mies, mies, mies...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m-l :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja mä saan täältä sellaisen vaikutuksen että, heti kun jollakin naisella on suhde mies ei saa enää harrastaa tai tehdä yhtään mitään yksin.
Ja jos se mies on jossakin yksin, aina sen pitänee soittaa ja lähettää naiselle joitakin " kulta-muru mul on sua nii ikävä " viestejä.
tai mielummin miehen pitänneepi istua naisen vieressä 24/7.
Naiset kehittävät läheisriippuvaisuuden oireita heti kun heillä on suhde, omaa elämää ilman sitä miestä eivät osaa enää elää. koko elämä pyörinee miehen ehdoilla, odottavat vain sitä äijää ;D

Näitä suhteita tuntuu olevan paljon. Tarkentaisin vielä, että sana suhde, ei ollenkaan välttämättä tarkoita itselleni vakavaa, pitkään jatkunutta suhdetta. Suhde vain on sana, jota käytän, kun en sopivampaakaan keksi.

Itselläni sama tilanne..parin kuukauden tiiviin ja hyvinkin henkilökohtaisiin asioihin menneen nettijuttelun jälkeen tapasin tämän miehen, jota kutsun tässä Pekaksi. Vietimme kolme ihanaa päivää ja yötä yhdessä, tapasin hänen ystäviään, kävimme syömässä, kävelyillä, kahveilla.. Purimme sisintämme toisillemme, rakastelimme, kuuntelimme musiikkia. Sain ihanan kokovartalohieronnan, ja paljon kehuja. Mies käyttäytyi kuin entisaikojen ritari. Minulla ei ole mitään valittamista noista päivistä, eikä ajasta niitä ennen.

Mutta ääni kellossa muuttui, vai pitäiskö sanoa, että kello vaikeni. Lähetin Pekalle kaksi viestiä, muutaman päivän erolla. Kumpaankaan ei tullut minkäänlaista vastausta, nothing, nada. Viimein oli pakko lähettää viesti, jossa kerroin olevani hämilläni hänen hiljaisuudestaan, ja kiitin kaikesta siihen mennessä tapahtuneesta. Kunnes muutaman päivän kuluttua Pekka lähetti lyhyen viestin, jossa kertoi olevansa pidättyväinen mies. Mistä se pidättyvyys yhtäkkiä ilmeni?
Jotenkin se vaan tuntuu niin saatanan pahalta, että kolme vuorokautta ollaan niin lähellä, toistemme sisällä suorastaan, ja sitten ei vastata edes viestiin, että missä sä nyt olet? Tiesin hänen olevan jossain vallan toisessa kaupungissa, joten tarkoituksenani ei ollut tyrkyttää itseäni seuraan, ja tämän tiesi hänkin. Olo on kuin vanhalla rukkasella keväthangessa. En ymmärrä, en kerta kaikkiaan.

Viimeisessä viestissäni Pekalle sanoin vaan että tuntui pahalta huomata, että en ole edes yhden vastauksen arvoinen, ja että tapanani on puhua suoraan, koska muuten asia jää vaivaamaan. Sanoin myös että en enää häiritse, enkä aio niin tehdä.

Luulo siitä, että kaikki naiset haluavat nyhjätä miehen vieressä 24/7 ja saada hänet jättämään harrastuksensa ja ystävänsä on täydellisen väärä ja säälittävä. Eihän sellaista miestä kestäis Eveliinakaan.

Kuvailemanne miehet eivät ole aviomiesmateriaalia?

Itse olen jo keski-iässä ja erikoisessa suhteessa eroni jälkeen. Asumme samassa kaupungissa, soittelemme toisillemme pari kertaa viikolla ja vietämme aikaa yhdessä kuukaudesta noin 5 päivää keskimäärin. Pikkuhiljaa kaksi itsenäistä ihmistä on ajautunut tällaiseen "suhteeseen". Tämä ei sovi kaikille ja ihmettelen sitä itsekin.

Muistan, että alkuaikoina minä olin aktiivisempi osapuoli.

Mies ei koskaan luopunut ns. entisestä elämästään minun vuokseni. Tekee yksin ulkomaanmatkoja, käy saunailloissa harrastuksissa ja kyläilemässä paikoissa johon minua ei kutsuta. Sopii minulle tämäkin, mutta välillä ajattelen onko tässä mitään järkeä.

Kuvailemanne miehet eivät ole aviomiesmateriaalia?

Itse olen jo keski-iässä ja erikoisessa suhteessa eroni jälkeen. Asumme samassa kaupungissa, soittelemme toisillemme pari kertaa viikolla ja vietämme aikaa yhdessä kuukaudesta noin 5 päivää keskimäärin. Pikkuhiljaa kaksi itsenäistä ihmistä on ajautunut tällaiseen "suhteeseen". Tämä ei sovi kaikille ja ihmettelen sitä itsekin.

Muistan, että alkuaikoina minä olin aktiivisempi osapuoli.

Mies ei koskaan luopunut ns. entisestä elämästään minun vuokseni. Tekee yksin ulkomaanmatkoja, käy saunailloissa harrastuksissa ja kyläilemässä paikoissa johon minua ei kutsuta. Sopii minulle tämäkin, mutta välillä ajattelen onko tässä mitään järkeä.

Onpas hieno lisä miehen elämään tuo erotiikka.

Viimeksi muokattu:
Itse en ole ikinä halunnut naimisiin, tai saman katon alle asumaan. Pelkkä ajatuskin värisyttää ja tärisyttää. Suhde voi olla erittäin hyvä ilman noita kahta. Minulle sopii oikein hyvin, että molemmilla on on omat menonsa, kaverinsa, työnsä, elämänsä.. Jos sitten ei löydy aikaa toiselle lainkaan, silloin lienee syytä harkita, että onko tässä mitään järkeä.

Erotiikkaa, seksiä, läheisyyttä ja läsnäoloa haluavat tietenkin molemmat sukupuolet. Jos niitä ei suhteesta löydy, pitää etsiä uusi kainaloinen, eikä jäädä ojaan makaamaan ja odottelemaan, että vieläkö joku potkaisee kuraa silmille. Meillä naisilla kun tuntuu olevan tapana odotella määräämättömät ajat että toinen muuttuu, jotain uutta tapahtuu, kyllä se tästä..
Vaan toinenpa ei muutu, eikä hänen tarvitsekaan. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisen halua muuttaa henkilöä toisenlaiseksi. Ne piirteet joihin alunperin ihastuimme, halutaan muuttaa toisiksi. Vallan järjetöntä! Jos jotain haluaa muuttaa, peilistä näkyy se ainoa henkilö, jota pystyt muuttamaan.

Avoin suhde voi olla joissain tapauksissa oivallinen ratkaisu, miksi tyytyä yhteen? Ei tietenkään sovi mustasukkaisille ja omistushaluisille.

Ylös ojasta ja valtatielle!

Kaikki ei myöskään todellakaan roiku puhelimella kokoajan. Tapailu eikä parisuhde tarkoita mitään hiton symbioosia. Hitto että alkoi ahdistaa teidän miesten puolessa.