Mies löi minua.

• Viestiketjun aloittaja Pettymys
  • Ensimmäinen viesti
Pettymys
Olen raskaana 31 rv ja olemme yleensä viikot erossa työn takia. Tietysti sitä odottaa hellyyttä ja rakkautta viikonloppuna, kuin heikkopäinen.

Sitä pahemmalta tuntui henkisesti, kun mies on noin kova ja kylmä, että pystyy lyömään minua.

En voi ymmärtää. Hän ei ilmeisesti kykene rakastamaan minua?

:hug: ,nyt pois ja äkkiä,ihan oman ja vauvan turvallisuuden vuoksi.Mie ite oon eroa tekemässä justiin miehestäni,ei vaan pysty elämään narsistin kanssa jolta puuttuu täysin kaikki empatiakyvyt :ashamed:

ap
Katson nyt, miten hän reagoi, kun laitan tosissaan kovan kovaa vastaan. En aio hyväksyä väkivaltaa.
Hän pyysi aamulla anteeksi, mutta huomasin pian, ettei se ollut oikeaa katumista. Pilkka jatkui läpi viikonlopun :(
Liika kiltteys ei sovi narsistille. On laitettava rajoja.

En jäisi odottamaan toista kertaa. Olen pessimisti ja uskon, että jos pystyy lyömään kerran niin tekee sen myös toiste...
Suojele itseäsi ja vauvaasi ja lähde. Pakkaat tärkeimmät tavarat ja menet vaikka vanhempiesi tai ystäväsi luo aluksi. Joku ystäväsi voi käydä hakemassa loput tavarasi asunnostanne myöhemmin.
Jaksamisia!!! :hug:

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Katson nyt, miten hän reagoi, kun laitan tosissaan kovan kovaa vastaan. En aio hyväksyä väkivaltaa.
Hän pyysi aamulla anteeksi, mutta huomasin pian, ettei se ollut oikeaa katumista. Pilkka jatkui läpi viikonlopun :(
Liika kiltteys ei sovi narsistille. On laitettava rajoja.
Jos sitä mieltä olet, että persoonallisuushäiriöisen kanssa elelet, niin ero taitaa olla ainut ratkaisu. Narsistin lapsella on suuri vaara traumatisoitua.!

rrr
Olen läheltä seurannut narsistin kanssa suhteessa/avioliitossa elänyttä ja suosittelen sinulle lämpimästi, että lähdet ajoissa pois. Nyt kohteena olet sinä, mutta kohteeksi joutuu tulevaisuudessa lapsikin.

ap
Traumoja tulee joka tapauksessa. Yritän etsiä vähiten vaurioittavan polun. Hyvä on, että hän asuu jo työn vuoksi muualla. Lapsen turvallisuutta ajatellen on parempi, että pystyn valvomaan koko ajan, eli olemaan läsnä aina. Jos eroaisimme, joutuisin luovuttamaan lapsen kahdestaan isälleen säännöllisesti.

Joo
Haet apua etkä hyväksy miehen tekoja, ero luultavasti ainut ratkaisu koska mies ei kadu lyömistä, ja jos mies narsisti, ero ehdottomasti ainut ratkaisu.
Narsisti voi toimia niinkin että kääntää lapset näiden äitiä vastaan... Läheltä seuraamassani tapauksessa haukkui äitiä lapsille että tuosta akasta ei ole mihinkään...lapsetkin alkoivat uskoa näin!!

.
muakin mies löi kun olin raskaana. jäi hirveä mustelma mahan sivulle..:( jätin sitten miehen kun lääkäri huomasi mustelman oli pakko valehdella että oli pöydän kulmaan osunut. toinen mustelma tuli ksivarteen ja oli *puukäsi* monta päivää.!!! sen jälkeenkin löi monesti ja otti kurkusta kiinni..hajotti kodin tavarat..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Traumoja tulee joka tapauksessa. Yritän etsiä vähiten vaurioittavan polun. Hyvä on, että hän asuu jo työn vuoksi muualla. Lapsen turvallisuutta ajatellen on parempi, että pystyn valvomaan koko ajan, eli olemaan läsnä aina. Jos eroaisimme, joutuisin luovuttamaan lapsen kahdestaan isälleen säännöllisesti.
Miten niin joudut luovuttamaan? Se on lapsen oikeus tavata vanhempiaan, ei toisinpäin. Jos miehesi ei pysty pitämään huolta lapsesta, tapaamiset voidaan järjestää vaikka valvotusti.

Tuskin asia niin tulee kuitenkaan olemaan, että miehesi hakkaa lastanne sun selän takana.

ap
Mieheni on ihmisten silmissä niin herttainen ja kiltti hyvä isä, että mulla ei olisi mitään mahdollisuutta välttää lapsen luovuttamista isälle. Kukaan ei uskoisi minua. Kun minä itsekään en välillä voi uskoa hänestä mitään pahaa!
Tämä "ilkeys" tulee esille vain harvin ja niin ovelan peitellysti, että luulen joskus olevani itse se paha.

Yhteistyössä