Muakin ex-mies repi hiuksista ja potki kamalassa kännissä. Löi myös nyrkillä takaraivoon, kun suojasin itseäni sikiöasennossa lattialla. Oli jälkeen päin todella järkyttynyt ja pahoillaan "anteeksi antamattomasta" teostaan. Mulle riitti se yksi kerta. Otin lapsen ja lähdin, jätin omistamani asunnon ja hankin vuokrakämpän, uudet huonekalut hankin kierrätyskeskuksesta, lastenvalvojalle heti aika kun mies vielä itse pöyristynyt teostaan eikä vielä vihainen erosta.
En kertonut kellekään väkivallasta, koska en halunnut miehelle vaikeuksia. Jälkeen päin mietin, olisiko pitänyt antaa vielä mahdollisuus, koska 10 vuoden suhteen aikana tuo oli ensimmäinen kerta. en olisi kuitenkaan ikinä voinut luottaa mieheen. En voi toista pyytää olemaan loppuelämää absolutistina JOS jotain tapahtuisi. Se teko mursi kaiken luottamuksen, ja toisaalta mulle olisi ollut ihan sama vaikkei toista kertaa olisi ikinä tullutkaan. En olisi ikinä pystynyt arvostamaan miestä samalla tavalla. Ja tämä oli hyvä mies ja kunnon isä, oikea futisisä ja hiekkalaatikon laidalla istuja. Ja arvostettu, pidetty poliisi ammatiltaan.