Mies lähdössä risteilylle

  • Viestiketjun aloittaja Ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti
köhöm
ymmärrän ap:ta. Itsekkin hyppisin seinille ja söisin kynnet vaikka meillä on ihana avioliitto. Mieheni on NIIN hyvännäköinen että jos siellä joku seksipommi alkais flirttaan sille niin.. taidan vissiin aliarvioida miestäni.. hävettää..
 
vieras
Miksi tää risteily on niin kirosana monelle? Ei siellä laivalla petetä... just viikonloppuna olin työporukan kanssa (naisia+miehiä, ilman puolisoa) , eikä KUKAAN PETTÄNYT!!! Siis jos haluaa pettää puolisoansa, niin onnistuuhan se muualla. Ja sitten naurattaa nää jutut, et ku on niin villiä menoa siellä laivalla. Ihan normaalia pikkujoulumeininkiä mun mielestä oli, mitä ravintoloissa. Se pettää, joka niin haluaa. EI RISTEILY LISÄÄ PETTÄMISTÄ!!! Luota ap mieheesi.
 
EIIIII!!!
Voi hyvät hyssykät sentään mikä soppa!! Siis nyt järki käyttöön! Mitä järkeä sitä on itseään kiduttaa parisuhteessa, jossa pelkaa koko ajan miehen pettävän?!?!? Voihan se mies löytää ruokakaupastakin uuden naisen jos haluaa semmoisen löytää! Kyseessä on TYÖasia. Haluatko mielummin, että miehesi makaa kotona työttömänä?!?! Pakkaa Ap oikeasti ne kamasi ja anna miehellesi parempi elämä. Eihän sua voi kukaan jaksaa jos olet noin vainoharhainen!
 
minä
Mielestäni täällä on ennenkin tuumailtu näitä risteilyasioita,onko se jotenkin yleinen käsitys että risteilyillä petetään enemmän kuin muissa tilanteissa?En ymmärrä oikein näitä ettei miestä haluta päästää lähtemään,siis eihän pettämiseen risteilyä tarviat!Itselläni ei ole ikinä risteilyillä tullut mieleenkään pettää miestäni ja olisin todella ihmeissäni jos mieheni ei päästäisi minua menemään tai minä häntä.
 
vierailija
kun mun mies käy risteilyllä, niin mä murjotan sille lähinnä siksi kun mä joudun sitten yksin pyörittämään koko perhettä ja koska mä en koskaan pysty irrottautumaan täältä ite vastaaville reissuille. mutta ei mulle kyllä oo pieneen mieleenkään tullu että murjottaisin siksi, että se IHAN VARMANA pettää mua siellä tai jos ei petä niin ainakin suunnittelee tai jos ei suunnittele niin sitten joku vosu varmaan sitä siellä kattelee sillä silmällä... voi kyynel taas tätä palstalaisten elämää kun se on niiiiiiin hankalaa...
 
ei voi uskoa todeksi enää..
Siis onko tää sun ukkos ramapannu työmatkoilla ja joka kerta käynny sohasee jotain toista naista? Sitte ymmärrän omalla tavalla pelon, mutta kuitenkaan en sitä miksi hittoo sie sellasta häntäheikkii kattelet ja teet lisää lapsia????
 
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Tässä näkee sen mitä yritin aiemmin sanoa. Elämäntilanteet ovat ihmisillä erilaisia. Kysymys, jos mies on "ansainnut" omilla teoillaan luottamuspulan niin eikö pelisäännöt ole vähän erilaiset kuin normisuhteessa? Ja sinänsähän mua ei haittaa ajattelevat työkaverit sitten ihan mitä tahansa, koska mieheni oli ja on sinut asian kanssa. Mies yrittää tehdä kaikkensa, jotta minun olisi helpompi selvitä tästä tilanteesta eteenpäin ja perhe ei hajoaisi.

