Tänne kelpaisi esim kuntosalilippu. Tai kausikortti. Voisi olla uimahallillekkin. Tai miksipä ei jonnekin muualle myös. Joku oikea selkä-niska hieronta olisi myös terve tullut. Minä pidän tähän aikaan vuodesta liikunnallisista ja hieman hemmottelevista lahjoista. Muutenkin lumitöiden ja auton romujen rassauksen jälkeen joka ikinen nivel ja lihas jumissa kun saaneet kylmää mutta liikuntaa ei. Ja jos joku alkaa tähänkin sanomaan, että se liikunta on itsestään kiinni, niin joo, kyllä. Mutta kroppa ei vaan anna periksi kun ensiksi sen 8-12h töissä ja sitten on unirytmit sekaisin ja yrittää autoja pitää kunnossa kun ei näy ehjää päivää ne näkevän.
Vuosi sitten emäntä osti lahjakortin jalkahoitoon ja oli lappu liitteenä "jos et tarvitse, niin voin ottaa myös"

Olihan se kieltämättä aika näkemisen arvoinen ilme kun ajan varasin ja menin käymään ja oli sukasta nöyhtät kaikki varpaan välissä

Muutenkin koko päivän ollut jalka paksussa kengässä ja hajut varmasti sen mukaiset :x Eikä minun jalka edes mahtunut siihen astiaan missä piti jalkapohjaa pehmittää. Kävi noutamassa pesuvadin sille suolavedelle

Ja eihän minun jalkapohjia ole sillä jalkapohjan raspilla hiottu vuoteen jos kohta kahteen, niin näytti se tyttönen muutenkin siltä että usko loppuu kesken kun oli 45 min aika ja kaikki vastustaa
En tiedä kumpaa tuo jalkahoito hävetti enemmän, minua vai sitä hoitajaa. Mutta älä ainakaan jalkahoitoa osta miehellesi. Ei ole sen arvoista. Tai ainakaan minä en osannut siinä rentoutua mitenkään päin.
Ainoa kerta kun olen jalkahoidossa rentoutunut, oli muutama vuosi sitten fysioterapeutilla, joka paineli kaikki jalkoterän lukot ja jumit auki. Ja sen jälkeen tuntui kuin ei olisi ollut koko jalka paikoillaan. Ja tuo hieronta liittyi jotenkin säären ja varpaiden lihaksiin, joita epäilivät syylliseksi jatkuviin jalkakipuihin.