M
"Minda"
Vieras
Mies vietti eilen iltaa ystävien kanssa, kotiin tullessaan alkoi rähinöimään. Soitin yhteiselle tuttavapariskunnalle, koska säikähdin tilannetta (mies heitteli tavaroita ym). Olemme naimisissa ja meillä on 2 pientä lasta.
Nyt mies puhuu avioerosta koska "olen nolannut hänet meidän ystävien edessä" soittaessani ystäväni paikalle.
Unta sain n. tunnin viime yönä, olen itkenyt tilannetta ja tuota avioero-uhkausta. En halua erota, rakastan miestäni, ja hän on aivan ihana isä meidän lapsillemme. Ne harvat kerrat kun mies juo kirkkaita - viskiä tai vodkaa, konjakkia, mitälie - hänestä tulee tuollainen outo.
Nyt kaikki on taas mun syytä, ja en jaksa. En tiedä mitä tehdä. En tiedä.
Vuodatus loppu.
Nyt mies puhuu avioerosta koska "olen nolannut hänet meidän ystävien edessä" soittaessani ystäväni paikalle.
Unta sain n. tunnin viime yönä, olen itkenyt tilannetta ja tuota avioero-uhkausta. En halua erota, rakastan miestäni, ja hän on aivan ihana isä meidän lapsillemme. Ne harvat kerrat kun mies juo kirkkaita - viskiä tai vodkaa, konjakkia, mitälie - hänestä tulee tuollainen outo.
Nyt kaikki on taas mun syytä, ja en jaksa. En tiedä mitä tehdä. En tiedä.
Vuodatus loppu.