Mies lähti 23.00, ei ilmoitusta vieläkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitten kun alan kyselemään niin mies sanoo, että minulla on sairas mieli ja kun minulla ei ole tekemistä niin keksin kaikkea tuollaista!

Tähän turvautuvat yleensä ihmiset jotka eivät anna itsestään ihan kaikkea parisuhteelle. Jos hän oikeasti pitäisi sinua sairaana, hän ITSE olisi jo ottanut jalat alleen. Nyt on sinun aika tehdä johtopäätöksesi. Sinuna minä ottaisin jalat alleni, sillä diagnooseja tulee hänen suustaan jatkossa luultavasti tihenevään tahtiin jos alat hänen mielestään liiaksi utelemaan asioista jotka sinunkin elämääsi vaikuttavat. Hänellä voi olla pelihimo rahaan, mutta se taitaa ulottua myös parisuhteeseen. Ja toimivaa parisuhdettahan ei pelaamalla luoda :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huoli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitten kun alan kyselemään niin mies sanoo, että minulla on sairas mieli ja kun minulla ei ole tekemistä niin keksin kaikkea tuollaista!

Tähän turvautuvat yleensä ihmiset jotka eivät anna itsestään ihan kaikkea parisuhteelle. Jos hän oikeasti pitäisi sinua sairaana, hän ITSE olisi jo ottanut jalat alleen. Nyt on sinun aika tehdä johtopäätöksesi. Sinuna minä ottaisin jalat alleni, sillä diagnooseja tulee hänen suustaan jatkossa luultavasti tihenevään tahtiin jos alat hänen mielestään liiaksi utelemaan asioista jotka sinunkin elämääsi vaikuttavat. Hänellä voi olla pelihimo rahaan, mutta se taitaa ulottua myös parisuhteeseen. Ja toimivaa parisuhdettahan ei pelaamalla luoda :(

oli muuten hyvä mielipide, varsinkin tuon sairas termin käyttäminen, noin se menee.

sun miehellä on ihan selvästi likaiset jauhot pussissa. selvitä asia nopeasti miehesi kanssa, en voisi ikinä uskoa luotettavaksi...kutsuu toisen nimellä, salakännykkä, ex paikkakunnalla....mitä vielä toivot löytäväsi...samasta sängystäkö heidät?

Alkuperäinen kirjoittaja Kauhistus:
sun miehellä on ihan selvästi likaiset jauhot pussissa. selvitä asia nopeasti miehesi kanssa, en voisi ikinä uskoa luotettavaksi...kutsuu toisen nimellä, salakännykkä, ex paikkakunnalla....mitä vielä toivot löytäväsi...samasta sängystäkö heidät?

No se toinen kännykkä ei ollut piilotettu multa ja tiesin mitä varten se oli tai siis prepaid-liittymä. Voin tietenkin kysyä asiaa häneltä uudestaan, mutta hän irtisanoi itsensä minusta kahdeksi päiväksi, koska ei jaksa kuunnella mun murheita ja pahaa oloa (no niitä kyllä on). Tietty laittaa miettimään, että miks just silloin kun aloin epäileen jotain, ei halua pariin päivään nähdä. Sanoin kyllä jo, että kaikki ei välttämättä ole normaalisti sitten parin päivän kuluttua. Esim. mun tunteet! Se toisen nimellä kutsuminenkin, no miehelläni on erikoinen huumorintaju ja vitsailee paljon. Siksi hälytyskellot eivät alkaneet soida kun kutsui mua exänsä nimellä. Nyt tietty kun lukee tästä netistä näitä kirjoituksia näyttää tilanne vähän omituiselta...Ja taidan sitten kulkea pumpulit korvissa tai jotain. Pelkään vain ihan hirveästi kun olen epäluuloinen ja tämä on vahvistettu toiseltakin taholta niin, että syytän häntä ihan turhaan ja sitten hän suuttuu ja jättää. Toisaalta tässä on aika paljon juttuja minkä takia voi epäillä. En kyllä pysty luottamaan häneen tai ehkä kehenkään mieheen, olen sen hänelle sanonut, mutta tää luottamuspula ei välttämättä johdu miehestäni...Tai sitten johtuu. Hirveetä kun ei saa mitään selkoa. En pysty ajattelemaan selkeästi.

