Mies lähti!!!!Pää räjähtää kohta!!!:'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Me riidelemme koko ajan en jaksa enää tänään oli kaikist pahin päivää hän oli jopa väkivaltainen ja mun jalkaa sattu kovasti , sit hän vaan otti kaikki tavarat ja lähti sanoi että,,odottaa huomenna tulee avioero paperit,,muuten mull oli hänen takia koko odotus aika stressava vieläkin mietin voiko jotain tapahtua vauvan kans stresseista,ajatelin että synnytykseen jälkeen hän muuttuu mut ei,ehkä paras ratkaisu on avioero,mut mä pelkän jos hän ottaa lapsia pois......:'(

pientä syntymätöntä vauvaasi. Mies ei ole minkään arvoinen jos kohtelee naistaan huonosti, kertoo vain itsestään sen kuinka kypsymätön itse on.

Voimia jatkoon, pärjäät kyllä itsekin lapsesi kanssa.
Käy näyttämässä jalkaasi lääkärillä ja kerro miten vammasi tuli.
Näyttöä pahoinpitelystä niin lapsia ei sellainen henkilö helposti saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kira:
pientä syntymätöntä vauvaasi. Mies ei ole minkään arvoinen jos kohtelee naistaan huonosti, kertoo vain itsestään sen kuinka kypsymätön itse on.

Voimia jatkoon, pärjäät kyllä itsekin lapsesi kanssa.
Käy näyttämässä jalkaasi lääkärillä ja kerro miten vammasi tuli.
Näyttöä pahoinpitelystä niin lapsia ei sellainen henkilö helposti saa.
Kiitos sinulle,mä varma soitan sitten huomenna neuvolaan kerron kaikki!!!Ajatelen koko ajan vauvasta yritän olla stressamatta mut en vaan pystyy kun itku siltti tulee koko ajan,tunttu siiltä että ei ole enää voimia......raukka vauveli :'(

no ajatelkaa mitään vaa,jos teill menee kaikki hyvin se ei tarkoittaa että kaikilla on myös niin,ehkä tein virhee että kirjoitanut tänne, mut onneks että huomenna maanantai , sit puhun tästä neuvolassa mielummin

Voimia sulle ap! :hug: Älä välitä, tämä palsta on täynnä ajattelemattomia, rasistisia suomalaisia äitejä, jotka ei tosiaan tajua että huono suomenkieli voisi johtua asianomaisen ulkomaalaisuudesta...!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Voimia sulle ap! :hug: Älä välitä, tämä palsta on täynnä ajattelemattomia, rasistisia suomalaisia äitejä, jotka ei tosiaan tajua että huono suomenkieli voisi johtua asianomaisen ulkomaalaisuudesta...!! :headwall:
kiitos oot ihanaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
kiitos oot ihanaa!!!!

No eipä kestä! Yritän vaan pitää ulkomaalaisten puolia täällä ahdasmielisessä Suomessa...! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me riidelemme koko ajan en jaksa enää tänään oli kaikist pahin päivää hän oli jopa väkivaltainen ja mun jalkaa sattu kovasti , sit hän vaan otti kaikki tavarat ja lähti sanoi että,,odottaa huomenna tulee avioero paperit,,muuten mull oli hänen takia koko odotus aika stressava vieläkin mietin voiko jotain tapahtua vauvan kans stresseista,ajatelin että synnytykseen jälkeen hän muuttuu mut ei,ehkä paras ratkaisu on avioero,mut mä pelkän jos hän ottaa lapsia pois......:'(

Kannattaa tosiaan antaa eron tulla! Suomalainen paska joka on ottanut sinut piiakseen!
Mee lääkäriin, lasta ei saa! Pidä puolesi ja anna moisen rontin mennä, tällaisia nää suomalaiset! Alussa hyvää pataa mutta heti kun saatu omaksi eletään kun siat pellossa!

no itellä on isä ulkomaalainen ja isyyttä ei ol selvitetty sano mulle et hän on menos naimisiin ja vauva tulos ja hän ei ol halunnun lasta mun kanssa tosin ei se lapsen vika ol mut en tie uskallanko viel tehdä selvitystä kun tietää missä asun tai ainakin sen missä asuin ja en oo muuttanu pois sieltä et mitä mielt tiesi et ehkäsyä ei ollu

Yhteistyössä