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella. Tokihan vaihtoehtona olisi minullakin ollut erota, mitä moni täällä palstalaisista kehottaa tehdä pettämisten jälkeen. Mutta me valitsimme yhdessä tien, että yritämme korjata luottamuspulan. Jos risteilyt ja muut jää poikamiesporukassa väliin tai minä olen mukana, niin se on pieni hinta siitä, että yritämme rakentaa avioliittomme uudelleen normaaliksi.
Noh, sä teet, mitä haluat, mutta.... Ex petti aikoinaan minua, ja ikinä, koskaan, en olisi itseäni nolannut, tunkemalla mukaan jollekin työreissulle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Tässä näkee sen mitä yritin aiemmin sanoa. Elämäntilanteet ovat ihmisillä erilaisia. Kysymys, jos mies on "ansainnut" omilla teoillaan luottamuspulan niin eikö pelisäännöt ole vähän erilaiset kuin normisuhteessa? Ja sinänsähän mua ei haittaa ajattelevat työkaverit sitten ihan mitä tahansa, koska mieheni oli ja on sinut asian kanssa. Mies yrittää tehdä kaikkensa, jotta minun olisi helpompi selvitä tästä tilanteesta eteenpäin ja perhe ei hajoaisi.

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella. Tokihan vaihtoehtona olisi minullakin ollut erota, mitä moni täällä palstalaisista kehottaa tehdä pettämisten jälkeen. Mutta me valitsimme yhdessä tien, että yritämme korjata luottamuspulan. Jos risteilyt ja muut jää poikamiesporukassa väliin tai minä olen mukana, niin se on pieni hinta siitä, että yritämme rakentaa avioliittomme uudelleen normaaliksi.
Noh, sä teet, mitä haluat, mutta.... Ex petti aikoinaan minua, ja ikinä, koskaan, en olisi itseäni nolannut, tunkemalla mukaan jollekin työreissulle.
Helppohan se on muiden tuomita varsinkaan kun ei ole elänyt vastaavanlaisessa tilanteessa. Mua ei hirveästi nappaa se mitä muut ajattelee kun on kyse omasta jaksamisesta, mielenterveydestä ja ennen kaikkea elämästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Helppohan se on muiden tuomita varsinkaan kun ei ole elänyt vastaavanlaisessa tilanteessa. Mua ei hirveästi nappaa se mitä muut ajattelee kun on kyse omasta jaksamisesta, mielenterveydestä ja ennen kaikkea elämästä.
Juurihan sanoin, että olen elänyt vastaavassa tilanteessa. Mutta tuskin sun mielenterveytes ainakaan paranee, kun jatkuvasti joudut murehtia, mitä ukkos tekee?
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Tässä näkee sen mitä yritin aiemmin sanoa. Elämäntilanteet ovat ihmisillä erilaisia. Kysymys, jos mies on "ansainnut" omilla teoillaan luottamuspulan niin eikö pelisäännöt ole vähän erilaiset kuin normisuhteessa? Ja sinänsähän mua ei haittaa ajattelevat työkaverit sitten ihan mitä tahansa, koska mieheni oli ja on sinut asian kanssa. Mies yrittää tehdä kaikkensa, jotta minun olisi helpompi selvitä tästä tilanteesta eteenpäin ja perhe ei hajoaisi.

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella. Tokihan vaihtoehtona olisi minullakin ollut erota, mitä moni täällä palstalaisista kehottaa tehdä pettämisten jälkeen. Mutta me valitsimme yhdessä tien, että yritämme korjata luottamuspulan. Jos risteilyt ja muut jää poikamiesporukassa väliin tai minä olen mukana, niin se on pieni hinta siitä, että yritämme rakentaa avioliittomme uudelleen normaaliksi.
Noh, sä teet, mitä haluat, mutta.... Ex petti aikoinaan minua, ja ikinä, koskaan, en olisi itseäni nolannut, tunkemalla mukaan jollekin työreissulle.
Helppohan se on muiden tuomita varsinkaan kun ei ole elänyt vastaavanlaisessa tilanteessa. Mua ei hirveästi nappaa se mitä muut ajattelee kun on kyse omasta jaksamisesta, mielenterveydestä ja ennen kaikkea elämästä.

Jos itse miettisin itseni sinun asemaan, niin menemällä mukaan en ainoastaan pilaisi mieheni iltaa, vaan myös miehen työkavereiden, jotka kuvittelivat lähtevänsä poikaporukalla pitämään hauskaa!


 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Helppohan se on muiden tuomita varsinkaan kun ei ole elänyt vastaavanlaisessa tilanteessa. Mua ei hirveästi nappaa se mitä muut ajattelee kun on kyse omasta jaksamisesta, mielenterveydestä ja ennen kaikkea elämästä.
Juurihan sanoin, että olen elänyt vastaavassa tilanteessa. Mutta tuskin sun mielenterveytes ainakaan paranee, kun jatkuvasti joudut murehtia, mitä ukkos tekee?
Mä voisin heittää villin arvauksen että et. Tuskin moni muukaan. Harva saa terapeutin mukaan vakavan trauman aiheuttamia oireita pettämisestä. Mutta mun tilanteessa ymmärsi täysin miksi. Mä olisin onnellinen jos ois käynyt kerran tai kaks kännipäissään jotain tekemässä.