En ikinä kehtais soittaa sen exälle koska jos ei oiskaan mitään olisin aivan todella nöyryytetty ja jos miehelle vielä selviäis tämä niin ei hyvä...Seuratakaan en viitsi koska menee jo vähän epätoivoiseksi ja mies vois saada selville. Voisin tietenkin tehdä joskus yllätyskäynnin hänen asunnolleen. Nainen jos sellaista on, voi olla joku muukin kuin exä.

Jos mies ei jaksa sun "murheita" tai sua muutenkaan ja "irtisanoutuu" susta pariksi päiväksi niin älä ihmeessä päästä sitä enää takaisin. Parisuhteessa otetaan toisenkin tunteet huomioon. Helppoa se ei ole mutta kyllä sinäkin ansaitsen oikean suhteen ja miehen joka oikeasti välittää ja sitoutuu.

Luonnehäiriöiselta kuulostaa ja karmivan tutulta. Eroa tuollaisesta, tiedän että on vaikeaa. Minä unohdin ihan, millaista on normaali elämä. Katoamisreissut kuuluvat yhden sairauden kuvaan, jos ovat toistuvia. Pelasta itsesi.

Jonkinlainen luonnehäiriö hänellä on, olen sen tiennyt jonkin aikaa. Omaa elämääni se ei ole paljon haitannut tai en ole huomannut kuin ehkä nyt. Itsekään en ole mikään helppo tapaus. Katoamisreissuja on ollut muutama kahden vuoden seurustelun aikana muistaakseni. Ymmärrän kyllä häntä kun joutuu kuuntelemaan minun negatiivisia ajatuksia joka päivä (vietämme paljon aikaa yhdessä), että haluaa olla vähän erossa, mutta ei sitä nyt voi itseään irtisanoa suhteesta silloin kun siltä tuntuu...Niin ja mulla on ihan sairaus jonka takia minulla on rankkaa ja hänellä on rankkaa sen vuoksi ja omien sairauksien kanssa. Että ei niin mustavalkoista...Jos saisin hänet peliriippuvuuden takia hoitoon niin usko parempaan huomiseen olisi helpompaa.

Joskus olen kyllä meinannut soittaa hänen exälleen (ei sille josta olen puhunut) jonka kanssa seurusteli 11 vuotta, että miksi erosivat (haluaisin kuulla hänen versionsa) sillä tuo narsistisuus tai luonnehäiriöisyys on käynyt mielessä..valitettavasti. Toisaalta yksitoista vuotta on pitkä aika olla yhdessä ja jos mies olisi ollut hänelle hirveä eikö joku tai itse nainen olisi huomannut ja suhde loppunut aikaisemmin?

Itse olen ollut liian sinisilmäinen ja luottanut poikaystävääni. Pettävä paskiainen siitä paljastui. Ei pitäisi näköjään kenenkään luottaa... Olkaa varovaisia naiset ettei teitä huijata. Minäkin ajattelin että mieheni on luotettavin ihminen maan päällä. Varsinkin jos vielä pelihimo, kertoo ettei selkärankaa ole. Oma miehenikin oli pelihimoinen, raha-asiat aina päin persettä.

Siis normaalissa terveessä suhteessa ei kadota mihinkään ja olla ilmoittelematta sijainneistaan.PISTE. Tämän pitäis jos herättää sut.
Ei edes vaikka olisi pelihimo. Älä jankkaa mieheltäs vastauksia eikä tarvi tosiaankaan lähtä edes seuraamaan - koita nyt itse herätä näkemään tilaanne - se ei hyvältä kyllä näytä!

Tiedän, että ongelmia on, mutta jos niihin voi löytyä parannuskeino niin en heti lähde suhteestani. Tarkkailen sitä ja omaa oloani tästä eteenpäin tarkemmin, koska en tosiaan halua kärsiä ajoittain paljonkin, mutta tässä suhteessa kummallakin on ongelmia. Minulla mielenterveysongelmia. (Ollut ennen mieheni tapaamista). Miehellä aikuisiän hoitamaton adhd ja kummallakin kai persoonallisuushäiriö joten ei voi olla helppoa. Mies on suostunut jonkinlaiseen terapiaan hänen adhd:eensa kestämisestä. Hoitamaton adhd on aiheuttanut hänelle ongelmia, mutta siitä en ole varma tajuaako hän itse kuinka paljon...

Noita katoamistemppuja on ollut mielestäni yhteensä kolme kahden vuoden ajalta, en nyt vähättele mieheni käytöstä, mutta kun elämä ei ole niin mustavalkoista...

Yhteistyössä