Mies kysyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ollut nykyisessä duunissani 6 kuukautta. Yhden viehättävän naisen kanssa synkannut alusta alkaen hyvin. Minä olen 32-vuotias, nainen 28v. Sinkkuja molemmat. Jäin viime perjantaina kesälomalle (vain viikko, koska olen ollut vain niin lyhyen ajan) ja rohkaisin mieleni kysyen naista "kesälomaoluelle". Naisella ei nyt kesäloma alkanut vaan hänellä oli siitä 2 viikkoa alkukuusta ja sitten toiset kaksi viikkoa mun loman jälkeen.

No nainen tuli mukaan ja ilta sujui rattoisasti. Sitten ehdotin hiukan mutkan kautta, että "meille vai teille". Päädyttiin sitten hänen luo (asui lähempänö). Siellä sitten ilta jatkui hyvän viinin, musiikin ja keskustelun merkeissä. Sitten oli tarkoitus (ysin maissa) lähteä vielä terassille paikalliseen. Tässä vaiheessa päätin lähestyä vähän selkeämmin (ja seksuaalisemmin). Olin varoivainen, mutta lopulta tartuin pehmeästi hänen rintoihinsa takaa ja kysyin "vai jäätäiskö tänne". No jäätiin ja vietimme unohtumattoman yön ja seuraavan lauantain. Sunnuntaina naisella oli menoa, joten lähdin kotona käymään. Illaksi tulin sitten takaisin.

No ihana yö taas takana ja nyt menen sinne duunin jälkeen taas. Duuni päättyy kello 18 ja huomenna myöhempi vuoro.

Pää on huumassa, ainoo mikä arveluttaa on se, että kun nainen sanoi jotain että "mitenköhän me tän kanssa selvitään kun molemmat on taas duunissa?". Mitähän johtopäätöksiä tuosta pitäis vetää?