Mies löi minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Tai läppäisi kasvoille. Meillä tuli riitaa rahasta. Se alkoi sanomaan siitä, kuinka kallis silmäleikkaus minulle tehtiin. Sanoin että annan sille ne silmät takaisin ja sitten se löi. sen jälkeen se vielä töni ja huusi mulle että lyö vaan.

Kurja juttu :hug: :hug: Omat rahat on joskus ihan hyvä asia. ne voi laittaa vaikka silikonitisseihin tai huuli-implantteihin eikä toisella ole nokan koputtamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kurja juttu :hug: :hug: Omat rahat on joskus ihan hyvä asia. ne voi laittaa vaikka silikonitisseihin tai huuli-implantteihin eikä toisella ole nokan koputtamista.

tai niillä voi ostaa vaikka lisäpersettä itelleen. jos ei oma riitä...

aivoja niillä ei valitettavasti saa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
veä turpaan sitä. ja sitte lähet. ei tuommosta mätäpaskaa kannate katella. oikeesti.

Pahoinpitelyhän sekin olisi. Sairasta että naiselle oikeutetaan väkivalta miestä kohtaan. Todella ikävä juttu ep:lle, sitä en missään nimessä vähättele. Ihmettelen vain tuota yleistä 'nainen saa tehdä mitä vain' -asennetta.

Mun mies otti mua hiuksista kiinni ja meinas lyödä. Syy oli kuulemma mun, kun minä provosoin häntä. Mun provosointi oli sitä että sanoin hänelle vastaan...

aivoja niillä ei valitettavasti saa...
Ei saa, ei. Ainakaan sille toiselle osapuolelle. Mä olin talvella silmäleikkauksessa ja kyllä jos olisi joku alkanut jupista sen rahanmenon perään, olisin muussannut jupisijan silmät :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
ärsytitkö?löitkö itse?

mites toi ärsyttäminen tähän kuuluu

on tapauksia jossa toinen ärsyttää ja yllyttää et ei oo ihme jos läppää

mikään asia tai sanominen ei anna oikeutta lyödä!
Pistä se nyt nieluhus!!!

eikä tarvi ärsyttääkkään

nä pamauttaisin takas. ja toisaalta mua ei lyödä, ei edes sitä ekaa kertaa. tai no hyvähän se nyt on sanoa, mutta siis jos sen ekan kerran löis, ni kyllä äkkiä tietäis missä on ovi.

ärsytitkö?löitkö itse?

mikään asia tai sanominen ei anna oikeutta lyödä!
Pistä se nyt nieluhus!!!

eikä tarvi ärsyttääkkään

Mikäs pässi sä oikeet olet?
Toiseen ei käydä käsiksi vaikka kuinka ärsyttäis

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
veä turpaan sitä. ja sitte lähet. ei tuommosta mätäpaskaa kannate katella. oikeesti.

Pahoinpitelyhän sekin olisi. Sairasta että naiselle oikeutetaan väkivalta miestä kohtaan. Todella ikävä juttu ep:lle, sitä en missään nimessä vähättele. Ihmettelen vain tuota yleistä 'nainen saa tehdä mitä vain' -asennetta.

vittu. jos minnuu lyyään niin mie lyön takas! sillä oikeutuksella että minnuu on lyöty. piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
ärsytitkö?löitkö itse?

Silti se on pahoinpitelyä, väärin, laissakin kiellettyä.

NI ON MYÖS HENKINEN PAHOINPITELY..

Yhteistyössä