Terapian avulla yritetään saada trauma pois - kyseessä omasta tahdosta riippumaton reaktio (paniikkihäiriön kaltainen oireisto) tilanteisiin jotka muistuttavat menneisyydestä. Laukaisevia tekijöitä nämä reissut. Hoidon avulla tervehdyn joskus. Yrityksistä huolimatta en pysty vielä estämään näitä kohtauksia. Toki edistystä on, että "kohtaukset" iskee enää vain poikamiesiltoina. Arkielämän kohdalla on päästy jo eroon näistä ja onneksi ei elämä ole pelkkää juhlaa vaikka monta kertaa kuukaudessa.
 
kun oltiin risteilyllä 18 vuotiaina mun kaverinkans se bongas sieltä miehen joka oli raskaanaolevan vaimonsakans siellä. mies oli meidänkans illan ja kävi nussimassa kaveriani. se että se oli siellä naisensakans ja oli viä raskaana selvis meille busissa kun lähettiin kotiopäin..sattumalta oli pirkanmaalta. ja myöhemmin selvis että se on pannut paksuksi myös erään naisen vaikka on naimisissa. kamala mies. toivon syvästi että oma mussukkani on luottamukseni arvoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Tässä näkee sen mitä yritin aiemmin sanoa. Elämäntilanteet ovat ihmisillä erilaisia. Kysymys, jos mies on "ansainnut" omilla teoillaan luottamuspulan niin eikö pelisäännöt ole vähän erilaiset kuin normisuhteessa? Ja sinänsähän mua ei haittaa ajattelevat työkaverit sitten ihan mitä tahansa, koska mieheni oli ja on sinut asian kanssa. Mies yrittää tehdä kaikkensa, jotta minun olisi helpompi selvitä tästä tilanteesta eteenpäin ja perhe ei hajoaisi.

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella. Tokihan vaihtoehtona olisi minullakin ollut erota, mitä moni täällä palstalaisista kehottaa tehdä pettämisten jälkeen. Mutta me valitsimme yhdessä tien, että yritämme korjata luottamuspulan. Jos risteilyt ja muut jää poikamiesporukassa väliin tai minä olen mukana, niin se on pieni hinta siitä, että yritämme rakentaa avioliittomme uudelleen normaaliksi.
Noh, sä teet, mitä haluat, mutta.... Ex petti aikoinaan minua, ja ikinä, koskaan, en olisi itseäni nolannut, tunkemalla mukaan jollekin työreissulle.
Helppohan se on muiden tuomita varsinkaan kun ei ole elänyt vastaavanlaisessa tilanteessa. Mua ei hirveästi nappaa se mitä muut ajattelee kun on kyse omasta jaksamisesta, mielenterveydestä ja ennen kaikkea elämästä.

Jos itse miettisin itseni sinun asemaan, niin menemällä mukaan en ainoastaan pilaisi mieheni iltaa, vaan myös miehen työkavereiden, jotka kuvittelivat lähtevänsä poikaporukalla pitämään hauskaa!
Mä en pilannut kyllä kenenkään iltaa.. Ja kaikista vähiten oman ukkoni ;) Laiva on iso paikka ja oli sielä muutama muukin emäntä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
kun oltiin risteilyllä 18 vuotiaina mun kaverinkans se bongas sieltä miehen joka oli raskaanaolevan vaimonsakans siellä. mies oli meidänkans illan ja kävi nussimassa kaveriani. se että se oli siellä naisensakans ja oli viä raskaana selvis meille busissa kun lähettiin kotiopäin..sattumalta oli pirkanmaalta. ja myöhemmin selvis että se on pannut paksuksi myös erään naisen vaikka on naimisissa. kamala mies. toivon syvästi että oma mussukkani on luottamukseni arvoinen.
Tais olla sellainen alfauros? Kyllä ne naiset aina lankee!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Mä voisin heittää villin arvauksen että et. Tuskin moni muukaan. Harva saa terapeutin mukaan vakavan trauman aiheuttamia oireita pettämisestä. Mutta mun tilanteessa ymmärsi täysin miksi. Mä olisin onnellinen jos ois käynyt kerran tai kaks kännipäissään jotain tekemässä.

