Mies läksi paikalliseen "parille" - veikkauksia monelta kotiutuu? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi teitä reppanoita, ootte te miehen itellenne valinneet. Raskaana ja kaikkea ja mies istuu pubissa kaiken viikonloppua!

Joo, onhan tuo tänä kesänä kerran käyny kaverinsa luona saunaillassa :)

Ja mammalle, parin kaverinsa kanssa lähti mutta jatkoille tuskin kun toisella kaverillaan huomenna työpäivä ja asuvat sen verran kaukana että ei rahat riitä taksiin - jätti nimittäin lompakon kotiin ja varautui vain 40 eurolla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi teitä reppanoita, ootte te miehen itellenne valinneet. Raskaana ja kaikkea ja mies istuu pubissa kaiken viikonloppua!

Joo, onhan tuo tänä kesänä kerran käyny kaverinsa luona saunaillassa :)

Ja mammalle, parin kaverinsa kanssa lähti mutta jatkoille tuskin kun toisella kaverillaan huomenna työpäivä ja asuvat sen verran kaukana että ei rahat riitä taksiin - jätti nimittäin lompakon kotiin ja varautui vain 40 eurolla ;)

No sitten se voi tulla jo hyvinkin tunnin kuluttua kotiin :)

Meillä kun mies lähtee "parille" niin valomerkkiin asti viipyy. Näin on. Mä itse en koskaan edes sano lähteväni "parille" kun tiedän, että innostun aina tanssimaan ja ottamaan siinä sivussa häppää, joten turha edes uskotella miehelle, että tulisin tunnin parin päästä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Varmaan sitten kun menee kiinni, varsinkin jos kavereita siellä, kenties soittaa ja pyytää jatkoillepääsemistäkin (ts.kerjää :whistle: )
:D

Onneks ei harrasta moista :) Useemmin mie oon se joka on soittanu ja kysyny että noutaisko miut JOS lähtisin :whistle:

No meiän ukko kun lähtee parille paikalliseen,niin jos tossa ysin-kympin maissa lähtee,ni viim. puol 12 on kotona. :laugh:
Vaan ei silti,saattaapi tietty osin johtua siitäkin et joutuu töihin herään yleensä 5-6 aamuna viikossa klo 03.45 ;)

No mies tosiaan lähti tuossa vajaa puolen yön kun laitoin tuon ekan viestin :) Hyvä kun ehti oven sulkea takanaan kun mie täällä tylsyyttäni naputtelin ;) kun kerrankin sain ko. aiheesta aloituksen tehdä. Äsken tuli viesti että "Porukkaa jonkin verran, ok menininki." :)

Yhteistyössä