mies luusaa joka viikonloppu baarissa naispuolisen kaverinsa kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiukku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiukku"

Vieras
Siinähän se tuli.. Vanha tuttu joka on taas ilmestynyt melko vahvasti miehen elämään..hassua et just kun on muutenki vähän parisuhde ongelmia.. Mies juoksee harvasen viikonloppu baariin ja aina saan kuulla ey saman muijan kanssa on taas istunt illan ja tämä tieto tulee sit yleensä sunnuntaina kun aikani tenttaan..

Joo oon varmaan inhottava mut mä en oikein enää hyväksy tuota, ymmärrän et joskus istutaan mut en enää tätä..

Ihan joka viikonloppu ollut nyt viime aikoina.. Kysyin jo suoraan et onks jotai sutinaa kun seura niin hyvin kelpaa mut ei kuulemma ole ja vaikka nimenomaan viime viikonloppunakin pyysin et ettis muuta seuraa niin siellähän ne taas oli ollut.. Vit***aa vaan tuollanen kun tuo tilanne on aina vielä sellanen et matkaa on välissä eikä siis koskaan tule edes yöks kotii joten mistäs hemmetistä minä tiiän mitä tekee ja missä on..

No joopa.... ehkä se nyt olis kova kovaa vaste ja vaatia edes vähän kunnioitusta omaa naista kohtaan.
Tai sit annat olla, tehköön mitä tehköön ja sinä kans.

Eivät ole koskaan seurustelleet, ainakaan minun tietoni mukaan.. Sitä kyllä mietin et eikai se mulle kertois olleensa sen kanssa jos jotai taka-ajatuksia olis? Tai mistä noista tietää..

Aattelin joka tapauksessa ens viikonloppuna heiluttaa kaulinta ja olla ilkee enkä päästä sitä baareilee, tarvi muuteenkaan perheellisen miehen hypätä kuppilassa kännäämässä joka viikonloppu..

Jos teillä ei ole lapsia, niin pakkaa kassisi ja lähde.

Jos on lapsia, niin koittakaa ehjätä.

Mulla on semmonen miespuolinen kaveri että jos tapaisin häntä baarissa, niin melko varmasti kävisi vanhanaikaisesti. En siis tapaa häntä käytännössä koskaan.

Niinpä niin.. Matkaa on useita kymmeniä kilometrejä joten ei tosiaan tule kotiin ennen seuraavaa päivää, yöpyy sukulaisellaan..mua niin lujaa syö ja tuo ei olevinaan ymmärrä et miks..

Naispuoliset ystävät ovat ok ja minusta ihan rikkauskin kun mies voi puhua heidän kanssaan asioista ja saada myös toisen naisen näkökantaa asioihin.
MUTTA en suostuisi siihen että joka vkl juostaan baarissa, ryypätään perheen yhteisiä varoja ja jos suhteessa on ongelmallinen aikakausi menossa niin miks hän viettää aikaansa toisen naisen kanssa kun nimen omaan teidän yhdessä pitäisi asioita korjata?

Sano miehelle että tunnet jatkuvasti jääväsi kakkoseksi jos tuon toisen naisen seura on tarjolla.

Yhteistyössä