Mies mesettää vieraiden naisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mieras:
Suhteessa olevilla ihmisillä ei oo sopivaa olla sellasia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joita kumppani ei tunne. Ja se että pitää salailla eli klikata meseä kiinni on selkeä osoitus siitä että sopimattomilla teillä ollaan.
Ja tallu joka niin kiihkeästi tuota mesettämistä puolustat, teetkö itse samaa et jos miehes tulee huoneeseen niin sinä läppäät meseikkunaa äkkiä kiinni??

Mulla on mesessä ihmisiä joiden kertomat asiat ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle vaan ne pysyy mun ja kyseisten henkilöiden välisinä asioina. Jotkut niistä on miehiä ja jotkut varattuja.
Joten totta kai mä laitan meseikkunan kiinni jos siihen tulee ulkopuolinen silmäilemään. Ei ne asiat pysy yksityisinä jos ne jätetään jonkun toisen näkyville. :o

Eikä mesetuttuja välttämättä edes tavata koskaan IRL vaan niiden kanssa jutellaan vaan mesessä, ihan samalla tavalla kuin joidenkin ihmisten kanssa jutellaan vaikka keskustelupalstoilla.

ja muuten, yksikään mun mesessä olevista ihmisistä, miehistä tai naisista, ei ole ehdotellut mulle yhtään mitään sopimatonta koska tietävät että mä olen varattu. Joten ei se niin mene että jos jonkun kanssa juttelee mesessä, se automaattisesti tarkottaa jotain selän takana viriteltävää salasuhdetta tai mitään muutakaan vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sairaalloista mustasukkaisuutta:
Suhteessa olevilla ihmisillä ei oo sopivaa olla sellasia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joita kumppani ei tunne. Ja se että pitää salailla eli klikata meseä kiinni on selkeä osoitus siitä että sopimattomilla teillä ollaan.
Ja tallu joka niin kiihkeästi tuota mesettämistä puolustat, teetkö itse samaa et jos miehes tulee huoneeseen niin sinä läppäät meseikkunaa äkkiä kiinni??

Onko tämä joku laki vai? Kenelläkään ei ole oikeutta kieltää toisilta ystäviä - tai keskustelemasta jopa vieraiden ihmisten kanssa.

Ei tietenkää ole lakia :headwall: näin on mun elämässä ja jos se ei kumppanille sovi niin mononkuva takamukseen. Jos pitää salailla niin se on solong.
Toki sinä saat omassa elämässäsi olla vaikka minkälainen ovimatto, jos haluat :D

Omasta mielestäni kerroin oman näkemykseni, ehkä siitä tuli sitten kiihkeä puolustelu, en tiedä. Enää en käytä meseä/ICQ:ta (käyttääköhän icqta enää kukaan :D ) yhteydenpidossa miespuolisiin ystäviini, vaan puhun heidän kanssaan puhelimessa tai kirjoitan sähköpostia. Toisen heistä mieheni on kyllä tavannutkin, joten yhteydenpitoni heihin on täysin avointa suhteessa parisuhteeseeni, mutta asiat, joista keskustelen heidän kanssaan, ovat vain minun ja heidän välisiään.

Siis täh?? Kyllä minä ainakin mesetän monelle miespuoliselle tutulle/kaverille/ vanhalle tutulle jne, samoin mies samanmoisille naispuolisille tutuille/kavereille.

Siis eikö muka parisuhteessa teidän mielestänne saisi ollenkaan olla pelkkiä ystäviä toisesta sukupuolesta???

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
Siis eikö muka parisuhteessa teidän mielestänne saisi ollenkaan olla pelkkiä ystäviä toisesta sukupuolesta???

Tottakai, mäkin meen miespuoliselle kamulle yökylään kun lähden yksin reissuun mut se onkin eri asia ap:n tapaukseen nähden siinä että mies tietää faktat enkä ole yrittänyt valehdella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli sieltä mesestä ei noin vaan pimita satunnaisia ihmisiä ja ruveta niiden kanssa heittämään viestejä? Mies nimittäin väitti, että näin siellä tapahtuu ja hän ei ole koskaan aiemmin kyseisestä naisesta kuullut mitään vaan se otti mesessä häneen tuosta vaan yhteyttä... Arvatkaa, uskonko.

Juu ei ole mahdollista. Jomman kumman täytyy ensin saada toisen meseosoite ja sitten lisätä, ja toisen taas hyväksyä se lisäys.

Jos nyt kerran jo valmiiksi epäilet miehen valehtelevan, niin oletko ihan varma että kyseessä on tuntematon nainen kuten mies sanoo? Mese on hyvä keino pitää yhteyttä myös tuttuihin... Minulla on mesessä porukkaa exästäni vanhempiini ja kaikkea siltä väliltä, mutta ei yhtään tuntematonta (jostain chateista, treffipalstoilta jne kai noita tuntemattomia sinne bongataan)