Mies munasillaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei pakoteta. Useimmiten perheen kesken tuo neito juokseekin alasti/pikkarit jalassa. Vieraita jos tulee niin yritetään houkutella paita/ jonkummoiset housut päälle. Tosin isovanhempien aikaan ei oo niin väliks.

Alkuperäinen kirjoittaja Hygienia hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Hygienia hoi:
Mä en kyllä tajua, että puolipjaskasilla pjärsiillä annetaan olla. Pylly ei koskaan ole tarpeeksi puhdas istua sohvalle, tuoleille jne. Entäpä jos tulee löysä rupsu?

Kyllä vanhempi päättää sen, onko pikkarit jalassa vai ei. Paidasta ja housuista voidaan jo silloin tällöin neuvotella.

Mutta tuo paljaalla pjerseellä oleminen on niin jotain...taitaa sellasessa perheessä olla jotain vähän vialla.

Kerrohan miten vanhemmat päättää että pienellä lapsella on pikkarit jalassa? Jos lapsi riisuu pöksyt toistuvasti pois? Otetaanko avuksi 6 tuuman naulat?
No meillä on kissatkin paljain persein, joyten eiköhän lapsillekin sama suoda :xmas:

Iljettävää menoa, mutta onneksi ei tarvi tulla teillä käymään.

Musta muuten tuo sun otsikkokin on aika kummallinen.

Sun ei kannata käydä missään kylässä. Sillä suurin osa panee sohvalla ja arvaas kuinka moni kuksii keittiönpöydällä :x Iljettävää, vaikkakin salassa iljettävää :snotty:
Saati mieti niitä perheitä missä on isoja koiria persreijät paljaina :$

ilman pöksyjä tai pikkareilla on esikoinen suurimman osan ajasta kotona. vieraita tulee niin pistää pöksyt ite yleensä jalkaan jos on pyllysillään. housut osaa itse riisua mutta ei paitaa vielä... että usein on vastassa puolialaston neiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
ilman pöksyjä tai pikkareilla on esikoinen suurimman osan ajasta kotona. vieraita tulee niin pistää pöksyt ite yleensä jalkaan jos on pyllysillään. housut osaa itse riisua mutta ei paitaa vielä... että usein on vastassa puolialaston neiti.

:D Nähty on ;)
Meillä mediumi sai äsken vasta vaatteet päälle kun lähtivät saderomppeissa kauppaan. Mutta taatusti repii jokaisen kuteen päältään kun kotiutuvat :snotty:

Yhteistyössä