mies livisti yläkertaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Miks sen pitää joka samperin päivä sinne mennä, joo tiiän että yläkerta ois pakko saada valmiiksi mut vois nyt vaikka yhen päivän olla meijän kanssa..nyt ois viel tosi nätti ilma.

Eilenki ilmotti 12 aikaan että lähtee yläkertaan ( heräs 11 jälkeen )

ja mä lähin sitten lasten kanssa kirppikselle ja sieltä äidin luokse..takas tulin 6 jälkee ja mies tuli just yläkerrasta, mut mitä tekee hän..istuu tietokoneella koko illan..sen piti laittaa sauna päälle ja kun sitä ei tapahtunu ni mä laitoin ja sitten odottelinki monta tuntii millon lähtis saunaan..lopulta nukahdin ja heräsin 1 aikaan ku mies kyseli että no mennäänkö saunaan...

Nyt se siis on taas tuolla yläkerrassa..saa nähä kauan menee tänään. esikko pitäis hakee mummolasta, ja kyselin lähtiskö mies mukaan..ei tullu juuta eikä jaata..eli siis tuskin lähtee mukaan ja sit mun on viel pakattava toi pikkuneitiki autoon, koska miehellä niin kiire ettei kerkee vahtia..

Kiitos ja anteeksi!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No ei se varmaan ikuisuusprojekti ole?! Sen nopeampaa se valmistuu, mitä ahkerammin sitä tekee. Mene kaveriksi!

en voi oikein tota 7kk vanhaa jättää yksin, ja toiseks siel on niin paljon puruu ja se pöllyy että mun keuhkot ei kestä.

juu tiiän, mut ois kiva jos pitäis ees yhen päivän niin että tekis perheen kanssa jotain ja jättäis koskematta tietokoneeseen.

ja kun tuo yläkerta on kohta purettu niin sitten ei voi tehdä yhtään mitään ennen kuin saadaan rahaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No ei se varmaan ikuisuusprojekti ole?! Sen nopeampaa se valmistuu, mitä ahkerammin sitä tekee. Mene kaveriksi!

en voi oikein tota 7kk vanhaa jättää yksin, ja toiseks siel on niin paljon puruu ja se pöllyy että mun keuhkot ei kestä.

juu tiiän, mut ois kiva jos pitäis ees yhen päivän niin että tekis perheen kanssa jotain ja jättäis koskematta tietokoneeseen.

ja kun tuo yläkerta on kohta purettu niin sitten ei voi tehdä yhtään mitään ennen kuin saadaan rahaa... :(

Siksi sanoin, kun meillä on ikuisuusprojekti tuolla ulkona. Mies ei vaan saa mitään aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Miksette voi mennä kaiki sinne, kaveriksi

kun siellä on purkuvaihe menossa ja purua on niin paljon että henkeen ottaa eikä eteensä nää. Ja lapsia vielä vvähemmän sinne veisin kun en itsekkään mene.. sitten vasta meen auttelemaan kun alkaa tämä kokoominen

Alkuperäinen kirjoittaja M:
En ymmärrä naisia joka valittavat kun miehet tekevät remonttia. Mies kokee että on perheelle hyödyksi ja silti maristaan.

no mähän just kirjotin että ois kiva kun vois edes viikossa yhden päivän pyhittää perheelle..joko hää on autotallissa tai yläkerrassa ja kun sisään tulee istuu tietokoneella, ja me muut ollaan menty jo paljon ennen nukkuu ennen kuin itse laittaa tietokoneen kiinni

ja siis tämä aloitus taas johtui siitä että oli pakko purkaa taas omaa oloaan kun mies ei ymmärrä..minä hoidan kodin ja lapset ja koiran 24/7. ja jos hiukan pyydän apua niin jo alkaa valitus ku hällä on netissä pahasti kaikki kesken, tai sitten vastaus on kohta joka tarkoittaa vähintään 2h ja lapset kun ei ymmärrä jos isältään jotain pyytävät ja vastaus on kohta, ja kuitenkaan mitään ei tapahu

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Eli ongelmia on paljon muitakin kun se yläkerrassa olo, aina väärin. Ei huomioi sua, auta lasten kanssa, on tietsikalla. Mitäs tuolla ees teet?

Kävin sille äskön viemässä kahvia, ja kysyin samalla että kauanko vielä menee että mentäis yhdessä hakemaan poikaa. aamulla siis tokas että on muutaman tunnin...no suuttui sitten mulle ja sano että tuu neidin kanssa ulos..hemmetti istunko tyhmänä tossa ulkona neiti huutaen vaunuissa ja palellaan ku mies sillon tällön tulee ulos ja pätkäsee pari puuta ja painelee takas.

sanoin sille sitte että asia ois ihan eri jos edes iltasin ois meijän kanssa mutta ku pitää olla tietokoneella eikä saa häiritä.

no kohta ku neiti herää ni puen sen päälle ja lähen hakemaan esikkoa kotiin. eipä tuu kiukuteltuu ku ei nää toista.
ja varmaan ollaan äipän luona muutama tunti.

ehkä se piristäis.

Voi teitä nuorikkoja! Mulla on kans vauva ja mies joka on aina pois mutta en mä siitä voi valittaa...semmonen se oli jo tavatessamme..toinen pitää hyväksyä semmoisena kun se on ja kaikista miehistä ei ole lapsien kanssa olemaan!Niin se vaan kuule on!! Vähän kun vanhenet tulet sen kyllä tajuamaan:)...mutta älkää enää tehkö lisää lapsia!!! Yksin sä joudut ne kuiteski hoitaan,eikä ole mikään helppo urakka! Voimia sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Voi teitä nuorikkoja! Mulla on kans vauva ja mies joka on aina pois mutta en mä siitä voi valittaa...semmonen se oli jo tavatessamme..toinen pitää hyväksyä semmoisena kun se on ja kaikista miehistä ei ole lapsien kanssa olemaan!Niin se vaan kuule on!! Vähän kun vanhenet tulet sen kyllä tajuamaan:)...mutta älkää enää tehkö lisää lapsia!!! Yksin sä joudut ne kuiteski hoitaan,eikä ole mikään helppo urakka! Voimia sulle!

tämä mies vain ei ole ennen ollut tämmöinen! ja juu tehään lisää lapsia..heinäkuussa laskettu.. mutta mua ei haittaa vaikka mun kanssa ei aikaa viettäiskään, lapsia säälin..varsinkin tuota 4v ku se niin tykkäis puuhailla isin kanssa..

mutta tää on nyt tänään aika kärvistettyä mun suusta kun oon niin väsyny. neiti heräili tunnin välein ja aamulla 7 aikaan oli ihan pirteenä, mut sit alko kiukuttelu ku oli niin väsyny. mies nukkui melkeen 12 , kyllä mäki joskus mielelläni nukkuisin, mutta en herättäny ukkoa vaan annoin nukkua.

mutta nyt meen soittamaan äidille. :wave:

Yhteistyössä