Mies lopettanut seksin pyytämisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jääenkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jääenkeli

Vieras
Tiedän että en ole mikään hirveän seksuaalinen ihminen kerran kahdessa viikossa riittää minulle. Tähän asti mies on halunnut lähes joka päivä mutta nyt on lopettanut kokonaan yritykset. A) joko raukka on kyllästynyt ruinaamiseen b) sillä on toinen tai c) hyväksynyt kohtalonsa. Ei edes katso minua enää sillä silmällä mitä aina ennen teki. juu ja tiedän että on ihan oma vika mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veikkaisin vaihtoehto a. Meillä minä haluan useammin, mies ehkä kerran kuussa. Olen lopettanut aloitteen tekemisen en jaksa enää tulla torjutuksi... :/

sen luulen olevan taustalla juu että ei jaksa enää torjutuksi tulemista :(

Nyt sun kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Jos mies torjuu, niin keskustelette asiasta. Seksi on parisuhteen suola. Olemalla aktiivinen saat miehen taas haluamaan sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Nyt sun kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Jos mies torjuu, niin keskustelette asiasta. Seksi on parisuhteen suola. Olemalla aktiivinen saat miehen taas haluamaan sinua.

mutta kun ei kiinnosta enkä tiedä mitä asialle voisi tehdä .

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä on ongelmasi:
Ole nyt tyytyväinen kun ei tarvi antaa sille,sitähän halusit.

Haluaisin antaa ja olen surullinen miehen puolesta.

Mä sain kerran hyvän neuvon: ei se järvi soutamalla kulu. Ensin pidin ihan vitsinä, mutta parisuhdeseksiin tuo on kyllä varsin oiva ohje. Vähän vastentahtoisestikin voi seksiä harrastaa, musta se on kuitenkin yleensä mukavaa, jos/kun vain tulee hommiin ryhdyttyä.

Tiedän että en ole mikään hirveän seksuaalinen ihminen kerran kahdessa viikossa riittää minulle. Tähän asti mies on halunnut lähes joka päivä mutta nyt on lopettanut kokonaan yritykset. A) joko raukka on kyllästynyt ruinaamiseen b) sillä on toinen tai c) hyväksynyt kohtalonsa. Ei edes katso minua enää sillä silmällä mitä aina ennen teki. juu ja tiedän että on ihan oma vika mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta :(

Ukollas on toinen nainen, täysin varma tieto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä on ongelmasi:
Ole nyt tyytyväinen kun ei tarvi antaa sille,sitähän halusit.

Haluaisin antaa ja olen surullinen miehen puolesta.

Mä sain kerran hyvän neuvon: ei se järvi soutamalla kulu. Ensin pidin ihan vitsinä, mutta parisuhdeseksiin tuo on kyllä varsin oiva ohje. Vähän vastentahtoisestikin voi seksiä harrastaa, musta se on kuitenkin yleensä mukavaa, jos/kun vain tulee hommiin ryhdyttyä.

No mut ei sitä seksiä kannata vasten tahtoaan harrastaa vaikka kuinka toinen kerjäis ja siitä kärsis syyllisyyttä. Siitä tulee sit vaan itselleen paha mieli.
Onhan siinä miehessäkin jotain vikaa jollet sä häntä halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Siis häh. Eikö seksiä voi antaa ellei toinen ruinaa?

No näinpä.

Helekutti. Jotain olennaista on mennyt ohi tämän 9 v kestäneen parisuhteen aikana.
Oon luullut että nainenkin voi aloitteen tehdä :o

voi tehdä mutta kun ei kiinnosta tehdä kuin kahden viikon välein.

Miten on erilaisia nämä sekihalut ihmisillä. Kuulostaa tyrmistyttävältä, et joku haluaa kerran kahdessa viikossa tai keran kuussa.Luulen että seksissä on jotain vikaa tai sitten ei toista oikeasti halua.
meillä on ihan toisenlainen rytmi. Rakastelemme ainakin kolme kertaa viikossa ja tää on ihan minimi.

No näinpä.

Helekutti. Jotain olennaista on mennyt ohi tämän 9 v kestäneen parisuhteen aikana.

No tee sitten, kahden viikon välein.

Tai muutenkin, vaikkei kauheasti kiinnostaisikaan, jos haluat tehdä miehesi onnelliseksi.

Haluttomuutta voi myös hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Miten on erilaisia nämä sekihalut ihmisillä. Kuulostaa tyrmistyttävältä, et joku haluaa kerran kahdessa viikossa tai keran kuussa.Luulen että seksissä on jotain vikaa tai sitten ei toista oikeasti halua.
meillä on ihan toisenlainen rytmi. Rakastelemme ainakin kolme kertaa viikossa ja tää on ihan minimi.

No näin se vain on. Ei ole mitään vikaa seksissä nautin kun sitä tehdään. miehessä ei ole mitään vikaa, treenattu kroppa eikä varustuksessakaan mitään vikaa ole. mutta ei vaan jostain syystä kiinnosta.

No näinpä.

Mulla on mennyt tuo asia ohi kohta jo 13 vuotta. Mut hei, ehkä me tajutaan se sit vaikka 15 vuoden kohdalla...:D

Mutta joo, vakavasti ottaen ymmärrän kyllä sen, että joillain saattaa tulla haluttomia kausia. Silloin mun mielestäni kuitenkin pitää pyrkiä aktiivisesti aukaisemaan tuota solmua selvittämällä itselleen, mistä se haluttomuus saattaa johtua ja esimerkiksi keskustelemalla miehen kanssa avoimesti asioista.

No näinpä.

Tai muutenkin, vaikkei kauheasti kiinnostaisikaan, jos haluat tehdä miehesi onnelliseksi.

no tuskin mieskään siitä nauttii jos makaan kuin lahna alla ja mies hoitaa hommat.

Ai kauheeta mitä otsikko sulla, karmea. "Mies lopettanut seksin PYYTÄMISEN" (?!!??!?!?! )

Jep. Mä oon sitä mieltä, että joskus on ihan hyvä harrastaa sitä seksiä vaikka ei mieli tekisikään, se on kuitenkin yleensä ihan kivaa kuitenkin. Ja sillä tekee ainakin sen halukkaamman onnelliseksi. Ja itsekin on yleensä onnellisempi kun puoliso on onnellinen, näin se menee.

Kauheeta kuvitella tilanne ettei oman miehen kanssa halut kohtais... Ylipäätänsä kamala tilanne, jos alussa haluja riittää ja sit toisella ne tyssää tykkänään. Ei siinä voi kun syyttää itseään että mitäs valitsit semmosen puolison :D

No näinpä.

no tuskin mieskään siitä nauttii jos makaan kuin lahna alla ja mies hoitaa hommat.

Saatko koskaan orgasmeja?Tuntuu käsittämättömältä että jos mies on hyvä ja taitava rakastaja ja nainen saa orgasmeja,hän ei haluaisi seksiä.

Miten sun nauttimattomuus on kiinni siitä, ruinaako mies enää vai ei?

Kai sä voit antaa sille kahden viikon välein, silloin kun sun tekee mieli?

Mä luulen, että ei kukaan mies loputtomiin jaksa ehdottaa seksiä, jos vastaus on aina "älä lääpi!".

Jos haluat haluta, löydät kyllä keinot.

Yhteistyössä