Terapian avulla yritetään saada trauma pois - kyseessä omasta tahdosta riippumaton reaktio (paniikkihäiriön kaltainen oireisto) tilanteisiin jotka muistuttavat menneisyydestä. Laukaisevia tekijöitä nämä reissut. Hoidon avulla tervehdyn joskus. Yrityksistä huolimatta en pysty vielä estämään näitä kohtauksia. Toki edistystä on, että "kohtaukset" iskee enää vain poikamiesiltoina. Arkielämän kohdalla on päästy jo eroon näistä ja onneksi ei elämä ole pelkkää juhlaa vaikka monta kertaa kuukaudessa.
Onnea vaan yritykselle....

 
Ymmärrän ap:tä
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Aika outoa, että puoliso ei saisi mennä risteilylle! Meillä sekä minä että mieheni teemme molemmat työmatkoja ulkomaille, joskus parikin viikkoa kestäviä. Ei tulisi kuulonkaan sanoa miehelle että et voi mennä kun mä tulen mustasukkaiseksi. Hankkikaa oma ura ja elämä niin ei tarvitse toisen menemisiä noin tarkkaan kytätä!
No mun mielestä työmatkat on eri asia kuin hupimatkat=risteilyt, johon on keksimällä keksitty jotain ohjelmaa tunniksi pariksi ja loput on juhlimista...

En haluaisi, että mun mies menee risteilylle ilman mua, olen nähnyt ne munahaukat tositoimissa niin monet kerrat laivalla... yök. Ja monen ukkomiehen olen nähnyt sortuvan sikailuun, josta ei ikinä olis uskonut.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Munahaukat tositoimissa.. :LOL: Hei eihän niitä olisi, jos ei olisi näitä "sortuvia miehiä", jotka ei osaa vastustaa kiusausta.. :whistle:
Mietin ihan samaa. Ja nää jotka pettää, niin tuskinpa niitä joutuu ihan äärimmäisyyksillä houkutella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Munahaukat tositoimissa.. :LOL: Hei eihän niitä olisi, jos ei olisi näitä "sortuvia miehiä", jotka ei osaa vastustaa kiusausta.. :whistle:
Mietin ihan samaa. Ja nää jotka pettää, niin tuskinpa niitä joutuu ihan äärimmäisyyksillä houkutella :D
Ei minuu ainakaan ole tarvinnu, jos olen päättäny hypätä vieraaseen sänkyyn ni kyllä mie ite olen sen kiinnostavan sedän tykö tassutellu.. Et kröhöm.. Eikö sen kolmannen osapuolen haukkuminen ja mollaaminen ala jo riittämään.

Eikä ne munahaukat onnistu jos se "houkuteltava" kieltäytyy.. :whistle:
 
Terhikki
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja musta tuntuu että mies on epäreilu mua kohtaan. Se on niin helppoa tuo meneminen sille, itse hoidan lapsen kotona ja maha pystyssä kannan sille toista. Eipä sekään ajattelu mua, kun niillä on töistä kaiken maailman kissanristiäisiä JOKA VIIKKO. Ja tottakai, kaikkiin on pakko mennä. Musta tää alkaa olla aika epänormaalia ja outoo jo työnantajan puoleltakin. Aina pitää olla keksimässä jotain menemistä.

Miehelle olis oikein kun sais opetuksen siitä, että uskallan ottaa ja lähteä. Siinä miettisi reissuiltaan tullessa että missä kaikki on.
Ei oo käyny mielessäs, että ehkä miehes haluaa, niihin kaiken maailman kissanristiäisiin. Niin ei tarvi olla sun ristikuulusteltavana kotona.

Ja voin kuule ihan kokemuksesta sanoa, että ei tää yh:na olo, mitään erityistä herkkua ole!
Mistä tekin tiedätte, millainen suhde ap:lla on ja ristikuulusteleeko hän miestään vai ei... ihmellistä asenteellisuutta...

Mä saattaisin tehdä saman tempun kuin AP vastaavassa tapauksessa. Jos olisin raskaana ja ukko hyppäis joka viikko jossain "pakollisissa" illanvietoissa ja vielä lähtis risteilylle, vaikka tietäis minun pahoittavan siitä mieleni, saattaisin tehdä saman tosiaan.
 
Nala
[/quote]

No, risteily ja kapakka on eri asia. Kuten aiemmin kirjoittelin, niin mieheni joutuu edustaa työpaikkansa takia lähes joka viikko näissä kosteissa edustustilaisuuksissa ja saunailloissa. Niissä kulkee, mutta pelisääntöinä on viimesen pilkun jälkeen kotiin eikä jatkoile. Risteilyt, ulkomaanmatkat ym itsekseen on poissuljettuja.

