaikka feikkinimellä, jos se siit ois kiinni.

Mut ei sillä, että minä ees halusin tälle urpopersupalstalle rekkautua.
 
vierailija
Meillä oli monia uusia yrityksiä, tein oikeasti ihan kaikkeni että olisin saanut pitää meidät, mutta lopullisen päätöksen tehtyäni pysyin siinä.

Ei ollut hallussa. Tai noh, välillä oli ja välillä ei. Sekin teki suhteen lopettamisesta hankalaa.
Kuinka kauan olitte yhdessä yhteensä?

Johtuuko huumevastaisuutesi juuri tästä suhteesta? Tai kaipa suurin osa ihmisistä on huumevastaisia, mutta sinulla se on jopa sellaista kategorista vastustusta ihan jo kaikesta alkaen minkä nyt yhteiskunta on huumeeksi nimennyt. Joka sinällään on vähän hassua kun muuten korostat sitä, että pitäis ajatella omilla aivoilla.

No sorry että utelen, mutta itellä on semmonen tilanne, että pössyttelen todella harvoin. Mutta vaimo vihaa sitä. Siis yli kaiken vihaa sitä. Aivan sama vaikka vetäis märkää kuinka paljon, mut pössyttely on sille punanen vaate. Siksi joudun sen vähän tekee salassa. En haluis asiaa salata, mutta kun on pakko.

Poltan siis n. 5-6 kertaa vuodessa.
 
Ootko koskaan kellottanut satasen sileän?
Setis oli koko kouluajan luokkansa nopein ja nyt se ero on kasvanut huikeesti jos verrataan omaan ikäluokkaan tai vaikka 10-20 v nuorempiin 😎
Minäkin olin nopein meidän luokalta ja tytöistä.💪 On otettu ajat eri matkoilta mutta en mä niitä enää muista. Moniin koulun kilpailuihin tuli aina osallistuttua.

Hauska muisto:
nuorena ekoilla paarikirroksilla joku urheilija haastoi mut juoksemaan kisaa tsadissa Kaisaniemenkatua, mulla oli korkokengät jalassa ja silti voitin.😁 Olin myös hiprakassa, oli hänkin!😂 Eipä tuosta nopeudesta muuta hyötyä ole mulle ollut.😁 Tai, noh, lapset sain aina helposti kiinni kunnes kahta kolmesta en enää saanutkaan, nuoria urheilijoita kun ovat.
Niijja kerran juoksin kiinni yhden hiivatin vikkelän mannen joka oli kiusannut mun tyttöä, senkin tein korkkareissa.
 
vierailija
No me nuoremmat osattaisiin kyllä tehdä joku sähköposti vaikka feikkinimellä, jos se siit ois kiinni.

Mut ei sillä, että minä ees halusin tälle urpopersupalstalle rekkautua.
Et taaskaan tajunnut pointtia, mistä se kyse olikaan.

Mutta kovasti tää palsta sinua urpoa näkyy kiinnostavan, jatkuvaa päivystystä 🤣
Ja hermostuit kun ”jouduit” täpinöissäsi odottamaan vastaustani huikeat 10 minsaa 🙄 😂

setis
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Kuinka kauan olitte yhdessä yhteensä?

Johtuuko huumevastaisuutesi juuri tästä suhteesta? Tai kaipa suurin osa ihmisistä on huumevastaisia, mutta sinulla se on jopa sellaista kategorista vastustusta ihan jo kaikesta alkaen minkä nyt yhteiskunta on huumeeksi nimennyt. Joka sinällään on vähän hassua kun muuten korostat sitä, että pitäis ajatella omilla aivoilla.

No sorry että utelen, mutta itellä on semmonen tilanne, että pössyttelen todella harvoin. Mutta vaimo vihaa sitä. Siis yli kaiken vihaa sitä. Aivan sama vaikka vetäis märkää kuinka paljon, mut pössyttely on sille punanen vaate. Siksi joudun sen vähän tekee salassa. En haluis asiaa salata, mutta kun on pakko.

Poltan siis n. 5-6 kertaa vuodessa.
Pössyttely on rikos, vaikka sitä tekisi harvakseltaan. Kun jäät kiinni menetät ajokorttisi.
 
vierailija
Noni mäkin olin kouluni nopein satasel. Eli lispe ja setis ens kesänä jokainen menee oman kaupungin urheilu kentälle ja kellottaa satasen ja katotaan kenel nopein aika. Mä juksin satsen 9.87😉
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Minäkin olin nopein meidän luokalta ja tytöistä. On otettu ajat eri matkoilta mutta en mä niitä enää muista. Moniin koulun kilpailuihin tuli aina osallistuttua.

Hauska muisto:
nuorena ekoilla paarikirroksilla joku urheilija haastoi mut juoksemaan kisaa tsadissa Kaisaniemenkatua, mulla oli korkokengät jalassa ja silti voitin. Olin myös hiprakassa, oli hänkin! Eipä tuosta nopeudesta muuta hyötyä ole mulle ollut. Tai, noh, lapset sain aina helposti kiinni kunnes kahta kolmesta en enää saanutkaan, nuoria urheilijoita kun ovat.
Niijja kerran juoksin kiinni yhden hiivatin vikkelän mannen joka oli kiusannut mun tyttöä, senkin tein korkkareissa.
🤣🤣🤣

Ja hyvä ettei siitä tullut paarikierrosta lanssiin asti 🚑 😁

Setis ei edes treenannut mutta kun seura pyysi niin kävin pari kertaa kylmiltään tempaisemassa heille pinnoja ja mulle mitaleita lyhyillä matkoilla.

