Mies! Mitä haluaisit lahjaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirre"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mirre"

Vieras
Ajattelin ostaa miehelleni piristykseksi pienen ystävänpäivän lahjan, mutta mitäs ostan?! Yritin etsiä netistä vinkkejä, mutta tuntu että ne kaikki oli kirjottanut nainen ;hajuvettä, nahkalaukku, kauluspaita....wtf! Mies mitä sä haluaisit?

Miehet on yksilöitä. ;) Kyllä minun miehelleni kelpaisi hyvin hajuvesi tai kauluspaita, ainakin jos niistä sattuu olemaan pulaa. Noita molempia on lahjaksi joskus toivonutkin. Lisäksi joku laadukas vuosikertaviini on hänelle mieluinen lahja, mutta ei taatusti kaikille miehille.

Koitapa siis ihan itse miettiä, mikä sitä sinun yksilöäsi miellyttäisi. Mistä juuri hän on kiinnostunut, mitä harrastaa jne.

[QUOTE="ccc";30653876]Onko peruskoulun talvilomat alkanut jo?[/QUOTE]

paha sanoa kun oon kouluni käynyt jo vuosia sitten. toivottavasti joku tappaa sut pian jotta päästään tollasesta likasesta roskasta eroon.

Mun mies halus villasukat, mun kutomat. Ja pitkillä varsilla, sille tulee kylmästä helposti suonenvetoa pohkeisiin.

Hälle kelpais myös lempi dödönsä tai hajuvetensä (Paco Rabanne:n 1Million), mä tykkään myös kun mies tuota käyttää, joten miellyttäisi molempia.

Tänne kelpaisi esim kuntosalilippu. Tai kausikortti. Voisi olla uimahallillekkin. Tai miksipä ei jonnekin muualle myös. Joku oikea selkä-niska hieronta olisi myös terve tullut. Minä pidän tähän aikaan vuodesta liikunnallisista ja hieman hemmottelevista lahjoista. Muutenkin lumitöiden ja auton romujen rassauksen jälkeen joka ikinen nivel ja lihas jumissa kun saaneet kylmää mutta liikuntaa ei. Ja jos joku alkaa tähänkin sanomaan, että se liikunta on itsestään kiinni, niin joo, kyllä. Mutta kroppa ei vaan anna periksi kun ensiksi sen 8-12h töissä ja sitten on unirytmit sekaisin ja yrittää autoja pitää kunnossa kun ei näy ehjää päivää ne näkevän.

Vuosi sitten emäntä osti lahjakortin jalkahoitoon ja oli lappu liitteenä "jos et tarvitse, niin voin ottaa myös" :D Olihan se kieltämättä aika näkemisen arvoinen ilme kun ajan varasin ja menin käymään ja oli sukasta nöyhtät kaikki varpaan välissä :D Muutenkin koko päivän ollut jalka paksussa kengässä ja hajut varmasti sen mukaiset :x Eikä minun jalka edes mahtunut siihen astiaan missä piti jalkapohjaa pehmittää. Kävi noutamassa pesuvadin sille suolavedelle :D Ja eihän minun jalkapohjia ole sillä jalkapohjan raspilla hiottu vuoteen jos kohta kahteen, niin näytti se tyttönen muutenkin siltä että usko loppuu kesken kun oli 45 min aika ja kaikki vastustaa :D

En tiedä kumpaa tuo jalkahoito hävetti enemmän, minua vai sitä hoitajaa. Mutta älä ainakaan jalkahoitoa osta miehellesi. Ei ole sen arvoista. Tai ainakaan minä en osannut siinä rentoutua mitenkään päin.

Ainoa kerta kun olen jalkahoidossa rentoutunut, oli muutama vuosi sitten fysioterapeutilla, joka paineli kaikki jalkoterän lukot ja jumit auki. Ja sen jälkeen tuntui kuin ei olisi ollut koko jalka paikoillaan. Ja tuo hieronta liittyi jotenkin säären ja varpaiden lihaksiin, joita epäilivät syylliseksi jatkuviin jalkakipuihin.

mulle kelpais sellanen että pelkät kumisaappat jalassa (siis ei muuta...) talutettais penisrenkaasta talutus remmillä talliin. Sitten piiskaa kunnolla, määräät mut nuol.... sut kunnolla. sen jälkeen pientä kiusottelua 3 tuntia ja lopulta laukaisu.

No anteex nyt tämmönen härski juttu mut tää tosiaan kelpais.
Udte kuntosalivehkeet vaikka shortsit ja tekninen treenipaita tai treenikassi kelpais myös.

[QUOTE="ccc";30654249]Pusi pusi menisit pikkuinen ulos välillä nauttimaan auringosta. Aurinkoista ja ihanaa vuotta sinulle.[/QUOTE]

tässä kuule terassilla paistattelen auringossa kokoajan, kiitti vaan ehdotuksesta mutta ei tarjonnu mitään uutta, niinku et säkään tarjoa tälle maailmalle, saastainen rotta

Meidän mieheltä kun kysyy lahjatoiveita, niin vastauksena on aina että kivoja alusvaatteita vaimolle. :D Jostain syystä jouluisin saa sukulaisilta vain suklaata ja minä hommaan itselleni ne alusvaatteet ... ....

Yhteistyössä