Mies löi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27276854]
Läpsäsy on aaaaaaivan eri juttu. Eli ei saa liioitella.[/QUOTE]

Eli toista ihmistä saa läpsäistä? No katsos kun mun mielestä ei. Toiseen ihmiseen ei saa kajota pikkusormellakaan, jos se kajoaminen tehdään vahingoittamistarkoituksessa; ei naiseen, ei mieheen, eikä lapseen.

Mutta joo, meitä on niin moneen junaan.

Muakin ex-mies repi hiuksista ja potki kamalassa kännissä. Löi myös nyrkillä takaraivoon, kun suojasin itseäni sikiöasennossa lattialla. Oli jälkeen päin todella järkyttynyt ja pahoillaan "anteeksi antamattomasta" teostaan. Mulle riitti se yksi kerta. Otin lapsen ja lähdin, jätin omistamani asunnon ja hankin vuokrakämpän, uudet huonekalut hankin kierrätyskeskuksesta, lastenvalvojalle heti aika kun mies vielä itse pöyristynyt teostaan eikä vielä vihainen erosta.

En kertonut kellekään väkivallasta, koska en halunnut miehelle vaikeuksia. Jälkeen päin mietin, olisiko pitänyt antaa vielä mahdollisuus, koska 10 vuoden suhteen aikana tuo oli ensimmäinen kerta. en olisi kuitenkaan ikinä voinut luottaa mieheen. En voi toista pyytää olemaan loppuelämää absolutistina JOS jotain tapahtuisi. Se teko mursi kaiken luottamuksen, ja toisaalta mulle olisi ollut ihan sama vaikkei toista kertaa olisi ikinä tullutkaan. En olisi ikinä pystynyt arvostamaan miestä samalla tavalla. Ja tämä oli hyvä mies ja kunnon isä, oikea futisisä ja hiekkalaatikon laidalla istuja. Ja arvostettu, pidetty poliisi ammatiltaan.

[QUOTE="vieras";27276930]Eli toista ihmistä saa läpsäistä? No katsos kun mun mielestä ei. Toiseen ihmiseen... [/QUOTE]

Ensiks, kun tuijottaa luuvitosta niin sun tai mun tai Paavin mielipiteillä ei ole mitään väliä. Eli niistä on turha selittää.

Toiseks, sun logiikassa on muutenkin tooooodella paljon parantamisen varaa. Sille ei voi mitään.

[QUOTE="vieras";27276987]Ensiks, kun tuijottaa luuvitosta niin sun tai mun tai Paavin mielipiteillä ei ole mitään väliä. Eli niistä on turha selittää.

Toiseks, sun logiikassa on muutenkin tooooodella paljon parantamisen varaa. Sille ei voi mitään.[/QUOTE]

Ensiks: en tajua tuosta yhtään mitään tuosta eka kohdasta.

Ja toiseks: onneksi ei ole koskaan tarvinnut miettiä, missä tilanteissa ihminen saa mua lyödä. Kukaan ei nimittäin ole koskaan sitä tehnyt. :)

Yhteistyössä