H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huom:Ootko sä se sama jääenkeli kun rekisteröitynyt jääenkeli?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Se vie aikaa, se on likasta ........ ja se et seksi on yksinkertaisesti tosi noloa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Se vie aikaa, se on likasta ........ ja se et seksi on yksinkertaisesti tosi noloa :snotty:
Aikaavievää, likaista ja noloa. Voi äiree.
Harrastakaa suihkussa niin ei tarvi käydä suihkussa ennen ja jälkeen, eikä tarvi vaihtaa lakanoita jälkeenpäin. Tadaa, aikaavievyys ja likaisuus ratkaistu, tolle noloudelle onkin sit vähän vaikeempi keksiä ratkasua. Onhan se ny noloo, eihän siinä oo mitään luonnollista eikä sitä varmaan ees harrasta kun kaikki. Sun vanhempaskin on tehny sut silleen, miten noloo, yäk!
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja huom:Ootko sä se sama jääenkeli kun rekisteröitynyt jääenkeli?
en.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja huom:Ootko sä se sama jääenkeli kun rekisteröitynyt jääenkeli?
en.
Miksi sitten käytät sen nimimerkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja huom:Ootko sä se sama jääenkeli kun rekisteröitynyt jääenkeli?
en.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja huom:Ootko sä se sama jääenkeli kun rekisteröitynyt jääenkeli?
en.
No eipä tällä palstalla voi kukaan olla selvillä kaikista mahdollisista rekisteröidyistä nimimerkeistä. Naurettavan pikkumaista!
en.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Se vie aikaa, se on likasta ........ ja se et seksi on yksinkertaisesti tosi noloa :snotty:
Aikaavievää, likaista ja noloa. Voi äiree.
Harrastakaa suihkussa niin ei tarvi käydä suihkussa ennen ja jälkeen, eikä tarvi vaihtaa lakanoita jälkeenpäin. Tadaa, aikaavievyys ja likaisuus ratkaistu, tolle noloudelle onkin sit vähän vaikeempi keksiä ratkasua. Onhan se ny noloo, eihän siinä oo mitään luonnollista eikä sitä varmaan ees harrasta kun kaikki. Sun vanhempaskin on tehny sut silleen, miten noloo, yäk!
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Oon tullut siihen tulokseen, että kaikki ei edes halua haluta.
Sitten ne keksii tekosyitä sille, miksei seksiä voi harrastaa (kun on nää lapsetkin, ja mies on vuorotöissä...jne).
Miksei voi vaan rehellisesti todeta että ei nappaa enkä aio enää sellaista harrastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Essie, sun ongelma on huono itsetunto. Joka ilmeisimmin johtuu ylipainostasi. Veikkaanpa että sotkuisuus yms on vaan seurausta siitä et on edes joku syy miks ei voi harrastaa seksiä.
Sulla on vaihtoehtoja hoidattaa asia.
Ihan ensin hoida sun itsetunto kuntoon, vaikkapa laihduttamalla jos se auttaa asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Oon tullut siihen tulokseen, että kaikki ei edes halua haluta.
Sitten ne keksii tekosyitä sille, miksei seksiä voi harrastaa (kun on nää lapsetkin, ja mies on vuorotöissä...jne).
Miksei voi vaan rehellisesti todeta että ei nappaa enkä aio enää sellaista harrastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:On myös heitä jotka ihan oikeasti HALUAA HALUTA ja mutta joille ei se aito halu herää vaikka joka päivä laittelisi menemään.
silloin se ongelma vaan on usein jossain ihan muualla luin just seksissä. niiku tässäkin tullut esiin,ni voi olla itsetunto-ongelmia ( olen ruma lihava jne ) ,kontrollinmenetyksen pelkoa, fyysistä kipua yhdynnässä jne jne.sillon pitäs koittaa ne ongelmat hoitaa ensin kuntoon ja vasta sitten miettiä sitä itse seksiä.
ja sitten on joo sitäkin, että ei anneta itselle sitä rehellistä lupaa tosiaan, että hei nyt minua ei huvita yhtään ja se on OK. vaan tunnetaan syyllisyyttä, huonoutta,epäonnistumista,jos ei tee mieli. vaikka sekin on -ihan normaalia.
mulle tuli myös mieleen, että monella suhteen edetessä käy niin, että kun ei ne halut herääkään enää samalla tavalla kuin ihan suhteen alussa,niin heti aletaan puhumaan paniikissa haluttomuudesta jne ( en väitä että tässä ap:n jutussa olisi niin,mutta.. ) . kun siihen tarvitaan varmasti enempi sitä tahtoa ja halua -yritystä - jotta se kipinä löytyy.ei vain olkien kohatusta ja muotihokemaa "olen aseksuaali/frigidi" .
Alkuperäinen kirjoittaja kuinMyös:Tie onko ehäisypillereiden hormoneilla jotain tekemistä asian kanssa... Tällai mä olin vähä aatellu..