Mun miehellä on vaihtoehto, lähteä kävelemään. Mutta jostain syystä ei sitä halua. Ymmärtää sen, että vanhat tapahtumat ovat todella arkoja paikkoja enkä vielä pysty käsittelemään poikamiesreissuja varsinkaan kun näillä reissuilla on se aiempi pettäminen aina tapahtunut ja enemmän kuin kerran tai kymmenen. En koe, että minä olen ainoa jonka pitää tehdä töitä suhteen onnistumisen suhteen vaan myös toisen pitää aktiivisesti auttaa pääsemään yli näistä. Elämä on mennyt kolmessa vuodessa paljon eteenpäin ja valoakin näkyy jo tunnelinpäässä, kiitos mahtavan parisuhdeterapeutin.
[/quote]

Olet kyllä melkoinen, kun olet ukkosi pitänyt tuollaisen pettämisrumban jälkeen, hatunnosto! (=

Ei sun tarvi täällä näille vapaa-ajattelijoille puolustella teidän parisuhdettanne, käsittämätön lynkkausmieliala täällä meneillään... mitä muut voi tietää toisten parisuhteista ja mitkä asiat ovat johtaneet minkäkinlaiseen toimintatapaan... Älä välitä noista tuomitsijoista, minä toimisin asemassasi ihan samoin, tsemppiä! (=

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Tässä näkee sen mitä yritin aiemmin sanoa. Elämäntilanteet ovat ihmisillä erilaisia. Kysymys, jos mies on "ansainnut" omilla teoillaan luottamuspulan niin eikö pelisäännöt ole vähän erilaiset kuin normisuhteessa? Ja sinänsähän mua ei haittaa ajattelevat työkaverit sitten ihan mitä tahansa, koska mieheni oli ja on sinut asian kanssa. Mies yrittää tehdä kaikkensa, jotta minun olisi helpompi selvitä tästä tilanteesta eteenpäin ja perhe ei hajoaisi.

Se mikä toimii toisella ei toimi toisella. Tokihan vaihtoehtona olisi minullakin ollut erota, mitä moni täällä palstalaisista kehottaa tehdä pettämisten jälkeen. Mutta me valitsimme yhdessä tien, että yritämme korjata luottamuspulan. Jos risteilyt ja muut jää poikamiesporukassa väliin tai minä olen mukana, niin se on pieni hinta siitä, että yritämme rakentaa avioliittomme uudelleen normaaliksi.
Noh, sä teet, mitä haluat, mutta.... Ex petti aikoinaan minua, ja ikinä, koskaan, en olisi itseäni nolannut, tunkemalla mukaan jollekin työreissulle.
No KYLLÄPÄ sinä olet SUURI ja IHMEELLINEN, kun et IKINÄ ole itseäsi nolannut, edes tunkemalla työreissulle. Ehkä ois kannattanut kuitenkin, niin et olis nyt yh...? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nala:
Olet kyllä melkoinen, kun olet ukkosi pitänyt tuollaisen pettämisrumban jälkeen, hatunnosto! (=

Ei sun tarvi täällä näille vapaa-ajattelijoille puolustella teidän parisuhdettanne, käsittämätön lynkkausmieliala täällä meneillään... mitä muut voi tietää toisten parisuhteista ja mitkä asiat ovat johtaneet minkäkinlaiseen toimintatapaan... Älä välitä noista tuomitsijoista, minä toimisin asemassasi ihan samoin, tsemppiä! (=
Kiitos sanoistasi. Sen verran pitää korjata, että en yritä puolustella omia toimiani. Yritän vaan saada ihmiset ajattelemaan juuri niinkuin sanoit. Kaikki asiat eivät ole niin kuin itsellä, joten ei pidä tuomita helposti muita jotka käyttäytyvät "erikoisesti". Harva tietää täysin mitä jonkun perheen sisällä tapahtuu. Itse olen mieheni kanssa sinut tämän tilanteen kanssa ja se on tärkeintä.
 
sussu
Päättikö ap:n mies lähteä,vaikka ap on kiristänyt,uhkaillut erolla
ym. yhtä lapsellista...???
Vai laitoitko kettingillä patteriin kiinni,muista antaa vettä
ettei kuihdu,paitsi jos asutte Nokialla...
 

Yhteistyössä