Satasella oli ekan ja ainoan kerran lainapiikkarit jalassa, telineistä lähtökin ekaa kertaa. Lähtö oli niin räjähtävä että mä luulin 50 m jälkeen ottaneeni varaslähdön kun niitä oikeita ja treenanneita pikajuoksijoita ei ollut lähelläkään.

Aloin hölläämään ja vilkaisin olan yli. Piru vieköön, kisa oli edelleen käynnissä, sieltä ne tulee. Hanaa uudestaan, jäin hidasteluni takia kakkoseksi. Aika oli 12,6. Luulen että joku 11,9 olis ollut mahdollinen ilman jarruttelua?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kuinka kauan olitte yhdessä yhteensä?

Johtuuko huumevastaisuutesi juuri tästä suhteesta? Tai kaipa suurin osa ihmisistä on huumevastaisia, mutta sinulla se on jopa sellaista kategorista vastustusta ihan jo kaikesta alkaen minkä nyt yhteiskunta on huumeeksi nimennyt. Joka sinällään on vähän hassua kun muuten korostat sitä, että pitäis ajatella omilla aivoilla.

No sorry että utelen, mutta itellä on semmonen tilanne, että pössyttelen todella harvoin. Mutta vaimo vihaa sitä. Siis yli kaiken vihaa sitä. Aivan sama vaikka vetäis märkää kuinka paljon, mut pössyttely on sille punanen vaate. Siksi joudun sen vähän tekee salassa. En haluis asiaa salata, mutta kun on pakko.

Poltan siis n. 5-6 kertaa vuodessa.
En oikein tiedä olenko täysin huumevastainen.
Silloin olen jos se on ihmiselle/läheisille/ulkopuolisille kamala ongelma.
Tai vaikka kuten meillä Suomessa: mahdollistetaan huumeiden käyttö, vaikka aidot ränninarkkarit eivät todellakaan halua olla mitään huumeidenkäyttäjiä! Se on muun muassa iso häpeä heille!
Tästä vain on pyritty tekemään normaalia. Heille rahoitetaan koko elämä huumeineen ja yhteisöineen. En näe tässä järkeä.

Syy miksi en kannata huumeidenkäyttöä/laillistamista on se, että epäilen sen johtavan lisääntyneeseen huumeiden käyttöön (myös nuorilla) tai ongelmiin.
Minun pössykaverit ovat olleet onnellisia kun ovat päässeet tuotteesta eroon. En tunne yhtään ihmistä joka on perhe-elämässä ja hyvässä duunissa joka pössyttelisi/käyttäisi huumeita säännöllisesti. En muuten tunne yhtään ihmistä jolla huumeiden käyttö ei aiheuttaisi ongelmia. Sinullekin huumeidenkäyttö aiheuttaa parisuhdeongelmia?

Olen lukenut lsd:n/pössyn vaikutuksista masennuksen/fyysisten oireiden hoidossa tms. lääkkeenä. Ehkä nämä toimivat lääkkeenä? Rentouttaa jne?
Ääritapauksissa varmaan jees, mutta miksi ihminen ei voisi oppia nauttimaan elämästä selvinpäin?
Yleensä juuri tuo pako todellisuudesta/normioloista aiheuttaa ongelman…?
 
🤣🤣🤣

Ja hyvä ettei siitä tullut paarikierrosta lanssiin asti 🚑 😁

Setis ei edes treenannut mutta kun seura pyysi niin kävin pari kertaa kylmiltään tempaisemassa heille pinnoja ja mulle mitaleita lyhyillä matkoilla.

Satasella oli ekan ja ainoan kerran lainapiikkarit jalassa, telineistä lähtökin ekaa kertaa. Lähtö oli niin räjähtävä että mä luulin 50 m jälkeen ottaneeni varaslähdön kun niitä oikeita ja treenanneita pikajuoksijoita ei ollut lähelläkään.

Aloin hölläämään ja vilkaisin olan yli. Piru vieköön, kisa oli edelleen käynnissä, sieltä ne tulee. Hanaa uudestaan, jäin hidasteluni takia kakkoseksi. Aika oli 12,6. Luulen että joku 11,9 olis ollut mahdollinen ilman jarruttelua?
Wau!💪❤
 
  • Vihainen
Reactions: Johnny Appleseed
Nojoo oon enempi tekemisis hämeen hitaiden kaa siis se toinen puoli. Mut otatko sen satasen haasteen vastaan. Kyllähän mä sut lihavanakin voitan niin helposti sul mitään jakoi😉. Aijai pokeris alkoi finaalipöytä ja mä toka.
Jos juoksen niin voinhan mä ajan laittaa, mutta en lupaa mitään.

MITÄ!!!??? En tajuu pokerista mitään! Oot pudottanu siis melkeen kaikki pois? Eikös siinä oo jo hyvät rahat kyseessä?
 

Yhteistyössä