mies lähtee baariin ja mulla on TYLSÄÄ.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
viisut ei kiinnosta, lapsi on mummulla ja koirakin nukkuu.. :|

hitto mua ärsyttää kujn toi taas lähtee vaikka olen sille sanonut että haluaisin olla sen kaa kotona kun lapsikin on yön pois, oltais vaan.. mut ei tietenkään. pitäähän sitä baariin päästä |O :ashamed:

Miun piti tänää lähtee juhlimaan synttäreitäni jokusella sidukalla ja iltaa istumaan kamujen kanssa, ni anoppipa tuossa sitten soitti miehelle, et kun ovat yksissä häissä, et voisko mies yöllä kuskata ne kotio ja mies sitte suostu... Joten miulta jäi juhlimiset väliin, ku pitää olla pojun kanssa kotona, ku mies lähtee kuskiks... :/

Minunkin mies lähti hetki sitten.. Mutta itse ainakin nautin näistä hetkistä.. Nyt istun vielä tässä, kun söin hiukan iltapalaa, sitten ajattelin painua peiton alle lukemaan hyvää kirjaa..
Kerrankin saa vain olla rauhassa! Toivon todella, että vauvakin nukkuu aamulla pitkään.. Itsekin saisi sitten nukkua, mies tulee vasta joskus aamupäivästä ja esikoinen nukkuu taatusti niin kauan kuin hänen antaa.. Saisi rauhallisen aamunkin tässä samalla!

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
viisut ei kiinnosta, lapsi on mummulla ja koirakin nukkuu.. :|

hitto mua ärsyttää kujn toi taas lähtee vaikka olen sille sanonut että haluaisin olla sen kaa kotona kun lapsikin on yön pois, oltais vaan.. mut ei tietenkään. pitäähän sitä baariin päästä |O :ashamed:

kuulostaa tutulta,valitettavasti..

Yhteistyössä